Mutta mitä on tapahtunut??? Kahden liiton ja yhden sinkku vuoden jälkeen olen huomannut että naiset inhottaa minua. En voi sanoa että vihaisin naisia mutta, kokemukset naisista on abanut tähän. En enää deittaile ja tapaile ketään. Sitä ns tasa-arvoa ei ole, kuin toisin päin. Esimerkiksi on miesten töitä, mutta ei naisten töitä. On tullut vastaan naisia jotka avoimesti kertovat että hänen rahat on hänen, mutta minun rahat yhteisiä. Edelliset liitot päättyi raha-asioihin, minun olisi pitänyt molemmissa liitoissa maksaa lähes kaikki. Olisi pitänyt olla lähes joka viikonloppu ulkona syömistä, hemmottelu viikonloppuja hotelleissa ja kylpylöissä. Lahjoja. Vaikka yritin kertoa että minun palkka ei riitä tuohon kaikkeen, niin perusteltiin että kun kaikkien muidenkin miehet tekee näin, no tuossa ensimmäisessä olimme nuoria 20-28 no toinen oli samanlainen, paitsi ikää oli 29-41 tästä toisesta minulla on kaksi tytärtä. Mikä teitä naisia vaivaa??
Inhoan naisia
17
236
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiset on ottaneet suomessa ylivallan Tekevä mitä huvittaa kuljetaan isomman perässä eim Levillä ja Saaaariselällä kevään kiimaviikot taas pian koittaa
- Anonyymi00004
Ja äijät myösja sitten ollaan autuasta ja pyhää,kaksinaamaasia.
- Anonyymi00003
Kun tinder tuli, niin sitä kautta ei tullut törmättyä kuin naisiin, mihin viet minut syömään? Täysiä hyväksikäyttäjiä. Aloin ehdottaa käydään kahvilla, ei enää kuulunut mitään. Ehdotin lenkkeilyä, ei enää kiinnostuneita ehdotin pientä vaellusta lähi alueella, ei enää kiinnostuneita. Vain jos viet syömään hienoon ravintolaan ja kalliisti niin saat seuraa, mutta mitä, kuuluuko tästä naisesta enää sen jälkeen, ei kuulu. Suurinosa naisista on täysin sairaita, eletään jossain insta tiktok kuplassa.
- Anonyymi00005
Eteläpohjalaismiehet ovat keskimäärin vähemmän koulutettuja. Naiset muuttavat pois, kun eivät löydät " omaa tasoaan" ?
- Anonyymi00017
Onko sairaanhoitaja korkeasti koulutettu heh.
- Anonyymi00006
Naisen euro on noin 84 % miehen eurosta. Siinä ehkä syy. Ehkä siks miehet saavat maksaa.
- Anonyymi00010
Ja siihenhän tokikin on syy miksi naisen euro on tuon 84%
- Anonyymi00014
Eihän se mikään perustelu ole. Käyn10 treffeillä kuussa ja maksan jokaiselle kolmenlajin päivällisen siitä hyvästä että ovat kouluttautuneet lähihoitajiksi? ja saa huonompaa palkkaa kuin minä. Minä vaan saan parempaa palkkaa kun olen insinööri yksityisellä työnantajalla. Jos käyn treffeillä naisen kanssa joka tienaa enemmän kuin minä, niin tuolla logiikalla se maksaa päivällisen???
- Anonyymi00007
Mitä maliia meinaat näyttää tyttärillesi?
- Anonyymi00008
No mitä luulet!!!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No mitä luulet!!!
Luulen, että kehoitat heitä muuttamaan täältä pois.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luulen, että kehoitat heitä muuttamaan täältä pois.
Kannustan heitä oppimaan ja tulemaan toimeen omillaan, kunnioittamaan puolisioaan tasa arvoisena puolisona, yhdessä tehdään toinen toista auttaen ja koskaan ei voi tavoitella omaa etua toisen kustannuksella.
- Anonyymi00011
Sen kakkosen kanssa kuitenkin pitää tulla jotenkin toimeen koskapa on yhteisiä lapsia. Älä kuitenkaan mokaa isyyttäsi. Kaikki vitut ei ole yhessä rungossa. Niitä on maailma täynnä. Vedät henkeä ja jossain voi olla se elämäsi kaveri. Mulle sanottiin nuorena että se tulee sitten kuin tykinpiipusta. Kiirettä ei ole ja naimisiin ei enää koskaan. Pelaat omilla säännöillä.
- Anonyymi00013
En koskaan enää siihen paskaan astu. Olen 45 ja kokeilin josko n 50-55 vuotiaat olisi jo vähän toista maata, no ei ollut ja suurinosa 50+ on leikannut mummoletin ja paisunut 50kg. Ei voisi vähempää enää kiinnostaa.
- Anonyymi00015
On naiset jotenkin yleismaineeltaan muuttuneet vittumaisiksi someh***ksi. Imetään ihme vamma-asennetta tiktokista jota sitten kylvetään reaalimaailmaan tajuamatta ettei se toimi oikeassa elämässä vaan aiheuttaa eripuraa ja oudoksuntaa. Tähän kun yhdistää vielä typerän #metoo trendin ja sen faktan että naiset ovat ottaneet +20kg painoa pullien syönnillä niin jo vain alkaa olemaan sellainen paketti kasassa ettei voisi vähempää kiinnostaa missään mielessä.
- Anonyymi00016
Onnea, että tulit ulos kaapista. Jaksuhaleja sulle naisvihaaja.
- Anonyymi00018
Johtuu niistä typeristä miehistä, jotka juoksee naisten perässä ja palvoo rahalla niitä. Naisten minäkuva vääristyy tällä tapaa, ja kaikenmaailman läskitkin saa hyväksikäytettäviä simppimiehiä. Ennen oli toisin kun tää homma ei ollut näin vääristynyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1876245Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2404198"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423505Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m513347Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää493194Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492826Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.652386Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2412336- 252316
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001907