Asukasluku alitti taas yhden tuhatluvun, se alkaa nyt kasilla. Tällä tahdilla emme kauaa vanhene, kun se alkaa seiskalla. Niin kammovan huonolla tolalla on Alajärven asioiden hoito.
Vieläköhän saisi asunnon myytyä, jos lähtisin pois? Niin typerä olen ollut itsekin, kun olen tänne jumalan hylkäämään periferiaan jäänyt.
Alajärven alennustila
16
392
Vastaukset
- Anonyymi00001
viisaita sanoja
- Anonyymi00002
Onneksi emme rakentaneet taloa, vaan jäätiin vuokralle. Ensi vuonna erotaan ja muutetaan kaikki Jyväskylään, mutta eri asuntoihin.
- Anonyymi00003
Kuinka monta numeroa tässä asukasluvussa on? Kolme nyt ainakin varmaan?
- Anonyymi00004
Tarkka lukema on 8977. Helmikuun lopussa oli vielä 9077, eli tasan sadalla on pudonnut yhdeksässä kuukaudessa.
- Anonyymi00005
No huh huh, ei tunnu missään.
- Anonyymi00008
Jokainen ymmärtää että väestön määrä hetkellisesti notkahtaa kun suuret ikäluokat siirtyy ajasta ikuisuuteen mutta pitemmällä aikajanalla kaupungin vetovoima tasoittaa tilannetta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jokainen ymmärtää että väestön määrä hetkellisesti notkahtaa kun suuret ikäluokat siirtyy ajasta ikuisuuteen mutta pitemmällä aikajanalla kaupungin vetovoima tasoittaa tilannetta.
Kuolema ei ole "hetkellinen olotila". Kaupungin työntövoima voittaa vetovoiman moninkertaisesti, joten asukasluvun syöksylasku ei hiljene koskaan. ⛷️
- Anonyymi00006
Totta kunnon paikallinen räivä vastaa 2 esim. Lapualaista.
- Anonyymi00007
Kyllä kunnon lesta vastaa kymmentä lapualaista..
- Anonyymi00009
Ai teillä on noinkin pieni määrä vähentyny, ootta päässy vähällä sit.
- Anonyymi00010
Kyllä nämä periferiat kuolee pois. Kanadassa maksetaan palkkio, jos joku kunta tai kylä haluaa lakkauttaa itsensä ja muuttaa oikeaan kaupunkiin.
- Anonyymi00011
Oot ipana oppinu uuden sanan kun täällä sitä jankutat. Kannattaa puhua jonkun kanssa tuosta katkeruuden määrästä, siihen on apu olemassa ☝️
- Anonyymi00012
Mitä se valittaja valittaa. Alkaa polkemaan uusia alajärveläisiä niin olo helpottuu ja unikin tulee nopeammin.
- Anonyymi00013
Ei se enää auta, kun emäntä meni kuudennen jälkeen katkaisemaan putket.
- Anonyymi00015
Onhan täällä antelijaita.
- Anonyymi00016
Vapaaehtoset emännät vaan apsille jonoon, niin isketään settiä kinkkujen välliin, sinne pakariin. Pakariin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986278KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3505764Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602763Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072198Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071888- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331088