Ateistit pitävät tonttuja, keijuja ja menninkäisiä mahdollisina, niin myös jumalia ja Jehovaa. Päätöntä porukkaa.
Tuntematon tonttu on mahdoton!
Onko mahdollisesti tonttuja?
20
326
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinä olet tonttu! Oikein täystonttu!
- Anonyymi00002
Onko mitään väliä, onko tonttuja olemassa? Minulla on Suuri Tonttukirja. Se on ihan taidekirja.
- Anonyymi00003
muinoin piti lainata kirjastosta 🤣 silloin ennen nettiä
- Anonyymi00004
Minä ateistina en usko mihinkään luonnottomiin olioihin ,tonttuihin,maahisiin,jumaliin enkä mihinkään muihinkaan mielikuvitusolentoihin...ja tämäkös aina uskovaa korpee....eivät saa mitään otetta ateisteista..
- Anonyymi00008
Kristityt karttaa ateisteja ja lahkolaisia!
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kristityt karttaa ateisteja ja lahkolaisia!
Noudatatko itse ohjettasi kun olet sekä kristitty että lahkolainen?
- Anonyymi00006
Jumalasta pitää tehdä parodiaa.
Se on itse sabotaasia. Pilkka.
Ei rationaalista. Ateismi ei liene tätä.
Mutta ateismin harjoittaja voi personoida
kaiken parodiaksi. Kertoo muille mitä päässä
Liikkuu. Tontut hyppelee jumalana vastaan.
Samalla rivillä tieteellinen näkökulma. Asiaan
Menee jo oikeasti huumori parodiaksi. - Anonyymi00007
On tonttuja tontuille eli ateisteille!
- Anonyymi00009
Sinä oot yks tonttu!
- Anonyymi00010
Agnostikot pitävät tonttuja ja näkymättömiä yksisarvisia mahdollisina. Ei ateistit.
Ateistin mielestä on yhtä perusteetonta uskoa tonttuihin kuin Jumalaankin. Richard Dawkins sanoo olevansa agnostinen puurarhakeijun ja jumalten suhteen. Ne voivat olla todellisia: ne ovat siis mahdollisia. Mutta hyvin epätodennäköisesti.
"Richard Dawkins sanoo olevansa agnostinen puurarhakeijun ja jumalten suhteen."
Dawkins on saanut vanhoillisen brittiläisen kristillisen kasvatuksen eikä pääse kokonaan eroon jumaluskosta kun pitää itseään vain 6,9 ateistina [ateikko 1-7]. Dawkins puhuu tuossa Raamatun Jumalasta (God). Pidän Dawkinsia hieman höperönä, kun hän antaa "maan peruspilareita muuraavalle [Job 38:6-7] ja auringosta erillistä päivänvaloa luovalle [1. Moos 1:3-5]" Jumalalle edes teoreettisen mahdollisuuden. Itse olen Jumalan suhteen 7,0 ateisti eli olen 100% varma, ettei sellaista Jumalaa ole olemassa enkä anna mitään mahdollisuutta edes olemassaololle.
In print, Dawkins self-identified as a "6". When interviewed by Bill Maher and later by Anthony Kenny, he suggested "6.9" to be more accurate.
https://en.wikipedia.org/wiki/Spectrum_of_theistic_probabilityExtremist_atheist kirjoitti:
"Richard Dawkins sanoo olevansa agnostinen puurarhakeijun ja jumalten suhteen."
Dawkins on saanut vanhoillisen brittiläisen kristillisen kasvatuksen eikä pääse kokonaan eroon jumaluskosta kun pitää itseään vain 6,9 ateistina [ateikko 1-7]. Dawkins puhuu tuossa Raamatun Jumalasta (God). Pidän Dawkinsia hieman höperönä, kun hän antaa "maan peruspilareita muuraavalle [Job 38:6-7] ja auringosta erillistä päivänvaloa luovalle [1. Moos 1:3-5]" Jumalalle edes teoreettisen mahdollisuuden. Itse olen Jumalan suhteen 7,0 ateisti eli olen 100% varma, ettei sellaista Jumalaa ole olemassa enkä anna mitään mahdollisuutta edes olemassaololle.
In print, Dawkins self-identified as a "6". When interviewed by Bill Maher and later by Anthony Kenny, he suggested "6.9" to be more accurate.
https://en.wikipedia.org/wiki/Spectrum_of_theistic_probabilityOletko kaikkien jumalten suhteen 7,0 pisteen ateisti?
Dunning-Kruger kirjoitti:
Oletko kaikkien jumalten suhteen 7,0 pisteen ateisti?
Jos aivan rehellisiä ollaan niin minulla ei ole muiden jumalien typeryydestä niin raskauttavia todisteita kuin Raamatun Jumalasta. Esimerkiksi afrikkalainen luojajumala Muluku suivaantui niskoitteleviin ihmisiin, laittoi niille hännät ja teki niistä apinoita. Apinoilta Muluku otti hännät pois ja sanoi, että olkaa ihmisiä. Tämä vaikuttaa lapselliselta, mutta on paljon vähemmän lapsellinen kuin savesta ihmisen ja eläimiä leipova Jumala ja naisen teki vielä kylkiluusta. Mulukun tarina on kuitenkin evoluution mukainen koska apinat ja ihmiset ovat läheistä sukua.
Muluku (or Mulungu) is a prominent creator deity in various African mythologies, particularly among the Makua, Banayi (Mozambique), and Bantu-speaking peoples of East Africa, seen as the Supreme Being who made the world and humans but often remains distant, with local spirits handling daily affairs, and is sometimes associated with a myth where disobedient humans were turned into monkeys.
No, ehkä Muluku ja muutkin jumalat menevät sinne 6,9-7,0 välimaastoon minulla. Näiden suhteen olen agnostinen enkä väitä mitään, mistä minulla ei ole tieteellisiä todisteita. Raamatun Jumalasta minulla on todisteet - maan alla ei ole peruspylväitä ja päivänvalo johtuu auringosta, siksi Jumala saa täydet 7,0.- Anonyymi00017
Extremist_atheist kirjoitti:
"Richard Dawkins sanoo olevansa agnostinen puurarhakeijun ja jumalten suhteen."
Dawkins on saanut vanhoillisen brittiläisen kristillisen kasvatuksen eikä pääse kokonaan eroon jumaluskosta kun pitää itseään vain 6,9 ateistina [ateikko 1-7]. Dawkins puhuu tuossa Raamatun Jumalasta (God). Pidän Dawkinsia hieman höperönä, kun hän antaa "maan peruspilareita muuraavalle [Job 38:6-7] ja auringosta erillistä päivänvaloa luovalle [1. Moos 1:3-5]" Jumalalle edes teoreettisen mahdollisuuden. Itse olen Jumalan suhteen 7,0 ateisti eli olen 100% varma, ettei sellaista Jumalaa ole olemassa enkä anna mitään mahdollisuutta edes olemassaololle.
In print, Dawkins self-identified as a "6". When interviewed by Bill Maher and later by Anthony Kenny, he suggested "6.9" to be more accurate.
https://en.wikipedia.org/wiki/Spectrum_of_theistic_probabilityOletan, että mihin tahansa jumalaan uskova viittaisi siihen Jumalana.
- Anonyymi00011
Vain tontut uskovat puhuviin käärmeisiin ja jumaliin.
Näin ollen tontut ovat todellisia. - Anonyymi00014
Tonttu on hyväntahtoinen sielu, persoona. Ihminen ei voisi tietää tontuista mitään, ellei siinä asu myös tonttua. Ihminen tuntee tontun, koska tonttu asuu sen sähkömagneettisessa tietoisuuskentässä. Alemmalla tasolla, eli se kurkkii kuin ikkunan takaa, alhaalta.
Saariosten jouluruokamainoksessa tonttu ottaa lautasen ikkunalaudalta. Mitään tällaista tietoa ei voi olla, ellei tonttu asu ihmisessä, alempana alitajuisena hahmona, josta se on tullut eläväksi tarinoihin. - Anonyymi00015
Itse asiassa minulle on aivan sama kuka uskoo ja mihin, tai pitääkö jotain mahdollisena vai ei. Mitä se olisi minulta pois ?
On omakin elämä, en jaksa keskittyä kaikenlaisia pohtimaan. Asiaa sisältävät jutut on erikseen, huuhaa on tarpeetonta. - Anonyymi00016
Ateismi on vain jumaliin uskomattomuutta. Se ei määrittele mitä joku pitää mahdollisena tai mahdottomana. Jumalien ja menninkäisten olemassa olon mahdollisuuden rinnastaminen ei tarkoita niihin uskomista. Ne mahdollisuudet vain ovat kiistatta yhtä olemattomia. Sekös jumaliin uskovia ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654