Olen biN

Kokemuksia kerännyt...

Hei päiväkirja!
Sinulle tunnusta olen nyt sitten bi nainen!
Se viimekesän ihana kokemus hänen kanssa avasi silmäni ja nyt olen ollut pariskunnankin kanssa. Ja molemmat ovat olleet ihania mielenkiintoisia kokemuksia.
Olen alkanut ajattelemaan jos en nyt sitten oleenkaan enään perusta miesten kanssa seurustelusta, miksi ottaa riippaa itselle kun näinkin menee mukavasti?
No anyway, mitä tahansa tapahtuukin elämässäni, olen tyytyväinen että uskalsin kokeilla ja nautin!!!!

5

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RakkaUdeNkYsyJä

Onneksi olkoon ja kerro toi töissä. :))

• biN

Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
        Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
        Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen!

• ihmeessä
        biN kirjoitti:

Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
        Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
        Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen!

kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?

• biN
        ihmeessä kirjoitti:

kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?

No mutta miksi sinä luet näitä tunnustuksia päiväkirjalle jos ne sinua pientä noin kovasti vaivaa?
        Eikös tämä ole ihan vaapaaehtoista niin kirjoittaminen kuin lukeminen, ja tiedoksi en aio ainakaan vielä kertoa töissä ehkä jonain päivänä!
        Aurinkoisia päiviä sinulle elämään, antakoon elämä sinulle kaiken sen mitä olet ansainnut!

• n38

On mukavaa lukea toisen hyviä kokemuksia ja siitä tulee itsekin onnelliseksi:)
      Mä olen myös kiinnostunut naisista ja haluaisin ystäväksi naisen jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut ja ystävyyden.
      Hyvää jatkoa sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      315
      7329
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1347
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1221
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe