Palannut, vahvempana kuin koskaan :))
Olen
16
999
Vastaukset
Tervetuloa taas mukaan, sinua on kaivattukkin.
- Mysk
Sinä tiedätkin niin paljon minusta, että aikamoinen taistelu oli mutta nyt elämä hymyilee.
Yksin olen edelleen mutta se ei haittaa, kun muut asiat ovat mallillaan. - Mysk
Laitoin mutta kestää tovin luultavasti ennekuin näkyy.
- tuffe
Piti oikein käydä muistia palauttamassa. Kiva kun tulit uudestaan :))))
- Mysk
Jos on unohtunut, olin aika kauan poissa.
- tuffe
Mysk kirjoitti:
Jos on unohtunut, olin aika kauan poissa.
sut muistin, täällä vaan vilisee nimiä, toiset jäävät toiset lähtevät. Tarinat kuitenkin jää mieleen. Kuten sun. Toivon sydämmestäni että voit hyvin :))))
Ei me lähemmin tunneta toisiamme, mutta virtuaalihalit saat :)
- nannukkaN
tevetuloa joukkohon:)
- jpntar
nimimerkkisi juontaa "juurensa"...hajuvedestä....?? Ystäväni on Mysna eli alku molemmilla sama...:)
- Mysk
Hajuvedestä, on niin ;)
- (.)Y(.)
sitten sinuakin.. :)))
Omasta puolestani, Tervetuloa taas joukkoon.. :))))) - MysNa
me ei vielä tunnetakaan...olen aika uusi tällä, huhtikuusta lähien olen palstalla hääräillyt :))
- jpntar
epäkunnossa...:( ...että tiedät:)))))
- MysNa
jpntar kirjoitti:
epäkunnossa...:( ...että tiedät:)))))
kannattaisikohan perustaa uusi? suomi24 toimii uudistus kömmähdysten jälkeen oikein hyvin :)))
Kiitos, kun kerroit :) - Mysk
Sulle!! niin minä katsoin et jollain on melkein samanlainen nimimerkki kuin minulla. Tervetuloa vaan sulle.
Mysk kirjoitti:
Sulle!! niin minä katsoin et jollain on melkein samanlainen nimimerkki kuin minulla. Tervetuloa vaan sulle.
vaan minunkin puolestani!!!! :)
- MysNa
Mysk kirjoitti:
Olin alussa MystikkoNainen, mutta lyhensin nikin sitten, kun alkoivat täällä jo Mysnaksi kutsua.
Sinulle, erityisen lämpimästi tervetuloa takaisin, monet täällä näyttivätkin iloitsevan paluustasi. Ymmärrän sen hyvin, koska muista kyllä itsekin lukeneeni kirjoituksiasi, aikana jolloin vain seurailin palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784903- 794799
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810