Oletteko törmänneet lävistyksiin tai penisrenkaisiin esim. uimahallien saunoissa?
Lävistykset ja penisrenkaat uimahallissa
7
485
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole. Mutta jos on esim. rengas niin kertooko se minulle, että kalun voisi ottaa suuhun?
- Anonyymi00006
Jp933333 kirjoitti:
Kyllä, sen saa sillon hotkasta naamaan
Kiitos tiedosta, näin arvelin. Seuraavalla kerralla ota suihin.
- Anonyymi00002
Minulla itselläni on prinssi-Albert lävistys ja olen käynyt uimahallissa. Höyrysaunassa mies tuli viereeni hetken kuluttua hän tuli lähelleni ja katseli kaluani joka oli hyvin näkyvillä reisien välissä. Kun miehen katse oli kovin aktiivinen käänsin itseäni häntä kohden että näkee minut paremmin. Sitten hän ojensi kätensä ja tarttui kaluuni ja hieroi sitä jonkun aikaa. Muuta ei tapahtunut. En ole mitenkään piilotellut kaluani siellä ja annan kyllä koskea jos joku mies haluaa koskea.
- Anonyymi00004
Itselläni on metallinen vehkeen ja pallien ympäri menevä rengas. Nakurannalla on ollut joskus. Siellä olen nähnyt mm. Prince Albertia ja muitakin härpäkkeitä.
- Anonyymi00005
Meidän uimahallissa oli käymässä kerran joku fakiiri vierailevasta tivolista. Ukolla uimahallin saunassa huomasin tiiliskiven roikkuvan pallien ympärille vedetystä metallirenkaasta.
- Anonyymi00007UUSI
Nakurannalla olen nähnyt renkaita ja Prince Albertia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23814935
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?411908- 1781391
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1021300- 281189
- 122948
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81764Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80718- 75648