Tämän tietävät tiltutkin ja yrittävät trollata mahdollisimman paljon........
"Viimeisten 10 kuukauden aikana Venäjän tappiot Ukrainan sodassa ovat kasvaneet nopeammin kuin koskaan sitten täysimittaisen hyökkäyksen alkamisen vuonna 2022, BBC:n analyysi viittaa siihen.
Rauhanpyrkimysten tehostuessa vuonna 2025 Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpin hallinnon painostuksesta venäläisissä lähteissä julkaistiin 40 % enemmän sotilaiden muistokirjoituksia kuin edellisenä vuonna.
Kaiken kaikkiaan BBC on vahvistanut lähes 160 000 ihmisen nimet, jotka kuolivat Venäjän puolella Ukrainassa taistellessaan.
Venäjän tappiot Ukrainan sodassa ovat kasvaneet yhä nopeammin
Anonyymi-ap
8
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvältä kuulostaa! 👍
- Anonyymi00002
Tyypillinen kehitys, kun aika loppuu ja järki on loppunut jo aikoja sitten.
- Anonyymi00003
Paniikissa kun huudetaan tuloksia, niin sodassa tuppaa tulemaan tuhdisti tappioita.
- Anonyymi00004
Diktatuurihallinto on itseohjautuva. Siihen on sisäisesti rakennettu oman tuhonsa toiminto.
- Anonyymi00005
Tappioita tulee kuin Saksassa 1945.
- Anonyymi00006
Epätoivo käskytyttää kiihdyttämään sotatoimia. "Omista tappioista piittaamatta".
- Anonyymi00008
Ja niitä todella syntyy.
- Anonyymi00009UUSI
Venäjä tuhoaa itse itsensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192557Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään361530Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.611262Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981192- 41946
- 42927
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175763- 58743
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh63740Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90712