Olen hieman päälle parikymppinen ja ihastunut kymmenen vuotta minua vanhempaan mieheen. Ihastus on molemminpuolista. Mies on lapseton ja sinkku eli täysin vapaa aloittamaan suhteen kanssani. Minua vain huolettaa miehen kavereiden suhtautuminen seurusteluumme. Suurin osa heistä on jo perheellisiä ja tunnen itseni siksi aika nuoreksi heidän seurassaan. Miehen kanssa meillä on ajatusmaailmat samalla tasolla ja varmasti olisi kavereidenkin kanssa, mikäli heihin paremmin tutustuisin. Pelottaa vain se, miten he suhtautuvat minuun. Pitävätkö ihan teininä ja ovat varauksellisia vai haluavatko aidosti tutustua minuun? Tästä haluaisinkin mielelläni kommentteja teiltä. Miten reagoisitte ym. jos porukkaanne tuppaisi yhtäkkiä kymmenen vuotta nuorempi tyttönen?
Naiset ja miehet +30v! Mielipiteenne!
6
1086
Vastaukset
- tiisuli
Itse olen 34v ja paras kaverini on tällä hetkellä 21v, samoin moni muu tuttuni. Heidän miesystävänsä ovat usein minun ikäisiä ja aina on juttuun tultu. Ei kyseessä ole ikä vaan kemiat, jutut, harrasteet etc, ne asiat joita yhdessä teette. Mene siis avoimin mielin omana itsenäsi juttuihin mukaan. Kaikki sujuu hyvin. Sanon sen kokemuksen syvällä rintaäänellä.Iloista kesänjatkoa sinulle!
siinä käydä niin että nämä 10v naispuoliset
henkilöt ovat kateellisia sinun nuoresta iästäsi!?
itse aikoinani sain sen kokea,valitettavasti...mii-su kirjoitti:
itse aikoinani sain sen kokea,valitettavasti...piti olla että 10v vanhemmat naispuoliset...
mii-su kirjoitti:
itse aikoinani sain sen kokea,valitettavasti...eikös tuo kateus ole naisten keskuudessa vähän yleisempääkin? :)
alkuperäiselle:
ei se iästä ole kiinni, ainakaan näissä piireissä. ja jos se siinä porukassa on, niin todennäköisesti he eivät vain tajua parastaan ;)doctrine kirjoitti:
eikös tuo kateus ole naisten keskuudessa vähän yleisempääkin? :)
alkuperäiselle:
ei se iästä ole kiinni, ainakaan näissä piireissä. ja jos se siinä porukassa on, niin todennäköisesti he eivät vain tajua parastaan ;)mutta ihmeen paljon sitä esiintyy myös miesten
puolelta....
- Sasse75
...ovat kateellisia kun kaverilla on nuori nainen! ;o)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830