Käteistä rahaa varastettiin kymmeniä miljoonia

Anonyymi-ap

Taas yksi hyvä syy kieltää käteinen raha, jota ei tarvitse kuin rikolliset.

Digitaalista rahaa kun ei voi seinien läpi poraamalla varastaa. Lisäksi digitaalista rahaa ei voi käyttää väärin esimerkiksi sosiaaliturvan väärinkäytössä.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011722344.html

"Saksassa on sattunut suuri pankkimurto, jossa varkaat onnistuivat viemään omaisuutta arviolta 30 miljoonan euron edestä. Asiasta on tiedottanut Saksan poliisi.

Varastettuun saaliiseen kuului huomattava määrä käteistä rahaa.

Murto tehtiin Gelsenkirchen kaupungissa sijaitsevaan Sparkasse-pankkiin. Varkaat porasivat pankkirakennuksen seinään suuren reiän, jota kautta he pääsivät käsiksi pankkiholvissa säilytettävään omaisuuteen."

Tuossa kannattaa vielä huomioida, että saksalaiset kuuluvat näihin taantuviin änkyröihin. Siellähän on natsiaatekin taas voimakkaassa nousussa.

31

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Saksassa vielä taloudessa käytetään käteistä rahaa . Siksi Saksassa toimii myös Italian mafia .

• Anonyymi00012

digitaalirahaahan vasta voikin huijata ja väärinkäyttää.

fasistiporvaria taitaa vaan haitata kun köyhät saattaa pärjätä käteisen avulla, joten fasisti halua joka pennin digitiedostoihin että voi tappaa köyhät EU-fasisti-pankkineuvostoliitossa , kun tietää kaikki tienestit ja voi ne siis estää.

• Anonyymi00002

Verkkohuijauksiin katoaa päivittäin paljon enemmän omaisuutta.

• Anonyymi00003

Se on omaa tyhmyyttä. Tyhmyydestä pitääkin kärsiä.

• Anonyymi00004

Eniten rahaa varastetaan digialustoilta. Tuommoinen keikka oli aivan mitätön juttu tosiasioihin verrattuna.

• Anonyymi00005

Rahattomien ulinaa.Kun ei ole itsellä,niin ei saisi olla kellään muullakaan.

• Anonyymi00006

Käteistä ei saa kieltää. Ei pankissa tarvi tietää mitä rahoillasi teet.

• Anonyymi00008

Joo. mutta kun ei enää ole edes pankkisalaisuutta. Viranomaisilla on jo oikeus kytätä kansalaisten rahavaroja ja - käyttöä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joo. mutta kun ei enää ole edes pankkisalaisuutta. Viranomaisilla on jo oikeus kytätä kansalaisten rahavaroja ja - käyttöä.

Miksi rikollisuutta pitäisi edistää?

Kyllä minä uskallan ostaa kaljani ja tupakkani pankkikortilla. Vitunko merkitystä sillä on loppupeleissä, koska täältä kuollaan pois?

Rehellisen ihmisen ei tarvitse jännittää. Vain rikollinen tarvitsee käteistä rahaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

ei enää ole edes pankkisalaisuutta. Viranomaisilla on jo oikeus kytätä kansalaisten rahavaroja ja - käyttöä.= vapaamuurari-EU

rikkaat taas saa salata mm Stubbin ja persujen hommaaman hallintarekisterin kautta kaikki miljoonansa...

• Anonyymi00007

Digitaalista rahaa pöllitään monin kerroin enemmän kuin käteidtä. Lisäksi se on helppi siirtää vaikka paratiisisaarille

Onkohan aloitus tehty kieli poskella vai voiko joku olla oikeasti noin jälkeenjäänyt?

• Anonyymi00010

Minä asun Lieksassa. Miksi minun rahani pitäsi olla jollain saarilla? Tilillä niiden tulee olla, että voi hankkia ruoat ja maksaa bensat ynnä muut elämän menot.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä asun Lieksassa. Miksi minun rahani pitäsi olla jollain saarilla? Tilillä niiden tulee olla, että voi hankkia ruoat ja maksaa bensat ynnä muut elämän menot.

Lieksa on hieno paikka erityisesti kesällä. Hyvä paikka asua.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lieksa on hieno paikka erityisesti kesällä. Hyvä paikka asua.

Norjalaiset pölli meltä autolautan. Nykyään joutuu kesäisin kiertelemään päästäkseen Kolille.

• Anonyymi00011

"SISÄPIIRIJUTTUJA"!!!

POMMINVARMA FALSE-FLAG

• Anonyymi00014

mun ollut tarkoitus auttaa vanhoja ettei roskapostia lue ne,
      mut yksi pääsi läpi,

pian se aiheutti yli 10 000eur katoamisen. vanha kun ei millään usko että se on huijaus.. aika paha..

• Anonyymi00015

Jutussa kirjoitetaan omaisuudesta, ei rahasta, vain tallelokeron haltija tietää mitä lokerossa on, luultavasti tuskin rahaa kuitenkaan.

• Anonyymi00018

Avaajaa ei kommentit miellyttäneet ja suutuksissaan peukutti avaustaan monta kertaa. Sehän oli pitkään ilman yhtään peukkua, kunnes yhtäkkiä niitä ilmestyi 7.

• Anonyymi00019

Taas on joku persu ajelemassa mopolla moottoritiellä.
      Tiedoksi vaan ettei käteisen rahan käyttöä voi koskaan lopettaa kokonaan, ja toiseksi: Digitaalista rahaa voi varastaa sekunnissa vaikka toiselle puolelle maapalloa (edellyttäen että aloittaja-persu tietää maan olevan pallo).
      Digi-raha liikkuu valonnopeudella eli n. 8 kertaa maapallon ympäri sekunnissa.
      Tätähän ei persu-matematiikka, lyhyt oppimäärä ymmärrä.

• Anonyymi00021

Miksei käteisen käyttöä voi lopettaa kokonaan ? Minäkin lopetin käteisen käytön 3 vuotta sitten . Yhtään ei minulla ole käteistä sen jälkeen ollut .

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miksei käteisen käyttöä voi lopettaa kokonaan ? Minäkin lopetin käteisen käytön 3 vuotta sitten . Yhtään ei minulla ole käteistä sen jälkeen ollut .

Ei persaykisilla ole rahaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei sitä kokonaan lopeta maailmalla vain siksi, että sinä sen käytön lopetit kolmevuotta sitten.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei persaykisilla ole rahaa.

No miten se taas tuohon liittyy?

• Anonyymi00025

Käteistä kyllä tarvitsee muutkin kuin rikolliset. Jos sinä vajakki et tarvitse, se ei tarkoita ettei kukaan muukaan tarvitsisi.

• Anonyymi00026

OLIPA HÖKKELI KOKO KASAKAAPINKUVATUS!
      eihän se ollut mitenkään iskunkestävä , AIVAN TARJOLLA .

• Anonyymi00027

Käteistä on ollut niin kauan kuin on ollut ihmisiä ,mutta nyt rikolliset haluaa
      aivan kaiken helposti kun muuttuu näkymättömäksi kaikki on niin helppoa!

• Anonyymi00028

"Taas yksi hyvä syy kieltää käteinen raha, jota ei tarvitse kuin rikolliset"

Mehä voitas kieltää rikokset.

• Anonyymi00029

Mutta digitaalista rahaa viedään ihmisiltä tililtä huikeasti enemmän kuin paperirahaa.

• Anonyymi00030

Hyvä, että verottajalta piilossa ollut raha tulee kiertoon, vaikkakin rikolliseen käyttöön.

• Anonyymi00031

Digirahaa vasta huijattu onkin , paljon enemmän verrattuna käteiseen samana aikana. Puhutaan miljardeista ja Suomessa sadoista miljoonista. Näistä vain ollaan häpeän vuoksi hiljaa.

Ei tarvita kuin kunnon isku venäjältä niin koko digiraha on hyödytön.

Kryptoraha vasta kriminaalien toimintaa onkin. Esimerkiksi suuret rikollisjärjestöt kuten venäjä ja pohjois korea nostavat ja laskevat kryton arvoa isoilla ostoillaan ja lypsävät ylös alas liikkeellä suuret voitot koska krypton arvo on spekulatiivinen. Jatkakaa vaan tukemista.

• Anonyymi00032

VAHVA TUNNUSTAUTUMINEN kun siirtää 500e tai enemmän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      19
      2557
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      35
      1523
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      58
      1233
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1182
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      946
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      917
    7. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      753
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      58
      743
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      90
      712
    10. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      59
      686
    Aihe