ei työksi voi kutsua.
Kuntouttavaa työtoimintaa
14
105
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
kuntouttava 2025
kahvin kittaamista
Sätkien käärimistä vasemmisto huumehörhöjen kanssa
höpinää ukrainasta, usasta
ruokien hinnat
luurien hiplaamista
kaljan ostoa+merkki kinaa
rahapäivät+määrät
lääkkeet+hinnat
rahan lainailu
ym kuntouttavaa... - Anonyymi00002UUSI
Aijaa. Jouduitko Leena sellaiseen. Onhan se nyt jotain virkettä. Minä olin sitä paitsi palkkatuella,en kuntouttavalla jos niin reppana luulit:'D
- Anonyymi00003UUSI
jaa, onko sitä "kuntouttavaa"" vieläkin ?
Tem,, Vastuut kun siirtyi kunnille....
Vai lisääntyikö tämä ja muu massa-työttömyyden piilottelu ?
Itse oli "kuntouttavassa" noin v. 2019
Oli 4 kk, jotta sain tem mielivalta karenssin poikki.
Ei ollut muuta toimenpidettä silloin.
"kuntouttava"
Aamulla sinne, kahvia, oleiltiin aampupv. Jouten.
Sitten ruoka. Keittotaitoiset keitti, kaupan päiväys tuotteista.
Joskus oli hyvääkin. usein ei. Tai oli välttävää.
Saaduista aineksista oli kiinni se laatu.
Oleiltiin ilta päivä jouten. Osa kulki edestaa ulos tupakalle.
Kirjattiin nimi ja ajat listaan.
Lähdettiin pois.
Seuraavana paivinä sama.
Siellä oli työttömiä, kuten minä, ex juoppoja, ex vankeja, venäläisiä, virolaisia, balkanin mustalaisia,
Huume hörhöjä, yms. sopeutumassa jouten Suomen työvoimapulaan.
Ja kuluuhan se aika noinkin... Mutta on työvoiman haaskausta.
"kuntouttavan" nimi tulisi olla työvoiman haaskaus toiminta.
Tämä oli kaupungin uskonnolliselta yhteisöltä ostama palvelu.
Jotain hörhöjä oli ns. esimiehinä.
Niille piti aivan kädestä pitäen osoittaa etteivät ole kenenkään esimiehiä.
Sitten sain sen "kuntouttavan" rangaistuksen viettää rauhassa.
Paikalla olo rangaistus 8 tuntian / pv.- Anonyymi00004UUSI
tekeekö nuo kuntoutujat esim. lumitöitä tai pilkkovatko he halkoja lämpimikseen.
Ei kai kuntouttava työ voi olla pelkkää norkoilua ja kahvin juontia. Vai onko ?? - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
tekeekö nuo kuntoutujat esim. lumitöitä tai pilkkovatko he halkoja lämpimikseen.
Ei kai kuntouttava työ voi olla pelkkää norkoilua ja kahvin juontia. Vai onko ??Minä olin siellä tappamassa aikaa, ja se paikalla olo oli se velvoite.
En tehnyt mitään. Ja ei muutkaan.
Me kuntouduttiin katselemalla kelloa, että loppuisi sekin päivä.
- Anonyymi00005UUSI
Loppui nuo huuhaa seisoskelut kun myönsivät työkyvyttömyyseläkkeen!
elikkäs 23 vuotta sitten alkoi kuntsari.
Ensin kuntoutustukea 35 vuotiaana muutama vuosi, eli samaa tukea, ei mitään velvoitetta, saati kuntoutusta.
Sitten napsahti työkyvyttömyyseläke postiluukusta.- Anonyymi00006UUSI
Nuppivikainen makaronia ahmia eläkeläispölvästi
- Anonyymi00008UUSI
Minkätasoinen on työkyvyttömyyseläke noin euromäärältään.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minkätasoinen on työkyvyttömyyseläke noin euromäärältään.
Riippuen tietysti siitä kuinka töitä tehnyt elikä tullut työkyvyttömyys. Jossei pahemmin työhistoriaa niin sitten takuueläke.
- Anonyymi00007UUSI
Ei eläkeläiset niinkään makaronia syö kuin kerran viikossa lihamakaronilaatikko.Jollekki nistille 1dl makaronia jo tuhti annos.
- Anonyymi00009UUSI
Nistipata on monelle suorastaan menun ykkösvaihtoehto.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nistipata on monelle suorastaan menun ykkösvaihtoehto.
Kyllähän nistipata sillon menee ku ei viitsi hirveemmin kokkailla ni reilusti jauhelihaa makaronin sekaan,paistaa sipulia.
- Anonyymi00010UUSI
Eläkeläiset matkustelee ja käy kylpylöissä.
- Anonyymi00011UUSI
Ensi vuonna loppuu kelan tukemat kylpylälomat niin matkustelu jää Saleen, apteekkiin ja kioskille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217246Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965388Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1503323Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t432338Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681278En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143