Niin niitä "täpyköitä " tulee kun on hyvä avaus ja sen lisäksi hyvä avaaja, unohtamatta siihen osallistuneita:=))
Vähän jäi kaivelemaan kun en ollut mukana, mutta ehkä ensi kerralla. ONNEA!
Onneksi olkoon quistis!!
17
556
Vastaukset
- quistis
mutta mistä hän puhuu...Ja missäs olit...Tänään tossa ulkona kahvilla ajattelin mitä yöllä kirjoitit huuhaalla..siitä katseesta...Se on sellaista kaihoa...hetken väläys...aavistus:o))
- perskuti
Ulkona oloa kaupassakäyntiä,Joo..joo,(molemmissa kaupoissa, myös ruokakaupassa):DD
*
Ainahan sitä tulee pälyiltyä sivulle,... joskaan ei aina sillä"silmällä" joka viivähtääkeen jättäisi muistikuvan:DDDDDDD
*
Nautitaan Suomen kauniista suvesta,..välillä ulkona ja...huuhaalla, ystävien seurassa:=)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Ulkona oloa kaupassakäyntiä,Joo..joo,(molemmissa kaupoissa, myös ruokakaupassa):DD
*
Ainahan sitä tulee pälyiltyä sivulle,... joskaan ei aina sillä"silmällä" joka viivähtääkeen jättäisi muistikuvan:DDDDDDD
*
Nautitaan Suomen kauniista suvesta,..välillä ulkona ja...huuhaalla, ystävien seurassa:=))tääl sellaista lähikauppa sanotaan Pärssiseksi!!
Nautin mä...Kovin nautin vaik sydän rinnasta revitäänkin...Hali ystäville:o)))
- ...aika...
herttainen ihminen... ainakin luulen... epäilen niin... ja tieten Q kanssa... vaikken niin naisista pidä...
- perskuti
Mitäs Sinulle tänään?
Sinulla kans noita keskustelijoita riittää,... että ei väliin mahdu,...jotain erroria yleensä lykkää,... olen aivan hämillään:DDD
Eipä ole tullut mieleen,.....että Sinä naisista:=)) perskuti kirjoitti:
Mitäs Sinulle tänään?
Sinulla kans noita keskustelijoita riittää,... että ei väliin mahdu,...jotain erroria yleensä lykkää,... olen aivan hämillään:DDD
Eipä ole tullut mieleen,.....että Sinä naisista:=))*meni sanattomaks*.....:))
BBrunetti kirjoitti:
*meni sanattomaks*.....:))
oonks mä noin helposti arvattavis..... tieten..... no jaa....:)))))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
oonks mä noin helposti arvattavis..... tieten..... no jaa....:)))))
Nyt kyllä näyttelet vieno-kainoo, jos sanot,.....yllätys...:))
*
Johan Sinut erottaa tukan väristä:DDD
Tosi helppoo.....:DDD perskuti kirjoitti:
Nyt kyllä näyttelet vieno-kainoo, jos sanot,.....yllätys...:))
*
Johan Sinut erottaa tukan väristä:DDD
Tosi helppoo.....:DDDvieno.... koska sekin paistais musta läpi....hitto....on täällä muitakin brunetteja..... ;))))....enkä sano yllätys....:)))
- yksitypy
Onpa ollut taas ihana ilma. Nyt ei ihan niin kova helle, että jaksanut olla ulkonakin omalla pihalla.
Ei tarvinut lähteä meren äärelle :=)))
Tässä ajattelin perkata vielä mansikoita pakkaseen ja sitten lyöttäydyn vapaalle :=))
Hyvä Quistis. Olet näköjään saanut punaisen täplän aloituksella :=))))
Ihan kuin ennen hyvinä aikoina :=))))
Ja Perskutikin tehnyt oman aloitteen. Alat piristyä :=))))- perskuti
Oletko laittanut suurenkin kasvimaan, vai onko mansikat omasta maasta?
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Oletko laittanut suurenkin kasvimaan, vai onko mansikat omasta maasta?
joskus kasvattanut vaikka minkälaista yrttiä, mutta nyt tullut laiskuus.
Minä kun nykyään vaan rakastan oleilua. Kun meillä tämä lyhyt kesä, niin en jaksa kasvimaalla enää hyöriä sääskien syötävänä. :=))))))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
joskus kasvattanut vaikka minkälaista yrttiä, mutta nyt tullut laiskuus.
Minä kun nykyään vaan rakastan oleilua. Kun meillä tämä lyhyt kesä, niin en jaksa kasvimaalla enää hyöriä sääskien syötävänä. :=)))))))Ei ole ollu oikein minun alaa, eikä mielenkiinnon kohde,...niinkuin olen kertonut, että tuo merenpuoli ollut se mielenkiintoisempi.
Nyt olen käynyt kastelemassa tarvittaessa kaverin kasvimaata missä on mitä moninaisempia "yrttejä".
Itse asiassa kokonaisuus on kaunista, mutta kitkemään en ala muuten ei jää mitään vihanneksia jäljelle nimim. Kokemusta on:DDD - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Ei ole ollu oikein minun alaa, eikä mielenkiinnon kohde,...niinkuin olen kertonut, että tuo merenpuoli ollut se mielenkiintoisempi.
Nyt olen käynyt kastelemassa tarvittaessa kaverin kasvimaata missä on mitä moninaisempia "yrttejä".
Itse asiassa kokonaisuus on kaunista, mutta kitkemään en ala muuten ei jää mitään vihanneksia jäljelle nimim. Kokemusta on:DDDei kait mitään kitkemistä olekaan. Vai??
Mutta olihan se kitkeminenkin aikansa ihan kivaa ja eihän sitä tiedä, jos vielä innostuis :=))))
Mutta pakosta en tee mitään. Ainoastaan vaan teen sitä, mistä nautin :=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
ei kait mitään kitkemistä olekaan. Vai??
Mutta olihan se kitkeminenkin aikansa ihan kivaa ja eihän sitä tiedä, jos vielä innostuis :=))))
Mutta pakosta en tee mitään. Ainoastaan vaan teen sitä, mistä nautin :=)))Kun ei ole pakkoa, niin miksi tekis jotain mikä ei ole pakko ja useimmiten muut aiheuttavat sen pakonomaisen tarpeen,... mutta osata sanoa ei muille niinkuin itselleenkin sopivalla tavalla niin se on taitoa?... Voihan se olla elämän kokemusta?
Uskon enempi tähän viimeksi mainittuun:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Kun ei ole pakkoa, niin miksi tekis jotain mikä ei ole pakko ja useimmiten muut aiheuttavat sen pakonomaisen tarpeen,... mutta osata sanoa ei muille niinkuin itselleenkin sopivalla tavalla niin se on taitoa?... Voihan se olla elämän kokemusta?
Uskon enempi tähän viimeksi mainittuun:=))on asia johon jokaisella täytyis olla kutsumus.
Mikään ei voita sitä. Ei rahat, ei maine.
Vaan se olo niin ihanainen :=))))
No... Typy tässä paraskin on sanomaan, mutta toivon että kokemusta tulis aina lisää vaan.
Hyvät yöt Perskuti sinulle ja kauniita unia. Äläkä vain ajattele haavekuvia. Toteuta ne ennen on liian myöhäistä. Typykin yrittää jo vähän löysätä :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
on asia johon jokaisella täytyis olla kutsumus.
Mikään ei voita sitä. Ei rahat, ei maine.
Vaan se olo niin ihanainen :=))))
No... Typy tässä paraskin on sanomaan, mutta toivon että kokemusta tulis aina lisää vaan.
Hyvät yöt Perskuti sinulle ja kauniita unia. Äläkä vain ajattele haavekuvia. Toteuta ne ennen on liian myöhäistä. Typykin yrittää jo vähän löysätä :=))))Toivottaa Sinulle yksitypy, hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141983Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831514Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1461327Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971298Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381178- 84918
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu45847Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138803Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126790