Mitä on Jeesuksen seuraaminen?

Anonyymi-ap

Lyhyesti, se on Jumalan tahdon tekemistä. Armollista suhtautumista muihin ihmisiin, varsinkin heikkoihin ja avuttomiin ja heidän auttamistaan, jos siihen on mahdollisuutta.
Jeesus antoi mallin seuraamiseensa. Samaan emme ikinä kykene, mutta pyrkimys siihen on Jumalan mielen mukaista. Sillä emme voi pelastusta hankkia. Vain Jeesus voi pelastaa ihmisen iankaikkiseen elämään!

”Kuinka Jumala oli voidellut Jesuksen Nasaretista Pyhällä Hengellä ja voimalla, joka vaelsi ympäri, teki hyvää ja paransi kaikki, jotka perkeleeltä vaivattiin; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”
Apt 20:38

37

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

”Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,”
      Jesaja 61:1

• Anonyymi00002

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

• Anonyymi00003

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Jumalan sana on kirkasta sellaisenaan, ei sitä tarvi valheilla lisää kirkastaa.

Ps. 12:7

Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.

• Anonyymi00004

Kehoitan sinua olemaan valehtelematta.

• Anonyymi00030

Herran sanat ovat selkeitä sanoja, kerropa meille milloin olet niitä kuullut, kaikki mitä luet jostain utopia kirjallisuudesta , ovat toisten tekemiä fiktio juttuja , tämmöisestä huuhailusta ihmiskunnan pitäisi päästä eroon. Ei lisää kumartelijoita Suomeen. Raamattu on täyttä paskaa kannesta kanteen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Herran sanat ovat selkeitä sanoja, kerropa meille milloin olet niitä kuullut, kaikki mitä luet jostain utopia kirjallisuudesta , ovat toisten tekemiä fiktio juttuja , tämmöisestä huuhailusta ihmiskunnan pitäisi päästä eroon. Ei lisää kumartelijoita Suomeen. Raamattu on täyttä paskaa kannesta kanteen.

Suoraan sanottuna suurinpiirtein, niinhän se asia on!

• Anonyymi00041

Miksi vanha mies elää valheessa? Olethan antanut julkisesti toistuvasti ymmärtää olevasi ”edesmennyt”, jota et ole, koska vainajat eivät tiettävästi kirjoita enää.

• Anonyymi00005

Matt. 19:17

Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, NIIN PIDÄ KÄSKYT."

• Anonyymi00006

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Perinteinen terve kristinusko sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa, mihinkä tulee kova riippuvuus.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Perinteinen terve kristinusko sakramentteineen ei enää riitä tämän ajan ihmisille. Pitää saada kovempaa kamaa, mihinkä tulee kova riippuvuus.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

On myös sellaisia, jotka elävät tietoisesti jatkuvassa valheessa ja vielä sitten herjaavat niitä, jotka heitä kehottavat parannukseen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niinköhän?
        Vaaditaan aika paljon nykykäsityksen mukaan, jos taivas ja maa katoaa.
        Jo kauan ennen tätä on Jumala kadonnut.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niinköhän?
        Vaaditaan aika paljon nykykäsityksen mukaan, jos taivas ja maa katoaa.
        Jo kauan ennen tätä on Jumala kadonnut.

Höpö höpö! Et ymmärrä ollenkaan.

• Anonyymi00027

Oletko pitänyt? Et ole Teuvo! Olet huorannut, valehdellut ja herjannut!

• Anonyymi00039

Laki on hyvä, mutta pelastaa se ei voi.
        Vain Jeesus Kristus voi pelastaa.

• Anonyymi00010

Seuratkaapa miten Päkä ja muut uskovaiset suhtautuvat köyhiin ja avuttomiin. Ei näytä kovin armolliselta.

• Anonyymi00022

Voi miten vähän tiedät!

• Anonyymi00011

Ihmisiä ahdistellaan jatkuvilla syytöksillä ja vaatimuksilla tehdä parannusta. Henkinen kiusaaminen ja alistaminen on pahasta.

Ei kaikkien tarvitse tehdä mitään parannusta, koska ovat kunnon ihmisiä, ei mitään roistoja.

Luuk. 15:7

Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

• Anonyymi00012

Jeesus on kunnon lainkuuliaisten ihmisten kanssa, ei roistojen porukoissa.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

Jatkuvilla parannusvaatimuksilla kristittyjä yritetään houkutella ahdasmielisiin lahkoihin alistettavaksi lahkon orjuuteen.

Raamattu varoittaakin ns. vapaista suunnista. Ei kaikki ole kultaa, mikä kiiltää.

2. Piet. 2:19

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jatkuvilla parannusvaatimuksilla kristittyjä yritetään houkutella ahdasmielisiin lahkoihin alistettavaksi lahkon orjuuteen.

Raamattu varoittaakin ns. vapaista suunnista. Ei kaikki ole kultaa, mikä kiiltää.

He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on

Jumala nauraa taivaassa perisynnin, lakien ja käskyjen kieltäjille.

Ps. 2:4

Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.

• Anonyymi00023

Parannuksen teko on synneistä luopumista. Synti tekee ihmiselle pahaa. Miksi se olisi sinun mielestäsi paha asia, kun ihminen luopuu pahasta? Siksikö, että olet itse mieltynyt pahaan ja harjoitat sitä?!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No sinä taidatkin sitten olla ihan KUNNON fariseus!

Ja kun fariseukset sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa?"
        Matt 9:11

• Anonyymi00025

Elät siis vieläkin TIETÄMÄTTÖMYYDEN AIKAA!

”Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että KAIKKIEN ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.”
        Apt 17:30

• Anonyymi00015

Herjaamista se on Raamattua käsikassana käyttäen.

Niin itsensä korostamista ja muiden uskon halventamista.

• Anonyymi00016

Eksyttäjät, jenkkilahkot kieltää ihan keskeiset Raamatun totuudet, kuten perisynnin, lakien ja käskyjen velvoittavan merkityksen, antavat kasteelle ja ehtooliselle täysin väärän merkityksen jne.

• Anonyymi00017

Raamattu varoittaa pakanoiden uskonnon harjoittamisesta.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi00018

MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.

• Anonyymi00026

Miksi te huudatte minulle: 'Herra, Herra!' ettekä tee, mitä minä sanon?

• Anonyymi00020

Verkostomarkkinointia sanon minä. Sitä uskonnot ovat.

• Anonyymi00028

Jenkkilahkot tuottavat paljon uskontojen uhreja.

• Anonyymi00031

Pahin niistä oli teuvolahko. Onneksi meni nurin.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Pahin niistä oli teuvolahko. Onneksi meni nurin.

Silti se vielä Savitaipaleella rimpuilee.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Silti se vielä Savitaipaleella rimpuilee.

Aikansa vain, aikansa vain…

• Anonyymi00032

Helluntailaisuudesta irtaantumaan onnistunut mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun, josta voi pyytää neuvoja ja apua, kuinka pääsee irto orjuudesta.

He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi00037

Parhamilla oli suhde nuoren Juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa, mistä vietiin vankilaan
        v. 1907.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      226
      7007
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      333
      4899
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      150
      3700
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      119
      3499
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      75
      3443
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      55
      2937
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      270
      2759
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      84
      2480
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2396
    10. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      97
      2039
    Aihe