Yritin koko vuoden malttaa tätä purkaustani, mutta perkele minä teidätkin elätin vuonna 2025.
Helpottipa tämä. Tammikuussa pidän tipattoman, yritän, ja nyt otan minkä pystyn varastoon.
Hyvää uutta vuotta ja toivottavasti parempaa.
Aloinpa öyrähtelemään viimein palstalla
9
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää alkavaa Uutta Vuotta 2025! Sinnitellään päivä kerrallaan.
- Anonyymi00002
Siis piti laittaa tietenkin 2026!
- Anonyymi00003
Vuosi sinne tai tänne. Ei meillä niin tarkasti lasketa. Kunhan ollaan samalla vuosituhannella.
Huonoa ja aina vaan huonompaa on manattu niin pitkään kuin minä muistan. Silti täällä vielä ilakoidaan.
- Anonyymi00004
Öyrähtelen huumaantuneena naapurista leijailevan eläkeläisukon keittämän kaalikeiton aromista...
No perkelettäpä voan sullekki & kivvoa jatkova.🔥👹🔥
- Anonyymi00005
Viettelen kissanpäiviä 57v työkyveläkkeellä.
- Anonyymi00010
Oletko tänään käynyt lähikaupassa nuuhkimassa hedelmien tuoksua?
- Anonyymi00011
On jo nautittu työeläkkeestä 16 vuotta ja hyvin menee edelleen, mutta menköön.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807