Joko pääsee laskettelemaan. Vai onko rahat jo loppu?
Joko rinteet on avattu
25
440
Vastaukset
- Anonyymi00001
ei kuule rahat lopu Kaupunki paasaa lisää kunvvaaan pyyrethän
- Anonyymi00009
eikös simpsiö rinteineen ravintoloineen ole kaupungin omistuksessa (tytäryhtiö) samoin kuin vuokra-asunnot, vanhapaukku ymv. joiden ylläpidosta se on vähänkuin vastuussa ja voi rahoittaa silloin kun on pakottava tarve, ettei niiden toiminta lopu?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
eikös simpsiö rinteineen ravintoloineen ole kaupungin omistuksessa (tytäryhtiö) samoin kuin vuokra-asunnot, vanhapaukku ymv. joiden ylläpidosta se on vähänkuin vastuussa ja voi rahoittaa silloin kun on pakottava tarve, ettei niiden toiminta lopu?
eli rahaa siirrettiin simpsiön tapauksessa "taskusta toiseen"
- Anonyymi00002
Komiaa pitää olla..
- Anonyymi00003
Lunta sataa, pakkasia tulossa tykit alkaa tykittää lunta. Kohta lasketellaan!!!
- Anonyymi00004
Joo. Eikös sillä ole joka vuosi 50000 laskettelijaa oli lunta tai ei.
- Anonyymi00005
Jotakin positiivistä asias on sittenkun aukeaa niin tulee uusi käviäjäennätys 🤣
- Anonyymi00006
Rupiaa rahaa tulemahan ovista ja ikkunoosta kun hissit pyärii
- Anonyymi00007
😄😁😃😅😆😀😂🙂🤪🙃😜😛😊
- Anonyymi00008
Kersojen touhua se koko laskettelu, - ei aikuuset rinteeseen mee paitsi Lapinreissullansa tuntureille.
Rahat loppu?... YH-äippien rahat voi ollakkin aika loppu - nottei oo varaakaan antaa lapsillensa laskettelurahaa. - Anonyymi00011
Tästä osakeyhtiössä ei rahat lopu.
- Anonyymi00013
Kaupunki lunastaa omistukseensa Simpsiönvuori Oy:n aiemmin rakennuttuttaman päärakennuksen, asia on jo päätetty, kiinteistön kauppasumma on n. 3,1 milj.€.
- No eipä tuossa keississä oikein muita vaihtoehtoja ole ollutkaan.
- Anonyymi00012
Mä täällä jo persekuralla päästelen rinnettä ylös alas, tulkaa muutin, nyt ei maksakaan mitään.
- Anonyymi00014
Miksi taivaanpankko on kiinni? Mikä järki koko hommassa.
- Anonyymi00015
Onko ruplarahoitus kun rahaa riittää.
- Anonyymi00016
Kun itse ostaa itseltä niin eihän siinä kukaan häviä. Näin se bisnes toimii.
- Anonyymi00018
Kyllä veronmaksajat häviää kun taas laitettiin humpuukiin 3milioona lisää
- Anonyymi00017
Pääsee laskettelemaan. Alpeilla on täysi tohina päällä. Rahaa on kyllä.
- Anonyymi00019
Nyt tulee hirmuiset pakkaset, niin saa lumetettua. ❄️☃️🐼🥶🏂⛷️🎿
- Anonyymi00021
Ja sit luontoäiti kusee silmään, ensin kun viikon verran paasataan kunnan vesijohtoverkosta vettä tuonne mäkeen ja saadaan jonkinlainen lumipeitto, tulee taas plusasteet ja kaek on mänt. Kyl on viimeisen päälle pisnes.
- Anonyymi00020
Päivät pitenee kohta on kevät. Ei sitä enää kannata lumettaa. Siitä syntyy pelkkiä kuluja.
- Anonyymi00022UUSI
Viikon päästä lasketellahan.
- Anonyymi00023UUSI
Jonsei oo liian kova pakkaanen
- Anonyymi00024UUSI
Täällä kitistään, että veronmaksajien rahoja laitetaan Simpsiölle. Mutta ei sinne verorahoja ole laitettu vielä yhtään. Kaupunki on antanut kaikki rahat mitä sinne on mennyt.
- Anonyymi00025UUSI
Kysyä voi siltä ensihoitajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1076949Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4895099Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1373129Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132581Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t332273Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su761197Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080- 1071074