Unelliseni Venäjän hyökkäyksestä Suomeen

Anonyymi-ap

Kuulkaa tai oolkaa kuulematta, mutta kerron sulle unen, jonka nähjäksein sain muutamaksen vuojen sitten 30.4.2022j

12

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Viesti lähti liijan aikaisin.

Unen mukaan Putin hyökkää Suomeen

1. n. 5 asteen lämpötila Helsinkissä keväällä päätellen lumisohjusta, jota muistelmoin, olin nävyssä Herttoniemessä ja kattoin asunnon akkunasta ihmisijä kuinka he olivat olemuksiltaansa saatujaan tiijon Venäjän hyökkäyksestä Suomeen.

2. Äitini asui hyökkäyksen alettua maaseuvulla, josta hänen on tarkoitus muuttaa Helsinkiin loppukesällä 2026jKr. Unessa äitein asui hyökkäyksen alettua maaseuvullaansa. Joten tämä vuosi mittaa sen toteutuuko näky. Putin toimii kuin rotta, joka on ahjistettu selkä seinää vastaan, hyökkäys Suomeen on osa hänen väärin laskeksimuuttansa, joka aiheutui olokarkkijen aiheuttamasta suuresta muutoksellisuuvesta hänen laskemuksiseensa.

Kerron mitä unessain näjin, aijenpi näkemäni näky toteutui. Jään mielenkiinnolla oottamaan kevättä, sillä tämä olisi ensimmäinen kerta kun kertomani jäisi toteutumatta, mitä tulee uneellisiin ja olisin henkilökohtaisesti yllättynyt, mutta myös sangen iloinen eettei näky käynyt toteen.

Rukoillaanhan sen puolesta ettei näkyni toteuvu? Ainakin itte rukoilen...

Ymmärtäen Jumalan tahtoakin,

Selef Urge

Selef Urge

• Anonyymi00002

Mitäs jos olet väärässä?

• Anonyymi00003

Näitkö miten siinä sit kävi?
        Oliko kovat taistelut ja kauako kesti
        ja kuka siinä voitti, kuinka paljon Putin
        menetti miehiä ja kuinka paljon Suomi?
        Entä kuinka paljon, jos jotakin, Putin
        sai Suomen maa-alasta?

• Anonyymi00004

Rauhaa veli Seef Urge ! Minulle tuttu veli sanoi että tänä vuonna tapahtuu.
        Uskon sen mitä sinä kerroit.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Näitkö miten siinä sit kävi?
        Oliko kovat taistelut ja kauako kesti
        menetti miehiä ja kuinka paljon Suomi?
        Entä kuinka paljon, jos jotakin, Putin
        sai Suomen maa-alasta?

Kiitos hyvistä kysymyksistä. Nuo ovat mielestäni ihan oikeasti hyvänlaisija kysymyksijä , katso ansaitset niihin jokaiseelliseensa vastaukseumuksensa.

1. Näitkö miten siinä sit kävi?
        - En, näin vain aloituksen, joka oli massiivisempi kuin osaamme ymmärtää, taivas oli siinä täynnä Venäjältä tulevia ohjuksia kohti Suomea. Näin vain sen päivän näkymijä, jolloin Putin hyökkäsi Suomeen.

2." Oliko kovat taistelut ja kauako kesti
        menetti miehiä ja kuinka paljon Suomi?"

Vastaus: Näin vain ekan päivällisen tapahtumaksija. Olin itse siinä muuten samassa lentokoneessa Putinin kanssa, lentokoneessa joka lensi kohti Suomea ja katsoin siinä kuin taivas oli täynnäksenään ohjuksia, kaikki Venäjältä Suomeen ammuttuja, yhjensuuntiasia, joukossa ei ollut siinä vaiheessa ilmatorjuntaa, mutta katsoin Putinin kireitä kasvoja, ne olivat pelkoa täynnä, omat kasvoni olivat levolliset Herrassa.

3. Entä kuinka paljon, jos jotakin, Putin
        sai Suomen maa-alasta?

Vastaus: En tiijä. Tukholmanprofetija on kiinnostava , joissa saattaa olla vastauksellisuuvet kysymyksiin, joihin oma yhteen päivän tapahtumiin, hyökkäyspäivään, tapahtumat rajoittulisoituivat pääksein nävyksessäin uineujeissain 3.4.2022 jKr.

Oon tälle palstalle siitä kirjoitellut Commandohauis nimimerkillä silloisesti.

maallisesti Surusilmäisesti, hengellisesti ilosyvänmesesti, sillä ylöstempaus tapahtuu Putinin hyökkäyksen jälkeen pijakkoin, ilmeisesti ehkäkin 2026 syksyllä, mutta voi mennä myöhemmäksikin. Joten suhtauvu ylösottoon vakavasti jos tämä näky toteutuu 2026 keväällä, Helsingissä lumisohjon aikaan.

Herra Jumala on hyvä ja huolehtii omistaan myllerryksen keskellä, älä panikoi silloin vaan rukoile Herraa.

Selef Urge

Selef Urge

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Rauhaa lisää sinulle!

Minulla on kaikesta huolimatta sitä tuntemusta, että haluan nähjä toteutuuko se tojellakin. Olen aijemmin nähnyt unija, ja ne ovat aina toteutuneet, maallisen kristityn isäni kuolema 2019jKr. ja se toteutui saamastani unesta samoin tein kun soitin sairaalaan niin hän oli kuollut, heti unesta herättäin ja olin siitä n. 2v aijemmin rukoillut Jumalaa antamaan keuhkosairaalle isälleni vielä 2v lisää elinaikaa, sillä en ollut valmis menettämään maallista isääni silloin rukoillessani ja ajattelin että 2 vuotta vielä kypsyttyäni olisin valmiimpi...en ollut. Suru oli karmaisevaa, suruaikaani kesti 3v.

Minäkin kuitenkin uskon kaikesta uneni toteutumiseen jossain määrin...onhan uni kuitenkin kaikessaansa "liijan yksityiskohtainen" ja emme kukaan haluaisi sen toteutuvan...

Huokaisten ,

Selef Urge

Selef Urge

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Terveisijä muuten sille veljellesi, kerro hälle mun nävystäni ja kysy, mitä hän siihen sanoo. Voit pitää vastauksensa omana tietonasi.

Jumalan siunausta ja pysyvää lisääntyvää rauhaa sinulle ja veljellesi toteutuupa näkymme tai siirtyvätkö/ktuvatko Herran avulla ( rukoillaan vielä että rauha FIN-RUS välillä säilyypi ohi 2026...? vai onko Jumalan suunnitelmat toisenlaiset ),

Selef Urge

Selef Urge

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Terveisijä muuten sille veljellesi, kerro hälle mun nävystäni ja kysy, mitä hän siihen sanoo. Voit pitää vastauksensa omana tietonasi.

Jumalan siunausta ja pysyvää lisääntyvää rauhaa sinulle ja veljellesi toteutuupa näkymme tai siirtyvätkö/ktuvatko Herran avulla ( rukoillaan vielä että rauha FIN-RUS välillä säilyypi ohi 2026...? vai onko Jumalan suunnitelmat toisenlaiset ),

Selef Urge

Selef Urge

Unet ovat ihmeellisiä!
        Lääkärit sanovat, että jossakin unen vaiheessa aivot alkavat huuhtoa kuona-aineita pois. Niiden energiankulutus on suurta verrattuna muihin elimiin. Aivot kuluttavat pelkästään sokereita ja happea.
        Raamatun kirjoittajat kuvittelivat unien kertovan tulevia. Kaikki elävät organismit "nukkuva" mitä se tarkoittaneekaan. Kärpäset, puut ym.
        Ei voi ajatella, että kärpänen näkisi lajinsa tulevaisuuteen tuhansien vuosien taa.
        Puu laskee lehvästöä yöllä alemmaksi, nestepaine on pienempi.
        Unet ovat eliöstölle välttämättömiä. Me näemme ihan mitä sattuu, eivät ne kerro meille mitään tulevasta.

• Anonyymi00008

Venäjältä loppuvat rahat, mutta ei vielä tällä vuosikymmenellä, sota ei pääty itsestään kuin homon ns. rakkaus homokumppaniinsa. Jos Ukrainassa loppuu sota niin muualla se jatkuu, PUTIN ON SOTATALOUDESSA.Rauhaa ei siksi tule.

• Anonyymi00010

Niinpä on. Putin voi aina perustella, että nyt käydään pitkää sotaa Lännen homotranssuja vastaan, jotka haluavat varastaa Isänmaan luonnonvarat.

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00012

Heti 1.1. alkaa tuo hokema. Yritä saada aivoihisi jotain uutta. Vaikka muurahaisista. 58-vuotta tuota fraasia hoettu. Kuka kulloinkin. Nyt olet vuorossa sinä. Kerro kerrankin mikä on Venäjän loppu maanpäällä. Se sentään on raamatussa. Mitä venäläiset ovat tehneet satojen vuosien aikana ? Sekö jäisi rankaisematta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      19
      2557
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      36
      1530
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      59
      1247
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      298
      1182
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      946
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      927
    7. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      763
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      58
      743
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      62
      718
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      90
      712
    Aihe