Enkeleitä ei ole

Anonyymi-ap

Ne on kuolleiden sieluja
Niillä ei ole siipiä, ne on taiteilijoiden mielikuvitusta.

28

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistähän sinäkin olet tämän asian näin päätellyt.

• Anonyymi00010

Omaa tietämättömyyttään tuo julki.

Enkelillisyys on henkiolentoisuus, jolla on erilaisia turvamiestehtävijä, jotka palvelevat Jumalaa, nämät Jumalalle uskollisna pysyneet enkelit, eri tehtävijä tehjeksien, suojellen, viestei Jumalalta ihmisille viejen ja ties miten palvelutehtävillisöijen.

Sitten on ne häijyt enkelitkin, jotka saatanaa ,Jumalan luoma enkeli hänkin, ovat alkaneellisoituneet kapinaallisoitujaansa palveluksillisoimaan totellen valaheen ruhtinaasta.

saatana sallii valheen. Missä Jumalan sanotaan sallivan valheen, niin siinä on valhepuhetta, siinä on Jumalan sijassa saatana, joka haluaa tulla Jumalana palvotuksi ja se saakin epäjumalanpalvontaa osakseensa maan päällä suurellisesti Ihanaa maata piirittäjessään kaikes valhees , sen leviimykses YK:hooseeseen, eksytykses kuin syöpä laajallisuuteen maan päällä valheen valehtelevat suut ammollaan saatanaa suureksi ylistäjen ja kumarrellen.

Selef Urge

• Anonyymi00012

"Ne on kuolleiden sieluja"

Kuolleet lepäävät haudoissaan siihen asti kunnes Jeesus tulee herättämään heidät kuoleman unesta. He eivät tiedä mitään, eivätkä liitele missään.

Rm6:23 Synnin palkka on kuolema, mutta Jlan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa

• Anonyymi00002

Sinähän sen tiedät!!!

• Anonyymi00003

On niitä enkeleitä olemassa. Sekä hyviä että pahoja.

• Anonyymi00005

Ne on kummituksia ja muita kuolleiden sieluja.
        Itsemurhan tehneet voivat jäädä maan piiriin ja joskus näyttäytyvät kummituksina.
        Valoon päässeet sielut näyttäytyvät tarpeen vaatiessa myös ihmisille ja unessa myös.
        Siivekkäät enkelit jotka ovat muka aina olleet olemassa tai Jumalan asettamia ovat lapsellista satua.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Itsemurhan tehneet voivat jäädä maan piiriin ja joskus näyttäytyvät kummituksina.
        Valoon päässeet sielut näyttäytyvät tarpeen vaatiessa myös ihmisille ja unessa myös.
        Siivekkäät enkelit jotka ovat muka aina olleet olemassa tai Jumalan asettamia ovat lapsellista satua.

Enkelit tarvitsevat siipiä lentämiseen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siivet ei riitä, pitää peräsin siivekkeet, pyrstö.
        Ei lintukaan lennä pelkillä siivillä.
        Olisi naurettava näky kun enkeli lentää lekuttelisi siipien varassa

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kummitukset ovat riivaajahenkiä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Enkelit eivät tarvitse siipiä.
        Enkelit voivat ilmstyä hmisille.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kummitukset ovat riivaajahenkiä.

Eipäs ole ainakaan kaikki 👻🥰

• Anonyymi00004

Job.5:9 Joka voimallisia töitä tekee, joita ei tutkia taideta, ja ihmeitä, joita ei lukea taideta. Biblia (1776) Job.9:10. Ps.72:18. 86:10. Room.11:33.

• Anonyymi00008

Enkeleitä on Raamatun mukaan olemassa. Niin on myös muitakin taivaallisia olentoja, kuten serafit, kerubit, satanit ja valvojat. Nämä kaikki ovat taivaallisten olentojen tehtävän kuvauksia, ei substantiiveja.

• Anonyymi00011

Luuk 1: 26
      Kuudentena kuukautena sen jälkeen Jumala lähetti enkeli Gabrielin Galilean kaupunkiin, jonka nimi on Nasaret.
      Matt 4 : 11
      Silloin perkele jätti hänet; ja katso, enkeleitä tuli hänen tykönsä , ja he tekivät hänelle palvelusta.

• Anonyymi00013

Kerubit ovat enkeleitä.

Hesekiel:
      1:6 Ja niillä oli neljät kasvot kullakin ja neljä siipeä kullakin.
      1:8 Ja siipiensä alla niillä oli, neljällä eri puolellansa, ihmiskädet. Kasvot ja siivet niillä neljällä olivat näin:
      1:9 Niiden siivet koskettivat toisiansa. Kulkiessaan ne eivät kääntyneet: ne kulkivat kukin suoraan eteenpäin.
      1:11 Niin niiden kasvot. Mutta siivet niillä oli levällään ylöspäin. Kullakin oli kaksi, jotka koskettivat toisen siipiä, ja kaksi, joilla ne peittivät ruumistansa.
      1:23 Ja taivaanvahvuuden alla oli niillä siivet suorina, toisen siipi toisen siipeä kohti. Kullakin oli kaksi, jotka sitä peittivät - kaksi, jotka peittivät sen ruumista.
      1:24 Ja minä kuulin niiden siipien kohinan niinkuin paljojen vetten kohinan, niinkuin Kaikkivaltiaan jylinän, kun ne kulkivat; pauhinan ääni oli niinkuin sotaleirin pauhu. Kun ne seisoivat, laskivat ne siipensä alas.
      1:25 Ja kuului ääni taivaanvahvuuden yläpuolelta, joka oli niitten pään päällä. - Kun ne seisoivat, laskivat ne siipensä alas.
      3:13 ja olentojen siipien kohinan, kun ne löivät toisiinsa, samalla pyöräin jyrinän ja suuren, jylisevän äänen.
      10:5 Ja kerubien siipien kohina kuului ulompaan esipihaan asti kuin kaikkivaltiaan Jumalan ääni, kun hän puhuu.
      10:8 Silloin näkyi kerubeilla ikäänkuin ihmiskäsi heidän siipiensä alta.
      10:12 Ja niillä oli koko ruumis ja selät ja kädet ja siivet ja pyörät täynnä silmiä, yltympäri.
      10:16 Kun kerubit kulkivat, kulkivat pyörät niiden ohella, ja kun kerubit nostivat siipensä kohotaksensa ylös maasta, eivät myöskään pyörät kääntyneet pois niiden ohelta.
      10:19 Ja lähtiessään kerubit nostivat siipensä ja kohosivat maasta minun silmäini edessä, ja pyörät samalla kuin ne; ja ne seisahtuivat Herran huoneen itäportin ovelle, ja niiden yläpuolella oli Israelin Jumalan kirkkaus.
      10:21 Neljät kasvot oli kullakin ja neljä siipeä kullakin, ja niiden siipien alla oli ikäänkuin ihmiskädet.
      11:22 Sitten kerubit nostivat siipensä ja pyörät samalla kuin ne, ja Israelin Jumalan kirkkaus oli heidän yläpuolellansa;

• Anonyymi00017

Ei pidä paikkaansa. Enkeli on toimenkuva, tarkemmin sanottuna Jumalan sanansaattaja. Kerubi ei ole Jumalan sanansaattaja eli ei ole enkeli. Opettele heprean kielesi!

• Anonyymi00018

Mutta eihän tuossa niin lue! Missä siinä lukee sana enkeli?

• Anonyymi00014

Serafit ovat enkeleitä.

Jesaja:
      6:1 Kuningas Ussian kuolinvuotena minä näin Herran istuvan korkealla ja ylhäisellä istuimella, ja hänen vaatteensa liepeet täyttivät temppelin.
      6:2 Serafit seisoivat hänen ympärillään; kullakin oli kuusi siipeä: kahdella he peittivät kasvonsa, kahdella he peittivät jalkansa, ja kahdella he lensivät.
      6:3 Ja he huusivat toinen toisellensa ja sanoivat: "Pyhä, pyhä, pyhä Herra Sebaot; kaikki maa on täynnä hänen kunniaansa".
      6:4 Ja kynnysten perustukset vapisivat heidän huutonsa äänestä, ja huone täyttyi savulla.
      6:5 Niin minä sanoin: "Voi minua! Minä hukun, sillä minulla on saastaiset huulet, ja minä asun kansan keskellä, jolla on saastaiset huulet; sillä minun silmäni ovat nähneet kuninkaan, Herran Sebaotin."
      6:6 Silloin lensi minun luokseni yksi serafeista, kädessään hehkuva kivi, jonka hän oli pihdeillä ottanut alttarilta,
      6:7 ja kosketti sillä minun suutani sanoen: "Katso, tämä on koskettanut sinun huuliasi; niin on sinun velkasi poistettu ja syntisi sovitettu".
      6:8 Ja minä kuulin Herran äänen sanovan: "Kenenkä minä lähetän? Kuka menee meidän puolestamme?" Minä sanoin: "Katso, tässä minä olen, lähetä minut".

• Anonyymi00015

Kyllä enkeleitä on paljon.

• Anonyymi00021

Ne on mielikuvitusta.
        Ne on tuonpuoleiseen siirtyneitä sieluja.
        Siivekästä uskovaisten enkeliä ei kukaan ole nähnyt.
        Mutta vainaja voi ilmestyä jollekkin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ne on mielikuvitusta.
        Ne on tuonpuoleiseen siirtyneitä sieluja.
        Siivekästä uskovaisten enkeliä ei kukaan ole nähnyt.
        Mutta vainaja voi ilmestyä jollekkin.

Ne voi olla myös humanoideja. Niistä on korkokuvia vanhoissa kivimonumenteissa etelä Ameriikassa.

• Anonyymi00025

Oletko nähnyt? Jos olet niin oliko niillä siivet?

• Anonyymi00026

Enkelit voivat ilmestyä ihmisen hahmossa ilman siipiä. Ne voivat siis muuttaa ulkonäköään mutta ne ovat aina miehiä.

• Anonyymi00032

On myös sukupuolivähemmistöihin edellisessä elämässään kuuluneita "enkeleitä,"
        Eli homo, lesbo ja trans sellaisia.

• Anonyymi00027

Hebr.1:6 Ja taas: koska hän tuo esikoisen maailmaan, sanoo hän: häntä pitää kaikki Jumalan enkelit kumartaen rukoileman? Biblia (1776) Ps.97:7. Room.8:29.

• Anonyymi00028

Matt.4:6 Ja sanoi hänelle: jos sinä olet Jumalan Poika, niin laske sinus alaspäin; sillä kirjoitettu on; hän antaa käskyn enkeleillensä sinusta, ja he käsissä kantavat sinua, ettet joskus jalkaas kiveen loukkaa. Biblia (1776) Ps.91:11-12.

• Anonyymi00029

Matt.22:30 Sillä ylösnousemisessa ei naida eikä huolla, mutta he ovat niinkuin Jumalan enkelit taivaassa. Biblia (1776)

• Anonyymi00030

1Joh.3:2 Minun rakkaani! nyt me olemme Jumalan lapset, ja ei ole vielä ilmestynyt, miksi me tulemme; mutta me tiedämme, kuin se ilmestyy, niin me hänen kaltaisiksensa tulemme; sillä me saamme hänen nähdä niinkuin hän on. Biblia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      109
      7068
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5221
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      145
      3211
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2611
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2297
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1123
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      67
      1106
    Aihe