Jeesus tuomitsi oikeistomenon

Anonyymi-ap

"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: ’Menkää pois luotani, te kirotut! Menkää ikuiseen tuleen, joka on sytytetty Paholaiselle ja hänen enkeleilleen. 42Te ette antaneet minulle syötävää, vaikka minulla oli nälkä. Ette antaneet minulle juotavaa, vaikka minulla oli jano. 43Ette ottaneet minua luoksenne, vaikka olin koditon. Ette antaneet minulle vaatteita, vaikka olin alaston. Ette huolehtineet minusta, vaikka olin sairas ja vankilassa.’
44Silloin hekin sanovat: ’Herra, milloin muka näimme sinut nälissäsi tai janoissasi tai kodittomana tai alastomana tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?’ 45Siihen kuningas vastaa: ’Minä vakuutan teille: sen, minkä te jätitte tekemättä yhdellekin näistä pienimmistä, te jätitte tekemättä minulle.’"

41

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sinä et ymmärrä Jeesusta ollenkaan. Jeesus ei hyväksy darwinistis-ateistista sosialismia.

• Anonyymi00003
        UUSI

Jeesuksen ajattelu ja sosialismi eivät ole ristiriidassa. Jeesuksen ajattelu ja kapitalismi ovat.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jeesuksen ajattelu ja sosialismi eivät ole ristiriidassa. Jeesuksen ajattelu ja kapitalismi ovat.

Kielsikö Jeesus myymästä tuotteita elääkseen?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kielsikö Jeesus myymästä tuotteita elääkseen?

Ei mutta vaati, että sinun on annettava kaikki ylimääräinen niille, joilla ei ole.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En usko että neukkulan ja pohjoiskorean kaltainen sosialismin olisi Jeesuksen mielern jossa kansa näkee nälkää ja eliitti elää suunnattomassa loistossaan.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En usko että neukkulan ja pohjoiskorean kaltainen sosialismin olisi Jeesuksen mielern jossa kansa näkee nälkää ja eliitti elää suunnattomassa loistossaan.

Pointti on se että vaikka sosialismissa on Jeesuksen mielen mukaisia asioita, ihminen ei koskaan toimi niiden mukaan. Omastaan antaminen ja yhteisön hyväksi työnteko ilman palkkaa.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pointti on se että vaikka sosialismissa on Jeesuksen mielen mukaisia asioita, ihminen ei koskaan toimi niiden mukaan. Omastaan antaminen ja yhteisön hyväksi työnteko ilman palkkaa.

Täällä maailmassa sossu toimii toisin kuin Jeesus opettaa. Hän kiristää lisää hilloa lakkoaseellaan.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pohjois-Korea ja Neukkula olivat/ovat sosialismin irvikuvia

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Enkä usko että ihmisten murhaaminen jota näissä sosialistisissa totalitarismeissa on tehty ja tehdään yhäkin tuolla pohjoiskoreassa ja Venäjällä Kiinassa, että nämä olisivat Jeesuksen mielenmukaisia asioita. Päinvastoin.

Sata miljoonaa kuollutta on vasemmistoaatteen saldo.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei mutta vaati, että sinun on annettava kaikki ylimääräinen niille, joilla ei ole.

Eli, nämä kerjääjät, eivät oppisi koskaan huolehtimaan itsestään?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Enkä usko että ihmisten murhaaminen jota näissä sosialistisissa totalitarismeissa on tehty ja tehdään yhäkin tuolla pohjoiskoreassa ja Venäjällä Kiinassa, että nämä olisivat Jeesuksen mielenmukaisia asioita. Päinvastoin.

Sata miljoonaa kuollutta on vasemmistoaatteen saldo.

Ivan Puopolo on mieltä että kommunismi toimiakseen, vaatii aina hirmuhallinnon. Näin se menee

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ivan Puopolo on mieltä että kommunismi toimiakseen, vaatii aina hirmuhallinnon. Näin se menee

Eikä se sittenkään toimi. Se on utopia tässä ulottuvuudessa ihmisen syntisen luonnon vuoksi.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pieniä kirjoitusvirheitä

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sitten kun on hirmuhallinto, tulee aina ruumiita. Kansaa pidetään kurissa asein.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eli, nämä kerjääjät, eivät oppisi koskaan huolehtimaan itsestään?

Sitä mieltä on Jeesus. On tekopyhää väittää uskovansa Jeesukseen ja samaan aikaan julistavansa tuollaista oikeistosanomaa.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Markuksen Evankeliumin mukaan Jeesus sanoi: "14:7 Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina." Jeesus puhui tuossa tahdosta eli jos tahdotte, voi köyhille tehdä hyvää, mutta mitään pakkoa ei ole köyhien auttamiseen. Köyhä voi olla ikiaikainen kusettaja vailla halua tehdä itsensä eteen mitään.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ivan Puopolo ei varsinaisesti ole mikään auktoriteetti paitsi niille, jotka pitävät tv:ssä esiintyviä julkkiksia auktoriteetteinä.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ivan Puopolo ei varsinaisesti ole mikään auktoriteetti paitsi niille, jotka pitävät tv:ssä esiintyviä julkkiksia auktoriteetteinä.

Jeesus oli pahin pummi. Pyjamassa vaelteli ja kertoi satujaan ja muut elätti.
        Ei ihme kun muilla meni hermo ja seuraukset tunnetaan.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Puopolo on viisas toisin kuin suvakit, jotka haluavat lisää matuja Suomeen.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Markuksen Evankeliumin mukaan Jeesus sanoi: "14:7 Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina." Jeesus puhui tuossa tahdosta eli jos tahdotte, voi köyhille tehdä hyvää, mutta mitään pakkoa ei ole köyhien auttamiseen. Köyhä voi olla ikiaikainen kusettaja vailla halua tehdä itsensä eteen mitään.

Jännä tulkinta ajatellen, että aloituksessa siteerataan sitä, mitä Jeesus kertoi sanovansa viimeisellä tuomiolla.

Ei puhunut sittenkään siitä, sattuiko huvitttamaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Juuri tästä syystä uskovaiset oikeistolaiset ovat tekopyhin porukka, jota maa päällään kantaa.

• Anonyymi00004
        UUSI

Sosialismi = ateismi

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sosialismi = ateismi

Nuo eivät liity mitenkään automaattisesti yhteen. Kristillinen sosialismi ja ateistinen kapitalismi ovat molemmat ihan yhtä mahdollisia.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sosialismi = ateismi

Jeesus oli sosialisti.

• Anonyymi00011
      UUSI

Vasemmpien tottelemattomuutta, järkyttävää.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ne kaikki kirjoitukset ovat VATIKAANIN pappien runoilemia!! Lähes koko raamattu on siis satukirja, jonka ovat papit satuilleet vatikaanin vallan ylläpitämiseksi.
      Neuvoisin kansaa jo heräämään ja edes vähän tutkimaan muutakin, kuin valtamediaa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Tämä on ainut kohta Raamatussa, jossa Jeesus passittaa porukkaa helvettiin. Jeesus ei käske homoja, aviotrkkojia tai edes varkaita painumaan helvettiin. Hän käskee itsekkäitä ja ahneita ihmisiä painumaan sinne. Niitä jotka eivät huolehdi köyhistä ja syrjäytyneistä.

• Anonyymi00023
        UUSI

Olet siis sitä mieltä, että ihmisellä ei ole vastuuta omasta toimeentulostaan?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Olet siis sitä mieltä, että ihmisellä ei ole vastuuta omasta toimeentulostaan?

En minä, mutta Jeesus on.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En minä, mutta Jeesus on.

totta puhut:
        Olet siis sitä mieltä, että ihmisellä ei ole vastuuta omasta toimeentulostaan, kun lukee Raamattua -sotia kaikkialla Raamatun takia!

• Anonyymi00020
      UUSI

"Minä en ole tuomassa rauhaa, vaan miekan"

-Jeesus-

• Anonyymi00021
      UUSI

Täten minä sanon teille, sen minkä sinä jätät tekemättä joku se tekee.

• Anonyymi00025
      UUSI

46. Jumala , Jeesus sekä Pyhä Henki katseli vieressä kun Natsit kaasutti Juutalaisia
      lisään avaukseeni

Kaikkivoipat Pelkurit

• Anonyymi00030
      UUSI

Voiskos tilata psykiatrilta ajan???
      On sen verran taas "ylinopeutta" .....

• Anonyymi00031
      UUSI

Patriarkka Kirilin mukaan Jeesus hyväksyy Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan ja tuomitsee ukrainalaiset natsit.

• Anonyymi00033
        UUSI

Kriil ei saarnaa Jeesuksen sanaa vaan isäntänsä Putinin. Kyseinen tekouskovainen valepatriarkka on Putinin käsikassara.

• Anonyymi00036
      UUSI

Oikeistolaiset ovat Jumalan väkeä, vasemmistolaiset ovat saatanan väkeä. Tämä on ihan itsestään selvää.

• Anonyymi00038
      UUSI

Jeesus pelastaa kaikki, jotka uskovat häneen. Vasemmistolaiset eivät usko, joten he eivät pelastu.

• Anonyymi00039
      UUSI

Jee jee jehova jeesus ajoi mopolla....

Miksi välitää siitä, mitä mieltä joku satukirja hahmo on jostakin?

• Anonyymi00042
        UUSI

Jeesus on HERRA! Usko niin sinäkin voit pelastua!

• Anonyymi00043
      UUSI

Ei oikeisto ole vasemmalla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      109
      7068
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5221
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      145
      3211
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2611
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2297
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1123
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      67
      1106
    Aihe