Ärhäkkä kakkamyrsky ennusteessa: Pierupuuskat ja 10-metriset pahoinvointiaallot mahdollisia
Pieriksen ennusteen mukaan ärhäkkä pierupaineen keskus ylittää Espoon lauantain aikana. Erityisesti lauantaiyön ja -aamun aikana Saliksen kotona voi sataa useita desilitroja sitä itseään, myös hajuhaittoja voi tulla ripulialueen jälkireunassa. Hengitysilma on paikoin jopa erittäin huono Saliksen kartanon pohjoissiivessä, mikä kannattaa huomioida, jos avaa oven ilman asianmukaisia suojaimia. Voimakas ristiveto hataran seinän raosta pöllyttää kakkelia Saliksen tietokonepöydän ääressä ja heikentää näkyvyyttä näytön suuntaan.
Pieriksen vessassa pahanhajuiset tuulet voimistuvat lauantain kuluessa siten, että iltapäivällä ja illalla Idon vesialueella on myrskyä, eli 10 minuutin pierukaasun keskinopeus ylittää 21 m/s. Peppureiän ympäristössä kova ponnistelu voi syöstä jopa 25–28 m/s vauhdilla ruikulikakkaa, eli kakkamyrskystä voi äityä kova. Tilastojen mukaan näin voimakkaita vatsanväänteitä koetaan Pieriksen kotona kerran kahdessa tai kolmessa vuodessa.
Tämänhetkisen ennusteen mukaan yksittäiset kaasunpurkaukset voivat myös Pieriksen alakerran asunnossa yltyä hirmumyrskylukemiin, eli yli 33 m/s. On myös pieni mahdollisuus, että kovimmat puuskat rikkovat jopa wc:n laattalattian. Merkitsevä aallonkorkeus posliinikonissa voi jopa taloyhtiön saunan wc:ssä ylittää viiden metrin, eli yksittäiset korkeimmat aallot voisivat yltää jopa ylimmän kerroksen Hagertien parvekkeelle.
Pieriksen faktanurkka - Vuosi 2026
7
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakas Pieris
Deletoin kaikki sääennusteesi sillä, että olen vanhoilla päivilläni vielä parantunut heteroudesta, ja perätuuliennusteet eivät siis pelota. Tuhkaluukkuni kestää tuulet ja myrskyt, med vaselin.
Hyvää alkavaa vuotta.
T: Fiikus-Salis No nyt on Saliksella pahat setit. Ja mä jäin rannalle itkemään. Näinkö menetin elämäni parhaimman ja pahanhajuisimman miehen? Leuka (kaksoisleuka) rintoihin (patalappuihin) ja Bassoon etsimään uutta Salista.
Olette kaikki ihan mörjäper..itä, kertakaikkisen mörjiä ja mörjääkin mörjempiä. Paitsi Salis.
HAISTAKAA KAIKKI PITKÄ P-KA MYÖS VUONNA 2026!!! Voin tulla haistattelemaan jos ette muuten haista. Olkoot uusi vuosi pierua ja pahaa hajua täynnä.
T: Aggressio-Pieris (taas)- Anonyymi00002
Pieris rakas
Älä vielä lannistu. Ehkä vielä löydän heteroseksuaalisuuteni (paluumuuttaja), jos houkuttelet minua viehkeillä naisellisilla avuillasi (Pekka Puupään Justiina hajuefekteillä buustattuna), lupaat jotain ennenkokematonta (ninkus pinppa), hyvää ruokaa, Jamppa Tuomisen levyjä, jne.
Lempemme voi vielä kukoistaa. Tule pumputtamaan AirPussini renkaat Varissuo Internationalille. Sinulla on porttikielto AirPussin vessoihin, syyn tietänet.
T: Lentomarsalkka Salis - Anonyymi00003
Pieris rakas
Älä vielä lannistu. Ehkä vielä löydän heteroseksuaalisuuteni (paluumuuttaja), jos houkuttelet minua viehkeillä naisellisilla avuillasi (Pekka Puupään Justiina hajuefekteillä buustattuna), lupaat jotain ennenkokematonta (ninkus pinppa), hyvää ruokaa, Jamppa Tuomisen levyjä, jne.
Lempemme voi vielä kukoistaa. Tule pumputtamaan AirPussini renkaat Varissuo Internationalille. Sinulla on porttikielto AirPussin vessoihin, syyn tietänet.
T: Lentomarsalkka Salis - Anonyymi00004
Pieris rakas
T: Lentomarsalkka Salis - Anonyymi00005
Pieris rakas
T: Lentomarsalkka Salis - Anonyymi00007
Pieris rakas
T: Lentomarsalkka Salis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098