Olen biN

Kokemuksia kerännyt...

Hei päiväkirja!
Sinulle tunnusta olen nyt sitten bi nainen!
Se viimekesän ihana kokemus hänen kanssa avasi silmäni ja nyt olen ollut pariskunnankin kanssa. Ja molemmat ovat olleet ihania mielenkiintoisia kokemuksia.
Olen alkanut ajattelemaan jos en nyt sitten oleenkaan enään perusta miesten kanssa seurustelusta, miksi ottaa riippaa itselle kun näinkin menee mukavasti?
No anyway, mitä tahansa tapahtuukin elämässäni, olen tyytyväinen että uskalsin kokeilla ja nautin!!!!

5

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RakkaUdeNkYsyJä

Onneksi olkoon ja kerro toi töissä. :))

• biN

Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
        Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
        Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen!

• ihmeessä
        biN kirjoitti:

Hei,miksi ihmeessä minun tämä pitäisi kertoa töissäni???
        Sattukos sinulle huono päivä kun luit näitä päiväkirja tarinoita???
        Ei sen ole syytä kuitenkaan purkaa ivaansa täällä, ja toivon nyt ainakin ettet ole nainen!

kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?

• biN
        ihmeessä kirjoitti:

kerrot täällä? Ei voisi vähempää kiinnostaa kenen kanssa sekstailet. Työkavereitasi se saattaisi kiinnostaa. Eikö sinulla ole ystäviä?

No mutta miksi sinä luet näitä tunnustuksia päiväkirjalle jos ne sinua pientä noin kovasti vaivaa?
        Eikös tämä ole ihan vaapaaehtoista niin kirjoittaminen kuin lukeminen, ja tiedoksi en aio ainakaan vielä kertoa töissä ehkä jonain päivänä!
        Aurinkoisia päiviä sinulle elämään, antakoon elämä sinulle kaiken sen mitä olet ansainnut!

• n38

On mukavaa lukea toisen hyviä kokemuksia ja siitä tulee itsekin onnelliseksi:)
      Mä olen myös kiinnostunut naisista ja haluaisin ystäväksi naisen jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut ja ystävyyden.
      Hyvää jatkoa sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56