Pappa ja terapeutti

Anonyymi-ap

Olin jostain lukevinaan että joku terapeutti syyttää pappaa, oliko sukupuolisiveyden loukkaamisesta kun oli ähissyt puhelimessa. Johan on aikoihin eletty! Eikö itse syyllisty vaitiolovelvollisuuden rikkomiseen potilasasiassa?! Ja mitä sitten jos olisikin ähissyt...eikö potilaalla ole oikeus vaikka murista jos olo on hankala. Olis voinut sanoa vaikka että oli kakkimassa ja aika kovalla oli tortun vääntäminen 😆

1

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
        Ikävä
        87
        965
      2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
        Ikävä
        55
        712
      3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
        Savonlinna
        35
        594
      4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
        Ähtäri
        39
        536
      5. On ikävä sua

Muru.
        Ikävä
        31
        459
      6. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
        Ikävä
        34
        437
      7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
        Ikävä
        46
        423
      8. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
        Ikävä
        41
        419
      9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
        Ikävä
        14
        411
      10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
        Kemijärvi
        25
        408
      Aihe