Oletteko törmänneet lävistyksiin tai penisrenkaisiin esim. uimahallien saunoissa?
Lävistykset ja penisrenkaat uimahallissa
8
657
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole. Mutta jos on esim. rengas niin kertooko se minulle, että kalun voisi ottaa suuhun?
- Anonyymi00006
Jp933333 kirjoitti:
Kyllä, sen saa sillon hotkasta naamaan
Kiitos tiedosta, näin arvelin. Seuraavalla kerralla ota suihin.
- Anonyymi00002
Minulla itselläni on prinssi-Albert lävistys ja olen käynyt uimahallissa. Höyrysaunassa mies tuli viereeni hetken kuluttua hän tuli lähelleni ja katseli kaluani joka oli hyvin näkyvillä reisien välissä. Kun miehen katse oli kovin aktiivinen käänsin itseäni häntä kohden että näkee minut paremmin. Sitten hän ojensi kätensä ja tarttui kaluuni ja hieroi sitä jonkun aikaa. Muuta ei tapahtunut. En ole mitenkään piilotellut kaluani siellä ja annan kyllä koskea jos joku mies haluaa koskea.
- Anonyymi00004
Itselläni on metallinen vehkeen ja pallien ympäri menevä rengas. Nakurannalla on ollut joskus. Siellä olen nähnyt mm. Prince Albertia ja muitakin härpäkkeitä.
- Anonyymi00005
Meidän uimahallissa oli käymässä kerran joku fakiiri vierailevasta tivolista. Ukolla uimahallin saunassa huomasin tiiliskiven roikkuvan pallien ympärille vedetystä metallirenkaasta.
- Anonyymi00007
Nakurannalla olen nähnyt renkaita ja Prince Albertia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2942983Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1181784
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661337
- 651337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223