Jeesuksen valossa ei ole vihaa, eikä valhetta.
Jos joku sanoo olevansa valossa, mutta silti vihaa Jeesuksen omaa tai ketä tahansa, hän EI OLE KRISTUKSEN JEESUKSEN VALOSSA, sillä Jeesuksen valossa on sovinto, rauha ja anteeksiantamus!
Jeesuksen valkeudessa?
7
128
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sysipimeä on se pimeys, jossa uskovia, apostoleja, varsinkin apostoli Paavalia ja alkuseurakuntaa herjataan ja vihataan eli murhataan.
- Anonyymi00002
Eikö ne ole kuolleet jo aikoja sitten, ei niitä enää voi murhata.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eikö ne ole kuolleet jo aikoja sitten, ei niitä enää voi murhata.
Herjassa ja herjaajassa on murhan henki.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikä se Stefanos ollut ainoa murhattu..."silloinkin"...
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.' - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eikä se Stefanos ollut ainoa murhattu..."silloinkin"...
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Murhaajassa on murhan henki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121506Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041246Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59875
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34872Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753