Mikä on vaaralisin asuinalue

Anonyymi-ap

Tässä kyselemässä että mikä on Seinäjoen vaaralisin asuinalue olen sinne muuttamassa tässä jonkun ajan päästä ja kyselen että minne alueelle ei kannata muuttaa

28

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kasperi sielä asuu paljon ulkomaalaisia

• Anonyymi00002

Ei täällä ole mitään vaarallisia alueita.

• Anonyymi00003

Vaarallisin on kai keskusta.

• Anonyymi00004

Kasperissa asuu vain rikkaita. Se on Seinäjoen Monaco kun siellä ei kukaan nouse aamulla töihin.

Kultavuori ehkä on vaarallisinta aluetta. Kultavuoden nälkäiset asukkaat saattaa viedä sulta ruoan suusta jos näkevät sut jossain syömässä. Voivat isoina laumoina hyökätä asuntoosikin ja tyhjätä jääkaappisikin.
      Kaikilla niin isot asuntolainat ja bemari tai mersu velaksi ettei ruokaan enää ole varaa.

• Anonyymi00005

Täällä ei sellaisia ole koska täällä ei asu vielä niin paljon mamuja. Keskusta on kovaa kyytiä muuttumassa ulkolaisten alueeksi ja siellä olevien kauppakeskusten riesaksi on jo muodostunut häiriökäyttäytyminen.

Alle 10v niin saadaan seinäjoellekkin oma valkoisten nogo-alue.

• Anonyymi00006

Kännissä toikkaroivia persuja näkyy siellä täällä. Niille pitäisi järjestää kansalaisuus koe käytöstavoista niin pysyisivät poissa ihmisten ilmoilta.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kännissä toikkaroivia persuja näkyy siellä täällä. Niille pitäisi järjestää kansalaisuus koe käytöstavoista niin pysyisivät poissa ihmisten ilmoilta.

Persut rikollisten ja rasistien puolue

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistä tierät että toikkaroivat on persuja? Onko niillä joku merkki rinnas?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mistä tierät että toikkaroivat on persuja? Onko niillä joku merkki rinnas?

Molopää ja leijona koru kaulassa, molottaa jatkuvasti mamuista.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Persut rikollisten ja rasistien puolue

En ole rikollinen enkä rasisti... Perussuomalaisia olen kyllä äänestänyt useamminkin. Jännä että mua haukutaan rasistiksi. Olen ollut jopa 2v unicefin kuukausilahjoittaja. Rahat meni Afganistaniin pääasiassa tyttöjen elämän parantamiseen. Ei tämä näytä painavan vaakakupissa ollenkaan. Rasisti siitä huolimatta. No minkäs teet.. ollaan rasisti sitten. En välitä teidän tapatyöttömien löysäranteiden mielipiteistä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En ole rikollinen enkä rasisti... Perussuomalaisia olen kyllä äänestänyt useamminkin. Jännä että mua haukutaan rasistiksi. Olen ollut jopa 2v unicefin kuukausilahjoittaja. Rahat meni Afganistaniin pääasiassa tyttöjen elämän parantamiseen. Ei tämä näytä painavan vaakakupissa ollenkaan. Rasisti siitä huolimatta. No minkäs teet.. ollaan rasisti sitten. En välitä teidän tapatyöttömien löysäranteiden mielipiteistä.

Ulkomaille vielä annat rahaa vaikka oot Persu
        Persuthan vastustaa just ulkomaille avustusten antamista.

• Anonyymi00020

Tuskin tapatyöttömät Persut ovat tapojaan muuttaneet vaikka heidän kannattava puolue Persut ovat nyt muuttuneet Kokoomuksen apupuolueeksi.

• Anonyymi00008

Pupuhuhta

• Anonyymi00012

Ei täällä ole mitään vaarallista aluetta vielä. Voit huoletta muuttaa tänne.Yksittäisiä häiriköitä voi tietysti olla mutta vaarassa et ole.

• Anonyymi00013

koko assjoki on kolkko ja vaarallinen paikka ,älä vaan muuta sinne

• Anonyymi00015

Vasemmistolaisesti ajattelevat eivä osaa muuta sanaa kuin rasisti.
      Pitäisi laajentaa vähän näkökulmaa ja ajatella ihan itse, mutta kun ollaan lampaita.

• Anonyymi00016

Jouppi siellä on kaikki murhat ym. Tehty viimevuosina

• Anonyymi00021

Taitaa olla Jouppi olla Seinäjoen paras asuinalue kaikki liikkkeet lähellä

• Anonyymi00017

Parasta on kun katsot asuinpaikan jostain muualta kuin Seinäjoelta. Täällä on ihan vitiä porukkaa.

• Anonyymi00022

Jouppi ja Keskusta ovat levottomanpia.

• Anonyymi00023

Ei keskustassa oo edes enää mitään

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei keskustassa oo edes enää mitään

Keskustas on eniten valvontakameroita mutta häiriötilanteita yöaikaan tapahtuu silti.

• Anonyymi00025

...Tässä kyselemässä että mikä on Seinäjoen vaaralisin asuinalue olen sinne muuttamassa tässä jonkun ajan päästä...

Miksi haluat muuttaa vaaralliselle alueelle?

• Anonyymi00026

Eipä taida kovin vaarallisia alueita Seinäjoelta löytyä. Kasperilla on huono maine, mutta todellisuudessa asukkaat pääosin eläkeläisiä ja lapsiperheitä. Alueilla jossa paljon vuokrakerrostaloja, niin löytyy aina enemmän elämää, joten jos se häiritsee, niin kannattaa välttää sellaisia asuinalueita. Erityisen turvatonta ei mielestäni missään asuinalueella ole.

• Anonyymi00027

Kasperi maahanmuuttajien city

• Anonyymi00030

Noin yleisesti ottaen seesteisintä on asua omakotitalo-alueeksi kaavoitetulla seudulla, OK-alueella se isoin häiriötekijä voi olla harmiton moponpörinä. Mutta jos kaipaat rähinöitä yms. nähtäväksesi, niin muuta jonkin kuppilan likellä olevaan vanhaan kerrostaloon.

• Anonyymi00028

Joupissa on ongelmia. 😫

• Anonyymi00029

Joupin pahin ongelma on ideapark

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      109
      7068
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5221
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      145
      3211
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2611
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2297
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1123
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      67
      1106
    Aihe