aurorab-ketju poistettu

Anonyymi-ap

Se olikin liian rauhantahtoinen ja toinen toisilleen ystävällinen, ei edustanut tämän foorumin henkeä.

22

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ai jaa, niin taitaa olla. Jotkut tais pitää sellasta henk.koht.juttelua?

• Anonyymi00002

Mitä sitten? Saihan siihen kuka tahansa osallistua ja oli muitakin kirjoittajia. Mutta eri uskoiset, ystävällisessä hengessä. Siksi se ei sopinut tälle foorumille.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mitä sitten? Saihan siihen kuka tahansa osallistua ja oli muitakin kirjoittajia. Mutta eri uskoiset, ystävällisessä hengessä. Siksi se ei sopinut tälle foorumille.

Tämä ei siis ole mikään yksityisten juttujen palaveripaikka. keskustele helluntailaisuudesta, lukee...

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tämä ei siis ole mikään yksityisten juttujen palaveripaikka. keskustele helluntailaisuudesta, lukee...

Jaaha, sitä tuotiin nyt helluntailaisuus ja sen riidat tähän ketjuun. Ehkä tämä ketju saakin sitten jäädä, jos aidan ali tulijoiden kautta alkaa edustamaan nimenomaan helluntaihenkeä.

Ettehän tekään keskustele täällä helluntailaisuudesta vaan teette aloituksia joissa mollaatte toisinuskovia. Me emme mollanneet vaan olimme ystäviä.

Kaikki kirjoitukset ovat aina "yksityisiä", edustavat aina kirjoittajan yksityistä ajatusmaailmaa ja henkeä joka hänessä vaikuttaa.

• Anonyymi00005

Minä en sitä Joukoa tai jaikalia täällä tunnista. Anna sen olla, ei hän ole sinun herrasi.

Katsoitko muuten sen Sound of Musicin? Tulee taas uusintana uudenvuoden aattona päivällä.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä en sitä Joukoa tai jaikalia täällä tunnista. Anna sen olla, ei hän ole sinun herrasi.

Katsoitko muuten sen Sound of Musicin? Tulee taas uusintana uudenvuoden aattona päivällä.

En katsonut kun pätkän ja menin nukkumaan. En saanut ko musikaalista tietoa että milloin tulis niin en voinut . Miltä kanavalta tulossa? Myrskyluodon Maijan katsoin ja se oli hyvä mun mielestäni kyllä.

• Anonyymi00009
        auroraboreallis kirjoitti:

En katsonut kun pätkän ja menin nukkumaan. En saanut ko musikaalista tietoa että milloin tulis niin en voinut . Miltä kanavalta tulossa? Myrskyluodon Maijan katsoin ja se oli hyvä mun mielestäni kyllä.

Tulee uudenvuoden aattona muist. klo 12.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Tulee uudenvuoden aattona muist. klo 12.

Ok.

• Anonyymi00011
        auroraboreallis kirjoitti:

Ok.

Olen katsonut tuon nästä tallennuksistani jo kahdesti. 🙂

• Anonyymi00017

Yp:llä "Jokin meni vikaan", eli yp kieltäytyi vastaanottamasta ilmoitusta. Siellä on kuulemma joku helluntailainen työssä, sensuroimassa teitä koskevia (rikos)ilmoituksia. Rasismi on rikos.

??

Suomi24:n palstoilla on noin 10 000 käyttäjää / per pv. Ei siellä istu yhtään ihmistä vahtimassa jotakin helluntailaisten hörinöitä. Se on tekoälyn robotti joka tekee poistot.

• Anonyymi00023

Tyttua juttua. Ei tää ab siedä mitään itseään koskevaa, mutta aina tökkii toisia!!

• UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olen katsonut tuon nästä tallennuksistani jo kahdesti. 🙂

Mä en päässyt katsomaan tota tänäänkään kun piti tytär viedä lääkäriin. Toivottavasti sullakin on tämä uudenvuoden aatto sujunut yhtä mukavasti ja rauhallisesti ku mulla. Hyvää uutta vuotta!

• UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jaaha, sitä tuotiin nyt helluntailaisuus ja sen riidat tähän ketjuun. Ehkä tämä ketju saakin sitten jäädä, jos aidan ali tulijoiden kautta alkaa edustamaan nimenomaan helluntaihenkeä.

Ettehän tekään keskustele täällä helluntailaisuudesta vaan teette aloituksia joissa mollaatte toisinuskovia. Me emme mollanneet vaan olimme ystäviä.

Kaikki kirjoitukset ovat aina "yksityisiä", edustavat aina kirjoittajan yksityistä ajatusmaailmaa ja henkeä joka hänessä vaikuttaa.

Hyvää uutta vuotta sinullekin!

• Anonyymi00007

tuttu riita taas

• Anonyymi00013

missä ab siellä kura lentää

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

missä ab siellä kura lentää

olipa erikoisesti sanottu. tuollaisen voi ottaa pahantahtoisena loukkauksena.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

olipa erikoisesti sanottu. tuollaisen voi ottaa pahantahtoisena loukkauksena.

Se on tätä näiden kuraa kohti auroraa.
        Vasta uskoontulleita lyödään.

Siellä missä on Kristus, on pensaikossa myös Prkl, apureineen.
        Tuttua jo Edenistä alkaen.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Se on tätä näiden kuraa kohti auroraa.
        Vasta uskoontulleita lyödään.

Siellä missä on Kristus, on pensaikossa myös Prkl, apureineen.
        Tuttua jo Edenistä alkaen.

ab on tunnettu kuran heittäjä. nytkin se syyllisti jotakin joukoa, tuttuun tapaan kaunaisesti

• Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

ab on tunnettu kuran heittäjä. nytkin se syyllisti jotakin joukoa, tuttuun tapaan kaunaisesti

Ja kun ylläpito poisti sen keommentin, jossa se syyllisti, niin nyt yrittävät peitellä sitä ab:n tekstiä..

• Anonyymi00008

2Tim.2:20-21 Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis. Room.9:21. 2Tim.3:17.

• Anonyymi00010

Sehän olisikin sitten just helluntailaiseen henkeen sopiva keskustelu, jos keskustelu kerran pysyy maltillisena ja kaikkia miellyttävällä tasolla.

• Anonyymi00012

Jes.45:9 Voi sitä, joka riitelee tekijänsä kanssa, saviastia saviasian joukossa - maasta tehyjä kaikki! Sanokooko savi valajallensa: "Mitä sinä kelpaat tekemään? Sinun työsi on kädettömän työtä!" Jes.29:16. Jer.18:6. Room.9:20..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe