Mutta mitä on tapahtunut??? Kahden liiton ja yhden sinkku vuoden jälkeen olen huomannut että naiset inhottaa minua. En voi sanoa että vihaisin naisia mutta, kokemukset naisista on abanut tähän. En enää deittaile ja tapaile ketään. Sitä ns tasa-arvoa ei ole, kuin toisin päin. Esimerkiksi on miesten töitä, mutta ei naisten töitä. On tullut vastaan naisia jotka avoimesti kertovat että hänen rahat on hänen, mutta minun rahat yhteisiä. Edelliset liitot päättyi raha-asioihin, minun olisi pitänyt molemmissa liitoissa maksaa lähes kaikki. Olisi pitänyt olla lähes joka viikonloppu ulkona syömistä, hemmottelu viikonloppuja hotelleissa ja kylpylöissä. Lahjoja. Vaikka yritin kertoa että minun palkka ei riitä tuohon kaikkeen, niin perusteltiin että kun kaikkien muidenkin miehet tekee näin, no tuossa ensimmäisessä olimme nuoria 20-28 no toinen oli samanlainen, paitsi ikää oli 29-41 tästä toisesta minulla on kaksi tytärtä. Mikä teitä naisia vaivaa??
Inhoan naisia
29
548
Vastaukset
- Anonyymi00001
Naiset on ottaneet suomessa ylivallan Tekevä mitä huvittaa kuljetaan isomman perässä eim Levillä ja Saaaariselällä kevään kiimaviikot taas pian koittaa
- Anonyymi00004
Ja äijät myösja sitten ollaan autuasta ja pyhää,kaksinaamaasia.
- Anonyymi00003
Kun tinder tuli, niin sitä kautta ei tullut törmättyä kuin naisiin, mihin viet minut syömään? Täysiä hyväksikäyttäjiä. Aloin ehdottaa käydään kahvilla, ei enää kuulunut mitään. Ehdotin lenkkeilyä, ei enää kiinnostuneita ehdotin pientä vaellusta lähi alueella, ei enää kiinnostuneita. Vain jos viet syömään hienoon ravintolaan ja kalliisti niin saat seuraa, mutta mitä, kuuluuko tästä naisesta enää sen jälkeen, ei kuulu. Suurinosa naisista on täysin sairaita, eletään jossain insta tiktok kuplassa.
- Anonyymi00005
Eteläpohjalaismiehet ovat keskimäärin vähemmän koulutettuja. Naiset muuttavat pois, kun eivät löydät " omaa tasoaan" ?
- Anonyymi00017
Onko sairaanhoitaja korkeasti koulutettu heh.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onko sairaanhoitaja korkeasti koulutettu heh.
Riippuu mihin vertaa. Sairaanhoitajan ja insinöörin koulutukset ovat samantasoisia tutkintoja ammattikorkeakoulussa (AMK), molemmat ovat ammattikorkeakoulututkintoja (AMK), mutta ne eroavat sisällöltään ja kohdealoiltaan, toinen keskittyy sosiaali- ja terveysalalle (sairaanhoitaja) ja toinen tekniikkaan (insinööri), mutta molemmat antavat valmiudet vaativiin asiantuntija- ja esimiestehtäviin.
- Anonyymi00006
Naisen euro on noin 84 % miehen eurosta. Siinä ehkä syy. Ehkä siks miehet saavat maksaa.
- Anonyymi00010
Ja siihenhän tokikin on syy miksi naisen euro on tuon 84%
- Anonyymi00014
Eihän se mikään perustelu ole. Käyn10 treffeillä kuussa ja maksan jokaiselle kolmenlajin päivällisen siitä hyvästä että ovat kouluttautuneet lähihoitajiksi? ja saa huonompaa palkkaa kuin minä. Minä vaan saan parempaa palkkaa kun olen insinööri yksityisellä työnantajalla. Jos käyn treffeillä naisen kanssa joka tienaa enemmän kuin minä, niin tuolla logiikalla se maksaa päivällisen???
Monilla aloilla naisten palkat ovat korkeampia kuin miesten. Näin on mm. IT-alalla ja kiinteistöjen välityksessä.
https://wageindicator.fi/palkkaus/tasa-arvoinen-palkka/naiset-ansaitsevat-kiiinteistonvalitys-ja-it-alalla-suomessa-enemman-kuin-miehet
Samasta työstä miehet eivät Suomessa saa enempää palkkaa kuin naiset, koska se on jopa laitonta. Sen sijaa eri työstä voidaan maksaa eri palkkaa. Raskaissa ja likaisissa töissä on ikävän työn lisä. Naiset eivät tällaisissa töissä viihdy. Kokemuksesta maksetaan myös. Koulutuksesta maksetaan myös, mutta naiset ovat Suomessa koulutetumpia kuin miehet. Ehkä naiset eivät vaan kouluttaudu niin rahakkaille aloille.
- Anonyymi00007
Mitä maliia meinaat näyttää tyttärillesi?
- Anonyymi00008
No mitä luulet!!!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No mitä luulet!!!
Luulen, että kehoitat heitä muuttamaan täältä pois.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luulen, että kehoitat heitä muuttamaan täältä pois.
Kannustan heitä oppimaan ja tulemaan toimeen omillaan, kunnioittamaan puolisioaan tasa arvoisena puolisona, yhdessä tehdään toinen toista auttaen ja koskaan ei voi tavoitella omaa etua toisen kustannuksella.
- Anonyymi00011
Sen kakkosen kanssa kuitenkin pitää tulla jotenkin toimeen koskapa on yhteisiä lapsia. Älä kuitenkaan mokaa isyyttäsi. Kaikki vitut ei ole yhessä rungossa. Niitä on maailma täynnä. Vedät henkeä ja jossain voi olla se elämäsi kaveri. Mulle sanottiin nuorena että se tulee sitten kuin tykinpiipusta. Kiirettä ei ole ja naimisiin ei enää koskaan. Pelaat omilla säännöillä.
- Anonyymi00013
En koskaan enää siihen paskaan astu. Olen 45 ja kokeilin josko n 50-55 vuotiaat olisi jo vähän toista maata, no ei ollut ja suurinosa 50+ on leikannut mummoletin ja paisunut 50kg. Ei voisi vähempää enää kiinnostaa.
- Anonyymi00015
On naiset jotenkin yleismaineeltaan muuttuneet vittumaisiksi someh***ksi. Imetään ihme vamma-asennetta tiktokista jota sitten kylvetään reaalimaailmaan tajuamatta ettei se toimi oikeassa elämässä vaan aiheuttaa eripuraa ja oudoksuntaa. Tähän kun yhdistää vielä typerän #metoo trendin ja sen faktan että naiset ovat ottaneet +20kg painoa pullien syönnillä niin jo vain alkaa olemaan sellainen paketti kasassa ettei voisi vähempää kiinnostaa missään mielessä.
- Anonyymi00019
Joka sana totta. Hyvin sanottu.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joka sana totta. Hyvin sanottu.
Muuten hyvin sanottu, mutta miehet ainakin Seinäjoella alkaa jo olla enemmän raskaana olevan näköösiä kuin naiset.
- Anonyymi00016
Onnea, että tulit ulos kaapista. Jaksuhaleja sulle naisvihaaja.
- Anonyymi00018
Johtuu niistä typeristä miehistä, jotka juoksee naisten perässä ja palvoo rahalla niitä. Naisten minäkuva vääristyy tällä tapaa, ja kaikenmaailman läskitkin saa hyväksikäytettäviä simppimiehiä. Ennen oli toisin kun tää homma ei ollut näin vääristynyttä.
Tutun oloista juttua. Minunkin viimeinen suhteeni joskus vuosikymmeniä sitten päättyi rahasta riitelyyn. Meni lopulta niin paljon rahaa, että piti pistää poikki koko juttu, ja vaihtaa puhelinnumero salaiseksi. Ei koskaan enää.
- Anonyymi00022
2 kertaa törmännyt narsistin.
Pahin mahdollinen. - Anonyymi00023
Pahin narsistinen ihminen täällä jonka olen tuntenut on ollut nainen, narsistinen introvertti. Lähipiiri voi huonosti, mutta oli sokea. Kukaan ei tuntunut tunnistavan ongelmaa, sillä äiti ulospäin vaikutti omistautuneelta ja huolehtivalta. Muiden tunteet ja tarpeet olivat kuitenkin toissijalla, sillä kaikki pyöri äidin itsensä ympärillä. Miten hän saisi sulan hattuunsa muiden silmissä. Kotioloissa lähipiiri joutui kohtaamaan sen hyeenan mikä äidin sisällä oli. Ulkopuolelta kehään tulleena näin heti, että jokin mättää ja pahasti. Sain riuhtaistua itseni ulos hänen valtakunnastaan, itsesuojelua. Alkoi tulla tapahtumia, ja olin hyvin onnellinen, etten ollut suostunut mukaan hänen "tukiverkostoonsa". Huomasin myös, miten hän koetti vedellä kiviä tielleni, tavalla tai toisella tämän tukiverkostonsa avulla, Tarvitaan vahvaa luonnetta uudella paikkakunnalla toimia niin kuin toimin, mutta nainen teki virheen. Hän ei osannut ennakoida, että ulkopuolisen silmissä hän paljastuisi. Hän kertoi valikoivin sanavalinnoin niin kuin aina, miten lapsuudesta asti oli tiennyt olevansa erikoisen hyvä järjestelemään asioita. Paljasti suoraan oman narsistisen polkunsa toimet minulle, kun halusi minut remmiinsä. Miehet ovat useinmiten narsistisia ekstroverttejä. Introverttiä voi olla hyvin vaikea tunnistaa, sitä ihanaa mummaa. Onneksi tästä kuitenkin nykyään puhutaan, Iltalehdellä on aiheesta jopa 10-osainen podcast. Kannattaa kuunnella, jotta kukaan ei pääse käyttämään hyväksi, kontrolloimaan. On sitten nainen tai mies.
- Anonyymi00024
Sis vs. Bro? Vaikuttaa siltä, että naiset ovat omineet Bro-meininkisen Sis-trendin. Naiskavereille pitää todistella, että miesten silmissä on suosittu ja haluttu. Ihan samaa kaavaa kuin miehilläkin aina on ollut. Naisilla ja miehillä keinovalikoima on hieman erilainen. Molemmat tyylit ovat vahingollisia, petytään ja eriydytään. Näinkö tässä nyt on käynyt?
- Anonyymi00025
Heh.. Muistui mieleen yks vanha elokuva. Maajussi oli kaupungissa treffeillä naiseen tutustumassa. Nainen vastasi maalaisen kysymykseen kysymyksellä "montako hehtaaria?"
- Anonyymi00026
Miehet pelkää et naiset nauraa heille. Naiset pelkää, et mies lyö. Seinäjoella on ryhdytty opettamaan naisille itsepuolustusta, kamppailulajeja. Opitut taidot voivat tulla hyödyksi tosi elämässä, jos joutuu uhkaavaan tilanteeseen. Mitäs miehille sitten? Työterveyden kautta voi saada ilmaiseksi psykologin ja terapeutin palveluita. Miehille suunnattu on myös www.miesterapia.fi ja Miessakit.fi. Aloittajalla ainakin on tarvetta tukeen ilmeisen rankan eronsa kokeneena. Ihan turhaa on yksin koettaa pärjätä, kun apua on helposti saatavilla. Terapia on normaalia nykypäivää. Sitä pitäisi kaikkien saada kokeilla jossain kohtaa elämänsä vaiheessa.
- Anonyymi00027
Ehkä nuoremmat naiset ovat tuollaisia, mutta heitä parikymmentä vuotta vanhempana en toiminut parisuhteessa ollessani noin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233