Hän on työnhakija,asunto kuulema liian kallis,työkyvytön hän oikeasti on,mutta ei pääse eläkkeelle. 135€ on kuukauden ruokabudjetti ja siitä tarvittaessa vaatteet ym. Olen välillä tarjonnut hänelle ruokaa, kahvia,kahvileipää.
Ystävällä jää ruokaan ja muuhun todella vähän
12
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi työkyvytön on työhakijana ?
Suurissa kaupugeissa asuminen on kalliimpa kuin maakunnissa.- Anonyymi00008
Lääkärien mielestä jopa puoliksi halvaantunut joutaa etsiä töitä.
- Anonyymi00002
Pitää hakea halvempi asunto, eikä niitä vaatteita kauan tarvii yhtä mittaa ostaa, sitä varten on kirpputoreja. Saahan hän sosiaalitoimistosta ja kelalta rahaa. Yksin asuva ihminen ei paljon tarvitse mitään
- Anonyymi00005
Oikaisu edelliseen eikä vaatteitakaan....
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oikaisu edelliseen eikä vaatteitakaan....
Joo alasti joutaa olla.
- Anonyymi00003
Jos ei pääse eläkkeelle niin ei kyl oikeesti ole työkyvytön. Ja jotain pystyy aina tekee
- Anonyymi00004
Patjatehtaalle koenukkujaksi ainakin voi sopia.
- Anonyymi00007
Niinpä vaikka kävelykeppien varassa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Patjatehtaalle koenukkujaksi ainakin voi sopia.
Se olisi mukavaa, invataksi vie pyörätuolilla.
- Anonyymi00010
Nämä on niin tuttuja työhaluttomien valituksia
- Anonyymi00011
Orpo jysäytti meille joululahjan! Kaikkien aikojen työttömyys ennätys tämän hallituksen aikana! Tekijämies se on, pitää myöntää. Toivottavasti juo konjakkia joulunpyhinä asian kunniaksi.
- Anonyymi00012
kuulostaa normaalilta mamu taxi kuskilta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728451KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527620Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521613685Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432060- 1262056
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211801