ei työksi voi kutsua.
Kuntouttavaa työtoimintaa
19
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
kuntouttava 2025
kahvin kittaamista
Sätkien käärimistä vasemmisto huumehörhöjen kanssa
höpinää ukrainasta, usasta
ruokien hinnat
luurien hiplaamista
kaljan ostoa+merkki kinaa
rahapäivät+määrät
lääkkeet+hinnat
rahan lainailu
ym kuntouttavaa... - Anonyymi00002
Aijaa. Jouduitko Leena sellaiseen. Onhan se nyt jotain virkettä. Minä olin sitä paitsi palkkatuella,en kuntouttavalla jos niin reppana luulit:'D
- Anonyymi00003
jaa, onko sitä "kuntouttavaa"" vieläkin ?
Tem,, Vastuut kun siirtyi kunnille....
Vai lisääntyikö tämä ja muu massa-työttömyyden piilottelu ?
Itse oli "kuntouttavassa" noin v. 2019
Oli 4 kk, jotta sain tem mielivalta karenssin poikki.
Ei ollut muuta toimenpidettä silloin.
"kuntouttava"
Aamulla sinne, kahvia, oleiltiin aampupv. Jouten.
Sitten ruoka. Keittotaitoiset keitti, kaupan päiväys tuotteista.
Joskus oli hyvääkin. usein ei. Tai oli välttävää.
Saaduista aineksista oli kiinni se laatu.
Oleiltiin ilta päivä jouten. Osa kulki edestaa ulos tupakalle.
Kirjattiin nimi ja ajat listaan.
Lähdettiin pois.
Seuraavana paivinä sama.
Siellä oli työttömiä, kuten minä, ex juoppoja, ex vankeja, venäläisiä, virolaisia, balkanin mustalaisia,
Huume hörhöjä, yms. sopeutumassa jouten Suomen työvoimapulaan.
Ja kuluuhan se aika noinkin... Mutta on työvoiman haaskausta.
"kuntouttavan" nimi tulisi olla työvoiman haaskaus toiminta.
Tämä oli kaupungin uskonnolliselta yhteisöltä ostama palvelu.
Jotain hörhöjä oli ns. esimiehinä.
Niille piti aivan kädestä pitäen osoittaa etteivät ole kenenkään esimiehiä.
Sitten sain sen "kuntouttavan" rangaistuksen viettää rauhassa.
Paikalla olo rangaistus 8 tuntian / pv.- Anonyymi00004
tekeekö nuo kuntoutujat esim. lumitöitä tai pilkkovatko he halkoja lämpimikseen.
Ei kai kuntouttava työ voi olla pelkkää norkoilua ja kahvin juontia. Vai onko ?? - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
tekeekö nuo kuntoutujat esim. lumitöitä tai pilkkovatko he halkoja lämpimikseen.
Ei kai kuntouttava työ voi olla pelkkää norkoilua ja kahvin juontia. Vai onko ??Minä olin siellä tappamassa aikaa, ja se paikalla olo oli se velvoite.
En tehnyt mitään. Ja ei muutkaan.
Me kuntouduttiin katselemalla kelloa, että loppuisi sekin päivä.
- Anonyymi00005
Loppui nuo huuhaa seisoskelut kun myönsivät työkyvyttömyyseläkkeen!
elikkäs 23 vuotta sitten alkoi kuntsari.
Ensin kuntoutustukea 35 vuotiaana muutama vuosi, eli samaa tukea, ei mitään velvoitetta, saati kuntoutusta.
Sitten napsahti työkyvyttömyyseläke postiluukusta.- Anonyymi00006
Nuppivikainen makaronia ahmia eläkeläispölvästi
- Anonyymi00008
Minkätasoinen on työkyvyttömyyseläke noin euromäärältään.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minkätasoinen on työkyvyttömyyseläke noin euromäärältään.
Riippuen tietysti siitä kuinka töitä tehnyt elikä tullut työkyvyttömyys. Jossei pahemmin työhistoriaa niin sitten takuueläke.
- Anonyymi00007
Ei eläkeläiset niinkään makaronia syö kuin kerran viikossa lihamakaronilaatikko.Jollekki nistille 1dl makaronia jo tuhti annos.
- Anonyymi00009
Nistipata on monelle suorastaan menun ykkösvaihtoehto.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nistipata on monelle suorastaan menun ykkösvaihtoehto.
Kyllähän nistipata sillon menee ku ei viitsi hirveemmin kokkailla ni reilusti jauhelihaa makaronin sekaan,paistaa sipulia.
- Anonyymi00010
Eläkeläiset matkustelee ja käy kylpylöissä.
- Anonyymi00011
Ensi vuonna loppuu kelan tukemat kylpylälomat niin matkustelu jää Saleen, apteekkiin ja kioskille.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ensi vuonna loppuu kelan tukemat kylpylälomat niin matkustelu jää Saleen, apteekkiin ja kioskille.
Kyllä työeläkeläiset matkustaa myös tänä vuonna (-26) ja rypevät kylpylöissäkin.
- Anonyymi00015
Minulla on se käsitys, että kuntouttava työtoiminta loppuu vuoden 2027 mennessä? Juuri ilmoittauduin työttömäksi pitkän ajan jälkeen, kun elin säästöillä ja virkailija meinasi puhelimessa, että kuntouttava työtoiminta olisi sopiva.
- Anonyymi00017
Näille olisi hyvä homma jotka kuntouttavassa työtoiminnassa niin siivoon törkykämppiä mitä netissä sillon tällön juttua.Se positiivista noissa toiminnoissa jos saa ruokaa. Kotitalouksilla varm ois töitä mutta kuka jotain hörhöä katsoo kotipihassaan.
- Anonyymi00018
Oletko tänään käynyt lähikaupassa nuuhkimassa hedelmien tuoksua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707