Minulle sattui vapaa-ajalla tapaturma isovarpaan alas menevän luun/jalkapöydän päälle, joka on nytten yli kuukauden kiukutellut. Tapaturman seuraavana päivänä soitin päivystykseen, koska kävely oli erittäin vaikeaa ja alue oli täysin turvoksissa, ja kosketus arka. Jalka kuvattiin, eikä todettu murtumaa. Lääkäri määräsi panacodin, että saisi nukuttua. Ei ollut apua. Kipu on siintä lähtien ollut samanlaista, ja painon varaaminen jalalle on kivuliasta. Jalka kipuilee myös levossa. Eilen päätin soittaa lääkärille, ja pääsin samana päivänä uudelleen näyttämään, josta lähete suoraan Tietokonetomografiaan, mutta vastaus tuli samana takaisin, että ei murtumaa. Lääkäri konsultoi ortopedia ja totesi saman. Jalassa on tukiside ja kylmää kolmesti päivässä. Särkylääkkeistä ei mitään apua.
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Siinä voi olla joku hermovaurio. Varpaisiin/varpaissa menee paljon hermoja.
Hermokivut ei tosin ole lainkaan mukavia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei262817- 82726
- 73719
- 71681
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601