Länsiauton reklamaatio käsittely on täysin ala-arvoista. Reklamaatiota käsittelevä henkilö on täysin kykenemätön edustamaan yritystä. Ei mitään taitoa hoitaa reklamaatioita.
Täysin ala-arvoinen yritys.
Älkää koskaa ostako autoa sieltä, jos teille tulee reklamoitavaa, he eivät hoida asiaa mitenkään.
Länsiaauto/reklamaatio käsittely
7
288
Vastaukset
- Anonyymi00001
Länsiauto on kuitenkin sen verran iso et niillä on jotain tahtoa hoitaa asiat hyvin, pienet autoliikkeet sen sijaan on täysin toista maata, ne on täysiä huijareita kaikki.
- Anonyymi00004
Pienet liikkeet hoitaa reklamaatiot paremmin kuin isot liikkeet. Pienemmillä kauppa määrä pienempää niin kaikki pitää hoitaa asian mukaisesti. Pien liikkeissä myyjät tietää mitä myyvät ja ymmärtää autoista isommissa ketjuissa myyjät ovat entisiä puhelin myyjiä jotka ovat koulutettu vaan myymään ei tiedä autoista mitään ei konepeltiä saa auki ilman käyttöohje kirjaa.
- Anonyymi00002
No eihän se sitten eroa muista isoista liikkeistä juurikaan.
- Anonyymi00003
Reklamointien käsittely on jätteen tonkimiseen verrattava työpaikka.
Ketään se ei kiinnosta
ja sen tekee tolvana
joka ei osaa edes luututa lattiaa. - Anonyymi00007
Mulla samat kokemukset Länsiautosta. Luulin isoksi yritykseksi ja että hoitaisivat ongelmat, mutta ovat varsin pieni autojobbari. Älkää ostako sieltä mitään
- Anonyymi00008
No juu huomasin sen . Olisi pitänyt lukea nämä ensin, ennenkuin sieltä ostin. Ostin auton 24.2.2026 allekirjoitetulla sopparilla. En ole vielä saanut ko. autoa, vaan siinä olikin kaikenmaailman vikoja. Myyjä, myyntipäällikkö ja tämä reklamaatiohenkilö kaikki yrittivät, että peruuttaisin kaupan. Koska tarvitsen sen mallisen auton, en kauppaa peruuttanut, enkä peruuta. Väsytystekniikka on ihan selvästi menossa. Selitellään ja selitellään... aika kuluu. Minusta on hyvin ikävää kiusantekoa ko. liikkeeltä. Pitävät minua tyhmänä ostajana, koska olen nainen. Kai tämä toiminta on vietävä eteenpäin. Länsi-Auto hei... en anna periksi, te vaihdatte sen koneen vastaavaan, että saan auton, mistä olen kaupat tehnyt.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
No juu huomasin sen . Olisi pitänyt lukea nämä ensin, ennenkuin sieltä ostin. Ostin auton 24.2.2026 allekirjoitetulla sopparilla. En ole vielä saanut ko. autoa, vaan siinä olikin kaikenmaailman vikoja. Myyjä, myyntipäällikkö ja tämä reklamaatiohenkilö kaikki yrittivät, että peruuttaisin kaupan. Koska tarvitsen sen mallisen auton, en kauppaa peruuttanut, enkä peruuta. Väsytystekniikka on ihan selvästi menossa. Selitellään ja selitellään... aika kuluu. Minusta on hyvin ikävää kiusantekoa ko. liikkeeltä. Pitävät minua tyhmänä ostajana, koska olen nainen. Kai tämä toiminta on vietävä eteenpäin. Länsi-Auto hei... en anna periksi, te vaihdatte sen koneen vastaavaan, että saan auton, mistä olen kaupat tehnyt.
Tämä itkuvirsi ei ole naisen kirjoittama.
Tämä on täysin tekaistu tarina.
Länsiauto on aina hoitanut asiat alusta loppuun esimerkillisesti.
Hyvää kesää kaikille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505267Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813074Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3101656Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751234Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok821195Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124- 1321102
Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1711074
- 49954