Hei päiväkirja!
Sinulle tunnusta olen nyt sitten bi nainen!
Se viimekesän ihana kokemus hänen kanssa avasi silmäni ja nyt olen ollut pariskunnankin kanssa. Ja molemmat ovat olleet ihania mielenkiintoisia kokemuksia.
Olen alkanut ajattelemaan jos en nyt sitten oleenkaan enään perusta miesten kanssa seurustelusta, miksi ottaa riippaa itselle kun näinkin menee mukavasti?
No anyway, mitä tahansa tapahtuukin elämässäni, olen tyytyväinen että uskalsin kokeilla ja nautin!!!!
Olen biN
5
570
Vastaukset
- RakkaUdeNkYsyJä
Onneksi olkoon ja kerro toi töissä. :))
- biN
Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen! - ihmeessä
biN kirjoitti:
Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen!kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?
- biN
ihmeessä kirjoitti:
kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?
No mutta miksi sinä luet näitä tunnustuksia päiväkirjalle jos ne sinua pientä noin kovasti vaivaa?
Eikös tämä ole ihan vaapaaehtoista niin kirjoittaminen kuin lukeminen, ja tiedoksi en aio ainakaan vielä kertoa töissä ehkä jonain päivänä!
Aurinkoisia päiviä sinulle elämään, antakoon elämä sinulle kaiken sen mitä olet ansainnut!
- n38
On mukavaa lukea toisen hyviä kokemuksia ja siitä tulee itsekin onnelliseksi:)
Mä olen myös kiinnostunut naisista ja haluaisin ystäväksi naisen jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut ja ystävyyden.
Hyvää jatkoa sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3218901Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat835468Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3164928SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703420Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32872Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal502233Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42232Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72148- 1132116
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja402013