tähän kuntosalikohuun liittyen kysyisin.
Tarkoittaa siis sitä että nyrkit pysyvät olkapäiden yläpuolella ja iskuja annetaan joku 15-20 minuutissa.
Voimaa ei tarvi iskuissa olla , kunhan käsi jotakuinkin suoristuu. Varjonakin voi kokeilla.
Pystytkö hakkaamaan säkkiä kolme minuttia?
13
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on täysin luonnotonta hakata jotain säkkiä, tai yleensä nyrkkeillä. Jos ei parempaa kuntoilumuotoa löydä, niin on parempi näpelöidä hanuria.
- Anonyymi00002
Siksikö sinä näpelöit sitä? Olen vähän sitä ihmetellyt, mutta miksi se pitää tehdä rappukäytävässä?
Terv. naapurisi. - Anonyymi00003
No senkun näpelöit hanurias.
- Anonyymi00005
Nouseeko kunto sillä näpelöinnillä?
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
No senkun näpelöit hanurias.
HEH noin minäkin sen ymmärsin.... :D
- Anonyymi00004
Riippuu motivaatiosta.
Säkistä en tiedä. Ihmistä kyllä reilusti pidempäänkin. - Anonyymi00006
Alkaa se mikä vain tuntua jos sopiva asento ja kertyy toistoja
maitohappoja tms ..
me kutsumme sitä yleensä työksi.- Anonyymi00009
Jotkut menevät hapoille jo alta minuutin. Huono juttu jos kohtaa kännykkää ja Helly Hansen -takkia vaativan matun kadulla.
- Anonyymi00007
Kun pystyt tuohon olet kyllä aika kova mummoksi.
- Anonyymi00008
Itse olen näin eläkeukkona jättänyt jo säkinhakkaamiset ja muut treenit nuoremmille.
Nykyään keskitys vain siihen, että vaimo ottaa suihin kolme, neljä kertaa päivässä. Ja ihan mielellään ottaakin.
Kyllä se aina säkin hakkaamisen voittaa.
Josta tulikin mieleen, että jospa olisi taas oikea aika lähestyä vaimoa ;-)- Anonyymi00010
Jos olet säkkiä joskus hakkaillut niin uskon kyllä tuon mitä sanot. Olkapääsi kestää kyllä. Käypä taas vaimollasi.
- Anonyymi00012
On siinä vaimolla pitkin päivää tehtävää.
- Anonyymi00013
Siitä asti kun 12v. sitten kaatua rojahdin liukkaalla koko ruhon voimalla jäähän, en ole saanut eteenpäin ojennetulla käsivarrella kohotettua likikään samaa painoa ylöspäin kuin terveellä - taisi jokin olkapää kiertäjäkalvo saada osumaa pahemmin.
Siis jos nostaa alaspäin roikkuvaa käsivartta suorana vaikkapa raskas muovikassi kädessä "natsitervehdykseen", niin siinä liikesuunnassa sen heikkouden huomaa.
Nosto maasta toimii moitteetta, samoin nyrkin iskun kaltainen ulontaminen poispäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393