Lehdessä oli siitä kuva myrskyn jäljiltä, sisällä en oo käyny, mutta ulkoopäin tosi rumilus eikä sovi pohjalaiseen maisemaan. Suomen Rehun tornit on nätimmät.
Onko Kauhajoella maailman rumin kirkko
14
815
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole maailman rumin kirkko , vastaan näin vaikka en käy kirkoissa.
Toi rumin kirkko on vaikea käytänössä mahdoton määritellä . - Anonyymi00002
Se on just eikä melkein paras mahdollinen kirkko just Kauhajoelle. Se on tarpeeksi kaunis ja tarpeeksi iso. Pääosin se on turhan iso, mutta silloin, kun on se iso konsertti tms. sinne mahtuu kaikkia halukkaat.
- Anonyymi00003
Kusetaan päivisin ja kadutaa pyhusin se on ns sitä parempaa porukkaa..
- Anonyymi00004
Minulle rakas kirkko❤️
- Anonyymi00005
Betonibiblia edestäpäin tuo mieleen Darth Vaderin. Darth Vader on Tähtien sota-elokuvien pahis, Voiman pimeälle puolelle langennut valittu jediritari Anakin Skywalker. Pimeän puolen hallitsijoita kutsutaan Sith-lordeiksi.
Tämä on mitä mainioin assosiaatio juuri Kauhajoelle: pimeyden voimat heissä vahvana ovat. "Sith" on myös melkein kuin "shit" (= suom. 'paska') mikä täkäläisille tunnusomaista kulttuuria on. Pökäleitä kauhajokiset shit-lordit päästelevät.- Anonyymi00007
Juuri näin.
- Anonyymi00006
Kyllä se maailman rumin kirkko löytyy Järvenpäästä.
- Anonyymi00008
Pystyykähän laskettelemaan kaidetta alas? Valmiiksi silmät jo kierossa
- Anonyymi00009
Siistiä porukan harvennusta ois.
Jyvät erottuu näin akanoista.
- Anonyymi00011
https://kauhajoenhistoria.wordpress.com/2022/01/28/kirkon-vaiettu-salaisuus/
Tämän mukaan olisi toiseksi Suomen rumin kirkko. Rumin olisi Ivalossa. - Anonyymi00012
Aloittaja taitaa olla niitä kirkonpolttajia,harmittaako ku ei betoni pala ?
- Anonyymi00013
kirkossa yksi sunnuntai, jumalanpalvelus, Jumala käski päästää pökäleen pöksyihi. no niin tein ja haju oli kauhea.
- Anonyymi00014
Jumalalle kiitos!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203