Lehdessä oli siitä kuva myrskyn jäljiltä, sisällä en oo käyny, mutta ulkoopäin tosi rumilus eikä sovi pohjalaiseen maisemaan. Suomen Rehun tornit on nätimmät.
Onko Kauhajoella maailman rumin kirkko
11
682
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole maailman rumin kirkko , vastaan näin vaikka en käy kirkoissa.
Toi rumin kirkko on vaikea käytänössä mahdoton määritellä . - Anonyymi00002
Se on just eikä melkein paras mahdollinen kirkko just Kauhajoelle. Se on tarpeeksi kaunis ja tarpeeksi iso. Pääosin se on turhan iso, mutta silloin, kun on se iso konsertti tms. sinne mahtuu kaikkia halukkaat.
- Anonyymi00003
Kusetaan päivisin ja kadutaa pyhusin se on ns sitä parempaa porukkaa..
- Anonyymi00004
Minulle rakas kirkko❤️
- Anonyymi00005
Betonibiblia edestäpäin tuo mieleen Darth Vaderin. Darth Vader on Tähtien sota-elokuvien pahis, Voiman pimeälle puolelle langennut valittu jediritari Anakin Skywalker. Pimeän puolen hallitsijoita kutsutaan Sith-lordeiksi.
Tämä on mitä mainioin assosiaatio juuri Kauhajoelle: pimeyden voimat heissä vahvana ovat. "Sith" on myös melkein kuin "shit" (= suom. 'paska') mikä täkäläisille tunnusomaista kulttuuria on. Pökäleitä kauhajokiset shit-lordit päästelevät.- Anonyymi00007
Juuri näin.
- Anonyymi00006
Kyllä se maailman rumin kirkko löytyy Järvenpäästä.
- Anonyymi00008
Pystyykähän laskettelemaan kaidetta alas? Valmiiksi silmät jo kierossa
- Anonyymi00009
Siistiä porukan harvennusta ois.
Jyvät erottuu näin akanoista.
- Anonyymi00011
https://kauhajoenhistoria.wordpress.com/2022/01/28/kirkon-vaiettu-salaisuus/
Tämän mukaan olisi toiseksi Suomen rumin kirkko. Rumin olisi Ivalossa. - Anonyymi00012
Aloittaja taitaa olla niitä kirkonpolttajia,harmittaako ku ei betoni pala ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423