Tässä kyselemässä että mikä on Seinäjoen vaaralisin asuinalue olen sinne muuttamassa tässä jonkun ajan päästä ja kyselen että minne alueelle ei kannata muuttaa
Mikä on vaaralisin asuinalue
28
422
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kasperi sielä asuu paljon ulkomaalaisia
- Anonyymi00002
Ei täällä ole mitään vaarallisia alueita.
- Anonyymi00003
Vaarallisin on kai keskusta.
- Anonyymi00004
Kasperissa asuu vain rikkaita. Se on Seinäjoen Monaco kun siellä ei kukaan nouse aamulla töihin.
Kultavuori ehkä on vaarallisinta aluetta. Kultavuoden nälkäiset asukkaat saattaa viedä sulta ruoan suusta jos näkevät sut jossain syömässä. Voivat isoina laumoina hyökätä asuntoosikin ja tyhjätä jääkaappisikin.
Kaikilla niin isot asuntolainat ja bemari tai mersu velaksi ettei ruokaan enää ole varaa. - Anonyymi00005
Täällä ei sellaisia ole koska täällä ei asu vielä niin paljon mamuja. Keskusta on kovaa kyytiä muuttumassa ulkolaisten alueeksi ja siellä olevien kauppakeskusten riesaksi on jo muodostunut häiriökäyttäytyminen.
Alle 10v niin saadaan seinäjoellekkin oma valkoisten nogo-alue.- Anonyymi00006
Kännissä toikkaroivia persuja näkyy siellä täällä. Niille pitäisi järjestää kansalaisuus koe käytöstavoista niin pysyisivät poissa ihmisten ilmoilta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kännissä toikkaroivia persuja näkyy siellä täällä. Niille pitäisi järjestää kansalaisuus koe käytöstavoista niin pysyisivät poissa ihmisten ilmoilta.
Persut rikollisten ja rasistien puolue
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä tierät että toikkaroivat on persuja? Onko niillä joku merkki rinnas?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä tierät että toikkaroivat on persuja? Onko niillä joku merkki rinnas?
Molopää ja leijona koru kaulassa, molottaa jatkuvasti mamuista.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Persut rikollisten ja rasistien puolue
En ole rikollinen enkä rasisti... Perussuomalaisia olen kyllä äänestänyt useamminkin. Jännä että mua haukutaan rasistiksi. Olen ollut jopa 2v unicefin kuukausilahjoittaja. Rahat meni Afganistaniin pääasiassa tyttöjen elämän parantamiseen. Ei tämä näytä painavan vaakakupissa ollenkaan. Rasisti siitä huolimatta. No minkäs teet.. ollaan rasisti sitten. En välitä teidän tapatyöttömien löysäranteiden mielipiteistä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ole rikollinen enkä rasisti... Perussuomalaisia olen kyllä äänestänyt useamminkin. Jännä että mua haukutaan rasistiksi. Olen ollut jopa 2v unicefin kuukausilahjoittaja. Rahat meni Afganistaniin pääasiassa tyttöjen elämän parantamiseen. Ei tämä näytä painavan vaakakupissa ollenkaan. Rasisti siitä huolimatta. No minkäs teet.. ollaan rasisti sitten. En välitä teidän tapatyöttömien löysäranteiden mielipiteistä.
Ulkomaille vielä annat rahaa vaikka oot Persu
Persuthan vastustaa just ulkomaille avustusten antamista. - Anonyymi00020
Tuskin tapatyöttömät Persut ovat tapojaan muuttaneet vaikka heidän kannattava puolue Persut ovat nyt muuttuneet Kokoomuksen apupuolueeksi.
- Anonyymi00008
Pupuhuhta
- Anonyymi00012
Ei täällä ole mitään vaarallista aluetta vielä. Voit huoletta muuttaa tänne.Yksittäisiä häiriköitä voi tietysti olla mutta vaarassa et ole.
- Anonyymi00013
koko assjoki on kolkko ja vaarallinen paikka ,älä vaan muuta sinne
- Anonyymi00015
Vasemmistolaisesti ajattelevat eivä osaa muuta sanaa kuin rasisti.
Pitäisi laajentaa vähän näkökulmaa ja ajatella ihan itse, mutta kun ollaan lampaita. - Anonyymi00016
Jouppi siellä on kaikki murhat ym. Tehty viimevuosina
- Anonyymi00021
Taitaa olla Jouppi olla Seinäjoen paras asuinalue kaikki liikkkeet lähellä
- Anonyymi00017
Parasta on kun katsot asuinpaikan jostain muualta kuin Seinäjoelta. Täällä on ihan vitiä porukkaa.
- Anonyymi00022
Jouppi ja Keskusta ovat levottomanpia.
- Anonyymi00023
Ei keskustassa oo edes enää mitään
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei keskustassa oo edes enää mitään
Keskustas on eniten valvontakameroita mutta häiriötilanteita yöaikaan tapahtuu silti.
- Anonyymi00025
...Tässä kyselemässä että mikä on Seinäjoen vaaralisin asuinalue olen sinne muuttamassa tässä jonkun ajan päästä...
Miksi haluat muuttaa vaaralliselle alueelle? - Anonyymi00026
Eipä taida kovin vaarallisia alueita Seinäjoelta löytyä. Kasperilla on huono maine, mutta todellisuudessa asukkaat pääosin eläkeläisiä ja lapsiperheitä. Alueilla jossa paljon vuokrakerrostaloja, niin löytyy aina enemmän elämää, joten jos se häiritsee, niin kannattaa välttää sellaisia asuinalueita. Erityisen turvatonta ei mielestäni missään asuinalueella ole.
- Anonyymi00027
Kasperi maahanmuuttajien city
- Anonyymi00030
Noin yleisesti ottaen seesteisintä on asua omakotitalo-alueeksi kaavoitetulla seudulla, OK-alueella se isoin häiriötekijä voi olla harmiton moponpörinä. Mutta jos kaipaat rähinöitä yms. nähtäväksesi, niin muuta jonkin kuppilan likellä olevaan vanhaan kerrostaloon.
- Anonyymi00028
Joupissa on ongelmia. 😫
- Anonyymi00029
Joupin pahin ongelma on ideapark
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106