aurorab-ketju poistettu

Anonyymi-ap

Se olikin liian rauhantahtoinen ja toinen toisilleen ystävällinen, ei edustanut tämän foorumin henkeä.

25

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ai jaa, niin taitaa olla. Jotkut tais pitää sellasta henk.koht.juttelua?

      • Anonyymi00002

        Mitä sitten? Saihan siihen kuka tahansa osallistua ja oli muitakin kirjoittajia. Mutta eri uskoiset, ystävällisessä hengessä. Siksi se ei sopinut tälle foorumille.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Mitä sitten? Saihan siihen kuka tahansa osallistua ja oli muitakin kirjoittajia. Mutta eri uskoiset, ystävällisessä hengessä. Siksi se ei sopinut tälle foorumille.

        Tämä ei siis ole mikään yksityisten juttujen palaveripaikka. keskustele helluntailaisuudesta, lukee...


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Tämä ei siis ole mikään yksityisten juttujen palaveripaikka. keskustele helluntailaisuudesta, lukee...

        Jaaha, sitä tuotiin nyt helluntailaisuus ja sen riidat tähän ketjuun. Ehkä tämä ketju saakin sitten jäädä, jos aidan ali tulijoiden kautta alkaa edustamaan nimenomaan helluntaihenkeä.

        Ettehän tekään keskustele täällä helluntailaisuudesta vaan teette aloituksia joissa mollaatte toisinuskovia. Me emme mollanneet vaan olimme ystäviä.

        Kaikki kirjoitukset ovat aina "yksityisiä", edustavat aina kirjoittajan yksityistä ajatusmaailmaa ja henkeä joka hänessä vaikuttaa.


      • Anonyymi00005

        Minä en sitä Joukoa tai jaikalia täällä tunnista. Anna sen olla, ei hän ole sinun herrasi.

        Katsoitko muuten sen Sound of Musicin? Tulee taas uusintana uudenvuoden aattona päivällä.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Minä en sitä Joukoa tai jaikalia täällä tunnista. Anna sen olla, ei hän ole sinun herrasi.

        Katsoitko muuten sen Sound of Musicin? Tulee taas uusintana uudenvuoden aattona päivällä.

        En katsonut kun pätkän ja menin nukkumaan. En saanut ko musikaalista tietoa että milloin tulis niin en voinut . Miltä kanavalta tulossa? Myrskyluodon Maijan katsoin ja se oli hyvä mun mielestäni kyllä.


      • Anonyymi00009
        auroraboreallis kirjoitti:

        En katsonut kun pätkän ja menin nukkumaan. En saanut ko musikaalista tietoa että milloin tulis niin en voinut . Miltä kanavalta tulossa? Myrskyluodon Maijan katsoin ja se oli hyvä mun mielestäni kyllä.

        Tulee uudenvuoden aattona muist. klo 12.


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Tulee uudenvuoden aattona muist. klo 12.

        Ok.


      • Anonyymi00011
        auroraboreallis kirjoitti:

        Ok.

        Olen katsonut tuon nästä tallennuksistani jo kahdesti. 🙂


      • Anonyymi00017

        Yp:llä "Jokin meni vikaan", eli yp kieltäytyi vastaanottamasta ilmoitusta. Siellä on kuulemma joku helluntailainen työssä, sensuroimassa teitä koskevia (rikos)ilmoituksia. Rasismi on rikos.

        ??

        Suomi24:n palstoilla on noin 10 000 käyttäjää / per pv. Ei siellä istu yhtään ihmistä vahtimassa jotakin helluntailaisten hörinöitä. Se on tekoälyn robotti joka tekee poistot.


      • Anonyymi00023

        Tyttua juttua. Ei tää ab siedä mitään itseään koskevaa, mutta aina tökkii toisia!!


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Olen katsonut tuon nästä tallennuksistani jo kahdesti. 🙂

        Mä en päässyt katsomaan tota tänäänkään kun piti tytär viedä lääkäriin. Toivottavasti sullakin on tämä uudenvuoden aatto sujunut yhtä mukavasti ja rauhallisesti ku mulla. Hyvää uutta vuotta!


      • Anonyymi00004 kirjoitti:

        Jaaha, sitä tuotiin nyt helluntailaisuus ja sen riidat tähän ketjuun. Ehkä tämä ketju saakin sitten jäädä, jos aidan ali tulijoiden kautta alkaa edustamaan nimenomaan helluntaihenkeä.

        Ettehän tekään keskustele täällä helluntailaisuudesta vaan teette aloituksia joissa mollaatte toisinuskovia. Me emme mollanneet vaan olimme ystäviä.

        Kaikki kirjoitukset ovat aina "yksityisiä", edustavat aina kirjoittajan yksityistä ajatusmaailmaa ja henkeä joka hänessä vaikuttaa.

        Hyvää uutta vuotta sinullekin!


    • Anonyymi00007

      tuttu riita taas

      • Anonyymi00013

        missä ab siellä kura lentää


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        missä ab siellä kura lentää

        olipa erikoisesti sanottu. tuollaisen voi ottaa pahantahtoisena loukkauksena.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        olipa erikoisesti sanottu. tuollaisen voi ottaa pahantahtoisena loukkauksena.

        Se on tätä näiden kuraa kohti auroraa.
        Vasta uskoontulleita lyödään.

        Siellä missä on Kristus, on pensaikossa myös Prkl, apureineen.
        Tuttua jo Edenistä alkaen.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Se on tätä näiden kuraa kohti auroraa.
        Vasta uskoontulleita lyödään.

        Siellä missä on Kristus, on pensaikossa myös Prkl, apureineen.
        Tuttua jo Edenistä alkaen.

        ab on tunnettu kuran heittäjä. nytkin se syyllisti jotakin joukoa, tuttuun tapaan kaunaisesti


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        ab on tunnettu kuran heittäjä. nytkin se syyllisti jotakin joukoa, tuttuun tapaan kaunaisesti

        Ja kun ylläpito poisti sen keommentin, jossa se syyllisti, niin nyt yrittävät peitellä sitä ab:n tekstiä..


    • Anonyymi00008

      2Tim.2:20-21 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis. Room.9:21. 2Tim.3:17.

    • Anonyymi00010

      Sehän olisikin sitten just helluntailaiseen henkeen sopiva keskustelu, jos keskustelu kerran pysyy maltillisena ja kaikkia miellyttävällä tasolla.

    • Anonyymi00012

      Jes.45:9 Voi sitä, joka riitelee tekijänsä kanssa, saviastia saviasian joukossa - maasta tehyjä kaikki! Sanokooko savi valajallensa: "Mitä sinä kelpaat tekemään? Sinun työsi on kädettömän työtä!" Jes.29:16. Jer.18:6. Room.9:20..

    • Anonyymi00024

      Hyvää Uutta Vuotta 2026 kaikille!
      🎇

      • Anonyymi00025

        miksi putinillekin?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe