Hei päiväkirja!
Sinulle tunnusta olen nyt sitten bi nainen!
Se viimekesän ihana kokemus hänen kanssa avasi silmäni ja nyt olen ollut pariskunnankin kanssa. Ja molemmat ovat olleet ihania mielenkiintoisia kokemuksia.
Olen alkanut ajattelemaan jos en nyt sitten oleenkaan enään perusta miesten kanssa seurustelusta, miksi ottaa riippaa itselle kun näinkin menee mukavasti?
No anyway, mitä tahansa tapahtuukin elämässäni, olen tyytyväinen että uskalsin kokeilla ja nautin!!!!
Olen biN
5
553
Vastaukset
- RakkaUdeNkYsyJä
Onneksi olkoon ja kerro toi töissä. :))
- biN
Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen! - ihmeessä
biN kirjoitti:
Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen!kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?
- biN
ihmeessä kirjoitti:
kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?
No mutta miksi sinä luet näitä tunnustuksia päiväkirjalle jos ne sinua pientä noin kovasti vaivaa?
Eikös tämä ole ihan vaapaaehtoista niin kirjoittaminen kuin lukeminen, ja tiedoksi en aio ainakaan vielä kertoa töissä ehkä jonain päivänä!
Aurinkoisia päiviä sinulle elämään, antakoon elämä sinulle kaiken sen mitä olet ansainnut!
- n38
On mukavaa lukea toisen hyviä kokemuksia ja siitä tulee itsekin onnelliseksi:)
Mä olen myös kiinnostunut naisista ja haluaisin ystäväksi naisen jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut ja ystävyyden.
Hyvää jatkoa sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189