Kuolkaa sotilaat puolestani, minä nostan maljan teille!

Anonyymi-ap

Venäjän presidentti Vladimir Putin valoi luottamusta sotilaisiinsa uudenvuodenpuheessaan.

– Luotamme teihin ja voittoomme, hän sanoi ja toivotti hyvää uutta vuotta ”taistelijoille ja komentajille”.

10

135

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko nauhoite lipsahtanut taas etuajassa julkisuuteen?
      Sehän nauhoitetaan joskus syksyllä.

• Anonyymi00003

Ei pysty TERVEELLÄ järjellä käsittämään, miksi venäläinen sotilas haluaa kuolla bunkkerirotan, don putinin takia?????

• Anonyymi00004

Älä vaivaa itseäsi moisella ajatuksella; voit tulla hulluksi ! Ajattele ennemmin positiivisesti; mitä enemmän sen parempi; ja nauti hyvästä mielestä ja olosta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Älä vaivaa itseäsi moisella ajatuksella; voit tulla hulluksi ! Ajattele ennemmin positiivisesti; mitä enemmän sen parempi; ja nauti hyvästä mielestä ja olosta.

Siinä mielessä olet oikeassa, että sen vähemmän noita on sikiämässä tulevina vuosikymmeninä.

• Anonyymi00007

– Uskomme teihin ja meidän voittoomme, Putin sanoi.

– Miljoonat ihmiset ympäri Venäjää ajattelevat teitä, uskokaa minua.

Brutaali sanoma kuolemaan lähteville. Hitlerkin taputteli pikkupoikaa korvasta. Sama sanoma. Kuole puolestani.

• Anonyymi00008

Oletteko muuten panneet merkille miten ruma kieli venäjä on. En kyllä haluaisi istua pöydän vastapuolella kun don putin syleksii ja roiskuttaa eritteitään molottaessaan.

• Anonyymi00009

Venäläiset kuuntelevat Putinin selityksiä. Kun omassa perskannikassa alkaa ikävästi poltella kyselevät aina vain useammin, miksi?

• Anonyymi00012

Tenniskyynärpää? Maljoja on saanut nostella alati.

• Anonyymi00013

"olkaa valmiit kaatumaan puolestani, minä piilottelen salaisissa bunkkereissa jossain päin Venäjää"

• Anonyymi00014
      UUSI

Jop

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      19
      2577
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      37
      2257
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      61
      1262
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1192
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      956
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      937
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      64
      797
    8. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      773
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      63
      750
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      92
      731
    Aihe