Älä kutsu mua vielä

Anonyymi-ap

Tuosta julkkisten kuolemista vuonna 2025 oli juttu jossain iltalehdessä.
Meni Hannu Karpo, Tapani Kansa, Oliver Harkimo, Marko Lämsä, Aaro Teikari, Olga Temonen. Yllättävää kai on se miten esimerkiksi noiden kuuden kuolleen keski-ikä olisi yhteen laskettuna alle 54 vuotta?

Nuorena moni lähtee, mutta eläköitymisikä jatkaa nousuaan...

https://www.youtube.com/watch?v=tD7XIkJdQ_I&list=RD2pUHJKTodgs&index=3

AV

11

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Satuitteko tuntemaan jonkun joka olisi kuollut ennen 64-vuoden ikää?
      Itse tunsin monta jotka ovat kuolleet ennen 55-ikävuotta. Osa kuollut ennen ikää 40.

• Anonyymi00002

Miesten nimiä suurin osa.
      Vuonna 2021 miesten elinajanodote laski vuoteen 2020 verrattuna 0,2 vuotta.
      Elinajan odotteen laskenatakaava tulisi avata yleisön tietoisuuteen.
      Kaavoissa kun voi olla virheitä.

• Anonyymi00006

Elinajanodote on yleensä heillä parempi, joilla on elåkkeetkin muita parempia. Siinä yksi stressitekijä lisää heille, joiden oikeuksia, toimeentuloa heikennetään tulevaisuudessa? T: työtön, jota ei tunnu kelpuutettavan enää työelämään?

5-10- vuotta edessä kituuttelua, kunnes saa ehkä eläkkeen joka on vähän parempi kuin nykyiset haettavat tuet? Jossain on jotain vikaa, kun tilanne on mitä on? Terveelliset elämän tavat ja... vai...lyhyempi elämä ja itsensä altistaminen monenlaisille vastoinkäymisille?

Huonommalla puolella on vähemmän hyviä vaihtoehtoja.

• Anonyymi00003

Tuu tänne!

• Anonyymi00004

Pirua ei kannata kutsua, jos siihen ei olisi itse valmis.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pirua ei kannata kutsua, jos siihen ei olisi itse valmis.

Olen valmis ollut kuolemaan jo vuosia. Elämä on helppoa, sano.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olen valmis ollut kuolemaan jo vuosia. Elämä on helppoa, sano.

Outo kommentti, ihmiseltä joka elää, eikä olisi elävä kuollut?
        Jokaisella ihmisellä on jokin hyvä perusteltu syy ainakin uskoa siihen, miten tuottaisi enemmän hyvää ympärilleen mitä huonoa?
        Luulen suurimman osan palstankin henkilöistä ajattelevan olevansa tärkeitä joillekin muille mitä vain itselleen. Tuosta saa sen elämänhalun, vaikka ajoittain itse olisikin hieman hukassa.

AV

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Outo kommentti, ihmiseltä joka elää, eikä olisi elävä kuollut?
        Jokaisella ihmisellä on jokin hyvä perusteltu syy ainakin uskoa siihen, miten tuottaisi enemmän hyvää ympärilleen mitä huonoa?
        Luulen suurimman osan palstankin henkilöistä ajattelevan olevansa tärkeitä joillekin muille mitä vain itselleen. Tuosta saa sen elämänhalun, vaikka ajoittain itse olisikin hieman hukassa.

AV

Useimmat ajattelevat vain itseään ja hyvinvointiaan.

Rakkauslaulut ovat vain lauluja

• Vuonna 2025 kuolleita noiden sun luettelemien lisäksi esimerkiksi: Hannu Karpo, Pate Mustajärvi, Gene Hackman, Val Kilmer, Brigitte Pardot, Chris Rea, Ace Frehley, Mick Ralphs (Mott the Hooplen ja Bad Companyn kitaristi), Robert Redford, Diane Keaton, David Lynch, Ozzy, Jane Goodall (simpanssitutkija), Sophie Kinsella (kirjailija).

• Anonyymi00010

Niin, otappa noista sitten se keskiarvo missä iässä kuollaan. Laita alle se oma ikä, ja huomaakin olevansa ehtoopuolella.
        Sinänsä ihan helpottava tieto.

AV

• Anonyymi00011

Vanhuuseläkeikä nousee, koska sairaseläköityminen on ongelma.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      125
      4544
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      69
      3274
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      104
      3154
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      39
      2601
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      28
      2302
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      107
      1553
    7. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1096
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      327
      1062
    9. 49
      842
    10. Mitä luulet mies

Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin
      Ikävä
      55
      671
    Aihe