Varmaan jatkuu laiskojen työhaluttomien sossupummien kyykytys, leikataan lisää.
Nautin suuresti samalla kun oma palkkaveroprosentti laski 1 %.
Hyvää uutta vuotta ahkerille työtä tekeville
Vuonna 2026 tapahtuu
45
420
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Eiköhän me hyvät menestytä myös v 2026.
- Anonyymi00002
Ihmettelen, jos ei kohta pyssyt pauku. Pienituloisten 2000 € kuussa ansaitsevien verotus kiristyy, keskituloisen + -, Mutta suurituloisten verotus kevenee 1600€)v. Voi vanha vihtaukko. Läpimätä hallitus, pääministeripuolue, jota olen kannattanut, on pettänyt ja pahasti.
- Anonyymi00003
Kaikkien palkkatuloverotus kevenee hitusen. Pienituloiset saa lisäksi ainakin isommissa kaupungeissa mm. Asumistukea , eivät siis käytännössä maksa mitään tuloveroja.
- Anonyymi00004
Älä nyt itseäsi ammu äläkä muita.
- Anonyymi00012
Huomenna Paukkuu.
Uutisten mukaan metsästys alkaa silon. - Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä nyt itseäsi ammu äläkä muita.
Tuo oli hyvä neuvo!
Ihminen ei ole valtiota tai markkinataloutta varten vaan valtio ja markkinat ovat ihmistä varten. Valtion hyvyys mitataan sillä, miten se kohtelee köyhimpiä.
Itse tienaan 100k€ vuodessa eikä yhtään vituta maksaa veroja. Eniten vituttaa nämä saatana ottomeret ja terskasammallahden vammaiset miesvauvat. Pitäisivät turvat vaan kiinni ja olisivat kiitollisia, että saavat elää Suomessa ja tekisivät rakentavaa työtä yhteiskuntasovun eteen.- Anonyymi00005
Suomessa verot ja julkisen sektorin osuus BKT stä taitaa olla top 3 ssa. Siitä pitää tulla alaspäin reilusti. Luonnossakin vahvat pärjää. Joku raja sosiaalivaltiossa. Ja se raja on nyt saavutettu kiitos vaan vas SDP punikit.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suomessa verot ja julkisen sektorin osuus BKT stä taitaa olla top 3 ssa. Siitä pitää tulla alaspäin reilusti. Luonnossakin vahvat pärjää. Joku raja sosiaalivaltiossa. Ja se raja on nyt saavutettu kiitos vaan vas SDP punikit.
"Suomessa verot ja julkisen sektorin osuus BKT stä taitaa olla top 3 ssa."
Top 3 missä?
"Siitä pitää tulla alaspäin reilusti. "
Unohdit perustelut kokonaan.
"Luonnossakin vahvat pärjää."
Olet selvästi nukkunut biologian tunneilla. Luonnossa sopivimmat pärjäävät. Sopivin ei ole välttämättä vahvin. Ihminen on eläinkunnan sosiaalisin ja yhteistyökykyisin eläin. Siksi on ihan oikein sanottu, että ihmislauman hyvyyttä mitataan sillä, miten se kohtelee lauman heikoimpia jäseniä.
"Joku raja sosiaalivaltiossa. Ja se raja on nyt saavutettu kiitos vaan vas SDP punikit."
Edellä olevat kommenttisi paljastavat sinut typeräksi ja älyllisesti alisuoriutuvaksi. Sinun mielipiteillä ei ole mitään arvoa.- Anonyymi00007
Roy_Tillman kirjoitti:
"Suomessa verot ja julkisen sektorin osuus BKT stä taitaa olla top 3 ssa."
Top 3 missä?
"Siitä pitää tulla alaspäin reilusti. "
Unohdit perustelut kokonaan.
"Luonnossakin vahvat pärjää."
Olet selvästi nukkunut biologian tunneilla. Luonnossa sopivimmat pärjäävät. Sopivin ei ole välttämättä vahvin. Ihminen on eläinkunnan sosiaalisin ja yhteistyökykyisin eläin. Siksi on ihan oikein sanottu, että ihmislauman hyvyyttä mitataan sillä, miten se kohtelee lauman heikoimpia jäseniä.
"Joku raja sosiaalivaltiossa. Ja se raja on nyt saavutettu kiitos vaan vas SDP punikit."
Edellä olevat kommenttisi paljastavat sinut typeräksi ja älyllisesti alisuoriutuvaksi. Sinun mielipiteillä ei ole mitään arvoa.Googlaa pelle. Julkisen sektorin osuus BKT stä on Suomessa korkein, 58 %.
Sinähän vassarina voit sitten vapaaehtoisesti maksaa 100 ke vuosituloistasi 80 % veroa.
Minä maksaisin 30 % enkä yhtään enempää.
Sovitaanko näin. Anonyymi00007 kirjoitti:
Googlaa pelle. Julkisen sektorin osuus BKT stä on Suomessa korkein, 58 %.
Sinähän vassarina voit sitten vapaaehtoisesti maksaa 100 ke vuosituloistasi 80 % veroa.
Minä maksaisin 30 % enkä yhtään enempää.
Sovitaanko näin."Googlaa pelle."
Ad hominem on argumenttivirhe.
"ulkisen sektorin osuus BKT stä on Suomessa korkein, 58 %."
Korkein missä?
"Sinähän vassarina voit sitten vapaaehtoisesti maksaa 100 ke vuosituloistasi 80 % veroa."
Miten vassari tienaa 100k€?
"Minä maksaisin 30 % enkä yhtään enempää."
No tuota luokkaa se minun veroprosentti on, ei 80%. Taida olla itse sosiaalitukien varassa elävä kun sinulla ei ole mitään käsitystä verotuksesta.- Anonyymi00014
Roy_Tillman kirjoitti:
"Googlaa pelle."
"ulkisen sektorin osuus BKT stä on Suomessa korkein, 58 %."
Korkein missä?
"Sinähän vassarina voit sitten vapaaehtoisesti maksaa 100 ke vuosituloistasi 80 % veroa."
Miten vassari tienaa 100k€?
"Minä maksaisin 30 % enkä yhtään enempää."
No tuota luokkaa se minun veroprosentti on, ei 80%. Taida olla itse sosiaalitukien varassa elävä kun sinulla ei ole mitään käsitystä verotuksesta.Hei vassari, tulet huomaamaan lähivuosina että myös SDP leikkaa tuista. Sorry vaan.
Miksi olet kiukkuinen hyvätuloinen ? Voisit vaikka muuttaa Afganistaniin, siellä olisi sinun hyvä olla. Anonyymi00014 kirjoitti:
Hei vassari, tulet huomaamaan lähivuosina että myös SDP leikkaa tuista. Sorry vaan.
Miksi olet kiukkuinen hyvätuloinen ? Voisit vaikka muuttaa Afganistaniin, siellä olisi sinun hyvä olla."Hei vassari, tulet huomaamaan lähivuosina että myös SDP leikkaa tuista. "
En ole vassari enkä elä tukien varassa, mutta haluan, että yhteiskuntamme jäseniä ei jätetä heitteille vaan he saavat tukia, jos huono tuuri käy.
"Miksi olet kiukkuinen hyvätuloinen ?"
En ole kiukkuinen. Sinähän tässä olet kiukuttelva miesvauva.
"Voisit vaikka muuttaa Afganistaniin, siellä olisi sinun hyvä olla."
Miksi? Minulla on hyvä olla Suomessa. Katso vaikka joulukuun palkkani linkistä. Mielelläni minä tuota 32% veroa maksan.
https://imgur.com/a/kot8plU
Mietipä omalle kohdalle, jos oikeasti edes olet minkäänlaisessa palkkatyössä ja sinulla on velvoitteita muita kohtaan niin jos sairastut tai menetät tilapäisesti tai pysyvästi työkykysi itsestäsi riippumattomista syistä niin pitäisitkö siitä, että ottomeren tai terskasammallahden tasoinen idiootti vittuilee, potkii sinua ja jättää tien poskeen? Et ole ilmeisesti edes inttiä käynyt saatanan miesvauva kun et ymmärrä suomalaista slogania "kaveria ei jätetä."- Anonyymi00016
Roy_Tillman kirjoitti:
"Hei vassari, tulet huomaamaan lähivuosina että myös SDP leikkaa tuista. "
En ole vassari enkä elä tukien varassa, mutta haluan, että yhteiskuntamme jäseniä ei jätetä heitteille vaan he saavat tukia, jos huono tuuri käy.
"Miksi olet kiukkuinen hyvätuloinen ?"
En ole kiukkuinen. Sinähän tässä olet kiukuttelva miesvauva.
"Voisit vaikka muuttaa Afganistaniin, siellä olisi sinun hyvä olla."
Miksi? Minulla on hyvä olla Suomessa. Katso vaikka joulukuun palkkani linkistä. Mielelläni minä tuota 32% veroa maksan.
https://imgur.com/a/kot8plU
Mietipä omalle kohdalle, jos oikeasti edes olet minkäänlaisessa palkkatyössä ja sinulla on velvoitteita muita kohtaan niin jos sairastut tai menetät tilapäisesti tai pysyvästi työkykysi itsestäsi riippumattomista syistä niin pitäisitkö siitä, että ottomeren tai terskasammallahden tasoinen idiootti vittuilee, potkii sinua ja jättää tien poskeen? Et ole ilmeisesti edes inttiä käynyt saatanan miesvauva kun et ymmärrä suomalaista slogania "kaveria ei jätetä."Reservin upseeri olen, kokoomus, ja 30 vuotta jo ollut töissä.
Kela maksaa joka vuosi 20 miljardia tukia köyhille, vieläkö lisää pitää maksaa ?
En haluaisi että hyvät veronmaksajat täältä pois lähtee.
Olet naurettava kommaripelle, toivottavasti viisastut v 2026 edes vähän.
Yritä välttää kirjoitusvirheitä, tyhmyytesi ja kiihkosi paljastuu. Anonyymi00016 kirjoitti:
Reservin upseeri olen, kokoomus, ja 30 vuotta jo ollut töissä.
Kela maksaa joka vuosi 20 miljardia tukia köyhille, vieläkö lisää pitää maksaa ?
En haluaisi että hyvät veronmaksajat täältä pois lähtee.
Olet naurettava kommaripelle, toivottavasti viisastut v 2026 edes vähän.
Yritä välttää kirjoitusvirheitä, tyhmyytesi ja kiihkosi paljastuu.Internetissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Minä todistin olevani upseeri. En usko, että olet ansainnut elämässäsi mitään, maksanut veroja tai kantanut vastuuta kenestäkään. Sinä olet pelkkä vaihtoehto-oikeiston kaninkoloon pudonnut miesvauva. Laita vaikka kuva sotilaspassistasi, jos muka väität olevasi reservin upseeri.
- Anonyymi00018
Roy_Tillman kirjoitti:
Internetissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Minä todistin olevani upseeri. En usko, että olet ansainnut elämässäsi mitään, maksanut veroja tai kantanut vastuuta kenestäkään. Sinä olet pelkkä vaihtoehto-oikeiston kaninkoloon pudonnut miesvauva. Laita vaikka kuva sotilaspassistasi, jos muka väität olevasi reservin upseeri.
Olet kiukkuinen pelle johon ei totuus uppoa.
Voin kertoa että kukaan työtön, työhaluton tai työkyvytön ei tule saamaan yhtään lisää ilmaista rahaa vuonna 2026 eikä 2027 eikä 2028 … vaan vähemmän.
Ja hyvä niin. Kassa on tyhjä. Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet kiukkuinen pelle johon ei totuus uppoa.
Voin kertoa että kukaan työtön, työhaluton tai työkyvytön ei tule saamaan yhtään lisää ilmaista rahaa vuonna 2026 eikä 2027 eikä 2028 … vaan vähemmän.
Ja hyvä niin. Kassa on tyhjä."Olet kiukkuinen pelle johon ei totuus uppoa."
"Voin kertoa että kukaan työtön, työhaluton tai työkyvytön ei tule saamaan yhtään lisää ilmaista rahaa vuonna 2026 eikä 2027 eikä 2028 … vaan vähemmän."
Entä sitten? Enhän minä ottanut kantaa rahasummiin vaan siihen, että alisuoriutuvat miesvauvat potkivat niitä yhteisön jäseniä, joita on kohdannut huono onni. Ja sinä vitun idiootti vielä alleviivasit idioottimaisuuttasi kertomalla, että evoluutio on muka vahvimman selviytymistä ja olisi oikein potkia niitä, joita epäonni on kohdannut. evoluutio on 'survival of the fittest' eli kelpoisimman selviytymistä ja ihmisellä fittest, kelpoisin tarkoittaa yhteistyökykyä ja sitä, että kaverista pidetään huolta. Kun yhteisön jäsenet näkevät, että kaverista pidetään huolta, he uskaltavat yrittää enemmän. Itse asiassa minä potkisin sinun kaltaisesi epäsosiaalisen miesvauvan vittuun koko laumasta koska et ole kelpoinen vaan kiukuttelija ja muiden toimintaa haittaava epäsosiaalinen yksilö.- Anonyymi00027
Roy_Tillman kirjoitti:
"Olet kiukkuinen pelle johon ei totuus uppoa."
"Voin kertoa että kukaan työtön, työhaluton tai työkyvytön ei tule saamaan yhtään lisää ilmaista rahaa vuonna 2026 eikä 2027 eikä 2028 … vaan vähemmän."
Entä sitten? Enhän minä ottanut kantaa rahasummiin vaan siihen, että alisuoriutuvat miesvauvat potkivat niitä yhteisön jäseniä, joita on kohdannut huono onni. Ja sinä vitun idiootti vielä alleviivasit idioottimaisuuttasi kertomalla, että evoluutio on muka vahvimman selviytymistä ja olisi oikein potkia niitä, joita epäonni on kohdannut. evoluutio on 'survival of the fittest' eli kelpoisimman selviytymistä ja ihmisellä fittest, kelpoisin tarkoittaa yhteistyökykyä ja sitä, että kaverista pidetään huolta. Kun yhteisön jäsenet näkevät, että kaverista pidetään huolta, he uskaltavat yrittää enemmän. Itse asiassa minä potkisin sinun kaltaisesi epäsosiaalisen miesvauvan vittuun koko laumasta koska et ole kelpoinen vaan kiukuttelija ja muiden toimintaa haittaava epäsosiaalinen yksilö.Jaa että työhaluttomuus johtuukin huonosta onnesta.
Voin kertoa että kun tuet tippuu ja matut vähenee niin ne työhalutkin paranee.
Tervetuloa todellisuuteen .
Veikkaan että minua ei kukaan potki pois, olen yhteiskunnan kasassapitäjä.
PS. punavihreä woke kuoli jo Anonyymi00027 kirjoitti:
Jaa että työhaluttomuus johtuukin huonosta onnesta.
Voin kertoa että kun tuet tippuu ja matut vähenee niin ne työhalutkin paranee.
Tervetuloa todellisuuteen .
Veikkaan että minua ei kukaan potki pois, olen yhteiskunnan kasassapitäjä.
PS. punavihreä woke kuoli jo"Veikkaan että minua ei kukaan potki pois, olen yhteiskunnan kasassapitäjä."
Internetissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Ilman mitään todisteita sanoisin, että olet ammattikoululainen.- Anonyymi00029
Roy_Tillman kirjoitti:
"Veikkaan että minua ei kukaan potki pois, olen yhteiskunnan kasassapitäjä."
Internetissä kuka tahansa voi olla mitä tahansa. Ilman mitään todisteita sanoisin, että olet ammattikoululainen.Taisit väsyä totuuden edessä.
Tulet huomaamaan että kaikki sanomani tulee toteutumaan.
Nyt loppu sossupummien juhlat. Anonyymi00029 kirjoitti:
Taisit väsyä totuuden edessä.
Tulet huomaamaan että kaikki sanomani tulee toteutumaan.
Nyt loppu sossupummien juhlat."Taisit väsyä totuuden edessä."
Amislainen sanoo olevansa reservin upseeri, kokoomuslainen ja yhteiskunnan tukipylväs. Laita nyt edes jotain todistetta siitä 😂😂😂- Anonyymi00032
Roy_Tillman kirjoitti:
"Taisit väsyä totuuden edessä."
Amislainen sanoo olevansa reservin upseeri, kokoomuslainen ja yhteiskunnan tukipylväs. Laita nyt edes jotain todistetta siitä 😂😂😂Feikki väsyi totuuden lyömänä.
Nauru.
Ja edelleen ilmaiset tuet tippuu. - Anonyymi00032
Roy_Tillman kirjoitti:
"Taisit väsyä totuuden edessä."
Amislainen sanoo olevansa reservin upseeri, kokoomuslainen ja yhteiskunnan tukipylväs. Laita nyt edes jotain todistetta siitä 😂😂😂Kommari ulisee, totuus teki niin kipeää.
- Anonyymi00006
Entä ne työhaluiset joilta on mennyt työ alta?
Oletko siitä iloinen?- Anonyymi00008
Työhaluinen ja työkykyinen varmasti saa uuden työn. Niin minäkin olen aina saanut.
- Anonyymi00015
Avoimista paikoista voi valita😉
Millä alalla sait kenkää?
- Anonyymi00009
Oletko niin tyhmä, että työtä tehdäkseen jonkun pitää palkata töihin. Vähänkin matematiikkaa osaava älyää, että kun vapaana on 30 000 työpaikkaa ja ihmisiä on työttömänä 300 000 niin työpaikat eivät riitä kaikille. Todellakaan ei ole työttömän syy, että hänellä ei ole töitä.
Perustuslaissa sanotaan, että HALLITUKSEN tulee huolehtia siitä että ihmisillä on työpaikka. Nyt kun perussuomalaiset ovat hallituksessa niin he yrittävät laistaa tätäkin lakia syyttelemällä ja haukkumalla työttömiä. Todella alaarvoista väkeä.- Anonyymi00011
Ala yrittäjäksi äläkä valita aina, kommentistasi päätellen et vaan osaa mitään.
- Anonyymi00036
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ala yrittäjäksi äläkä valita aina, kommentistasi päätellen et vaan osaa mitään.
tapa ittes
- Anonyymi00010
Ukrainaan tulee Rauha, ja uusi pressa. Foliohatut kertoivat jo syksyllä. Niiden ennusteet on Aina pitäneet paikkaansa!
Esim.
Koronapiikki, ei estänyt koronaa.
Maski, ei estänyt koronaa.
Trumbista tulee Presidentti.
Venäjä ei kaadu, vaikka koko eurooppa sitä yrittää. - Anonyymi00017
Hyvää uuttavuotta sinulle minun selkänahastani mässäilevä itsekäs rahanahne riistäjä. Revi edelleen,kyllä kestän. Niin sitkeä olen etten tasollesi alennu.🤷♀️
- Anonyymi00020
Olet niin alhainen pikkusielu että tarvitset minua ollaksesi jotain? Jos minua ei olisi,eipä olisi sinuakaan. Sinun tyhmyytesi näkyy siinä,ettet tajua sitä. 🤷♀️
- Anonyymi00021
Eihän sinulta voi mitään ottaa kun saat kaiken muilta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olet niin alhainen pikkusielu että tarvitset minua ollaksesi jotain? Jos minua ei olisi,eipä olisi sinuakaan. Sinun tyhmyytesi näkyy siinä,ettet tajua sitä. 🤷♀️
Luulet olevasi joku pohatta jolla on valta saattaa muut samaan rahanvallan shaisseen. Haista pska.👎🤷♀️
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Luulet olevasi joku pohatta jolla on valta saattaa muut samaan rahanvallan shaisseen. Haista pska.👎🤷♀️
Köyhä turha yritä edes tehdä jotain.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eihän sinulta voi mitään ottaa kun saat kaiken muilta.
Ai keneltäkö? Teen saman työn kuin sinäkin ,mutta sinä itsekkäästi määrittelet oman työsi omaani arvokkaammaksi. Kukahan sinulle sellaisen vallan antoi? Sinä itsekkö itsekkyydessäsi ja omahyväisyydessäsi? Kerro toki.🤷♀️
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Köyhä turha yritä edes tehdä jotain.
Mieluummin köyhä ja onnellinen kuin henkisesti tyhmä itsekäs upporikas🤷♀️
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ai keneltäkö? Teen saman työn kuin sinäkin ,mutta sinä itsekkäästi määrittelet oman työsi omaani arvokkaammaksi. Kukahan sinulle sellaisen vallan antoi? Sinä itsekkö itsekkyydessäsi ja omahyväisyydessäsi? Kerro toki.🤷♀️
Jos olet töissä ja saat palkan niin mitä ihmettä valitat ?
- Anonyymi00019
Oma ego tärkein ja pullistuu ulos?
- Anonyymi00026
Paljon tuo 1 % tekee palkkaasi kuussa? Saztko 2 litraa bensaa vai peräti gallonan.
- Anonyymi00031
Se on tärkeä siinä mielessä että töitä tekevältä ei riistetä/varasteta liikaa veroja pummeille.
- Anonyymi00028
Miksi maalitat köyhät laiskoiksi? Itse Näpyttelet tietokonettasi ja lihot näpytellessäsi. Mitä näyttää maksa- arvosi, kolesterolisi ja verenpaineesi? Jos et ole mittauttanut niin kiire on.🤷♀️
- Anonyymi00034
Miksi ihmiset laiskistuvat ja muuttuvat työhaluttomiksi yhä suuremmissa määrin kuukaudesta toiseen tällä hallituskaudella?
Mikä sinut saa suuresti nauttimaan noin marginaalisella muutoksella? Senhän muut marginaaliset taputtelevat osaltasi pois, eikä sen sellaisenaankaan mikään juhlan aihe pitäisi olla. - Anonyymi00035
En pelkää sitä mitä vuonna 2026 tapahtuu vaan sitä mikä seuraa seuraavista 10 miljardin leikkauksista mitä eu vaatii. On se nähty että siellä asiat päätetään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082072
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491237Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1851130- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 33685