Köyhän muuttaminen, vaihtoehtoja?

Anonyymi-ap

Hei.

Kysyisin mahdollista ratkaisua ongelmaan.

Tilanne on että olen köyhä tällä hetkellä. Tuloja ei ole. Saan yhteiskunnan minimi tuet, työmarkkinatuki & asumistuki. Säästöjä ei ole, omaisuutta.

Olen hiljainen, raitis ja savuton. Yritän elää mahdollisimman hiljaa ja häiritsemättä muita. En ole parempi ihminen kuin muut vaan yritän olla huomaamaton.

Ongelma on että asun vanhassa kerrostalossa ja äänieristys on todella huono, erityisesti yläpuolella olevasta asunnosta kuuluvat kaikki äänet todella selvästi. Kolina, jyrinä, jytinä, pauke ja tömähdykset. Unohtamatta asunnon oven kovaäänistä sulkemista.

Ymmärrän kyllä että kerrostalossa kuuluu normaaleja asumisen ääniä, vika ei ole ihmisissä vaan huonossa äänieristyksessä.

Kun ongelmalle ei voi mitään tehdä niin ainoa vaihtoehto taitaa olla muuttaminen mutta miten köyhä voi muuttaa ja ennen kaikkea niin ettei joudu samanlaiseen tilanteeseen tai pahempaan?

Köyhällä ei taida olla mahdollisuutta asua ilman naapureita taloudellisen tilanteen takia?

Kaikki neuvot ja vinkit otetaan vastaan.

Kiitos lukemisesta.

2

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Köyhällä ei taida olla mahdollisuutta asua ilman naapureita taloudellisen tilanteen takia?

Ei kun vaan etsit tarpeeksi halvan vuokra-omakotitalon asuttavaksi.

• Anonyymi00002

Niin tosiaan unohtui lisätä että etsin kyllä töitä koko ajan ja mikäli pääsisi töihin, olisi todella hieno asia + tämän kautta myös helpottuisi muuttaminen toisenlaiseen asumismuotoon tai mahdollisesti uudempaan kerrostaloon jossa äänieristys on parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      24
      2645
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2302
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1298
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      299
      1221
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      976
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      957
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      75
      852
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      71
      818
    9. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      793
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      93
      762
    Aihe