Tervemenoa vaan kaikki tyytymättömät. Voit muuttaa vaikka Sveitsiin. Tai Italiaan. Ruotsi on perinteinen kohdemaa. Joku taisi lähteä Rysslantiinkin. Että senkun lähdet vaan.
Kunhan muistat että käsi lähtee rajalla pois muiden taskusta. Mutta päätös on ihan omasi. Jos jäät, älä valita, se on ihan oma päätöksesi.
Suomesta saa lähteä pois jos ei miellytä
26
177
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tervemenoa punawokettajat
- Anonyymi00003
Persut voi muuttaa Venäjälle . Työpaikkakin olisi heti Putinin Wagner natsijoukkois .
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Persut voi muuttaa Venäjälle . Työpaikkakin olisi heti Putinin Wagner natsijoukkois .
Venäjä on vasemmiston henkinen koti, tetvemenoa punapanssit.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Venäjä on vasemmiston henkinen koti, tetvemenoa punapanssit.
Onko anokin "punapanssi"? Tetvemenoa!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00019
Rahattomat pummit ne valitttaa.
- Anonyymi00004
Ano näytti mallia.
- Anonyymi00005
Syksyllä alkaa eläkepäivät ja harkinnut olen muuttavani Malesiaan .
- Anonyymi00006
Tee niin. Lämpimät säät siellä. Ja islam ja sharia.
- Anonyymi00007
Nuoret. Lähtekää Suomesta nopeasti.
Suosittelen kaikille Suomen nuorille maasta lähtemistä heti kun opiskelut ja kielitaito on pulkassa. Tämä maa ei tarjoa teille mitään elämisen arvoista.
Avioitukaa Australialaisen tai Uusi seelantilaisen kanssa tai muuttakaa USA,han tai Kanadaan mutta älkää jääkö tänne pilaamaan elämäänne. Työttömyyttä, kurjuutta, kylmää ja nälkää höystettynä asuntopulalla. Pakoloisia tulee ovista ja ikkunoista. Sitä on tämän päivän Suomi. Poliitikot panevat sanat suuhunne ja ajatukset aivoihinne.
Jättäkää tämä harmaa perseläpi ikiajoiksi. Sitä toivoisi teidän vanhemmat ja haudassa olevat isovanhemmatkin. Jättäkää valtionvelka niiden maksettavaksi jotka ovat sen aiheuttaneetkin. Se ei ole teidän velkaanne. Ettehän toki maksa naapurin asuntolainaakaan. Ilkeä ja inhottava venäjä rajan takana.
Ette varmaankaan halua tulla raiskatuksi tai tapetuksi. Kun olette asuneet kaksi tai kolme vuotta ulkomailla niin huomaatte, että ette ole menettäneet yhtään mitään jättäessänne Suomen. Päin vastoin. Olette voittajia.
Toivon teille hyvää ja elämisen arvoista elämää jossain muualla.
Lähtekää.pian- Anonyymi00008
Lähtekää mihin? Elämä ei ole missään tällä planeetalla auoista joka paikassa on omat probleeminsa...lounaat maksaa koko ajan yhä enemmän ja enemmän..
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lähtekää mihin? Elämä ei ole missään tällä planeetalla auoista joka paikassa on omat probleeminsa...lounaat maksaa koko ajan yhä enemmän ja enemmän..
Kai ne nyt maksaa kun rahat kipataan maleksijoiden suihin ympäri maailman.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suomi on ainoa maa jossa runsaudensarvet avautuvat ammolleen kun joku kulkuri tänne saapuu.
Ainakin tähän asti on ollut.
- Anonyymi00011
Kerätään kaikki epäsosiaalinen aines ja ajetaan ne pakolla kuin karja Vaalimaalta Venäjälle.
- Anonyymi00015
Epäsosiaalinen aines eli persut.
- Anonyymi00017
Mitä ne kyydityksetkään mitään auttaa? Vaikka kaikki hyviksetkin kärrättäis pois ,Suomi rypeis silti veloissaan ,ennen kuin tilit alkaa töyttyä.plusmerkkisestä varannosta...se vaan päästettiin liian pieneksi ,kiitos oikeistopuolen päättömästä johtamisesta,,valtion rahat hävittiin + omaisuus, mitä muuta voi sitten odottaa kuin koko valtio konkurssin partaalle ylivelkaantumisen takia?
- Anonyymi00012
Tunnen monia ihmisiä jotka ovat jättäneet Suomen pysyvästi alkaen tuolta 80 luvulta. Käyvät joskus sukulaisten hautajaisissa. Ovat sitä mieltä, että Suomeen he eivät palaisi milloinkaan eikä mistään syystä.
- Anonyymi00025
Tunnen muutamia,maitojunan tuoneita.Maailmalla pettyneitä.
- Anonyymi00016
Lähtisinkin, vaan on jo myöhäistä. Enää suunnittrlen, miten helpoiten pääsee pois lopullisesti
- Anonyymi00021
Jos sitäkään ei osaa, niin eipä sitä muuallakaan pärjäisi.
Katso Tuntematon ja tee niinkuin alik. Lehto. Nopeampaa tapaa ei ole.
- Anonyymi00018
Hieno havainto.
Tässä toinen: Voi myös jäädä.
Jäädessään voi halutessaan lisäksi pyrkiä vaikuttamaan asioihin, kuten aikuisilla on tapana. Aina ei tarvitse vaihtaa paikkaa, jos ja kun huomaa epäkohtia. - Anonyymi00022
Norja olisiko kuitenkin paras?
Ei euroa, ei eu:ta, kohtuullisen hyvät työmarkkinat.
Kalliimpi kuin suomi, mutta palkat myös paremmat.
Statoil takoo rahaa valtion kassaan ja infra pelaa. - Anonyymi00023
Suomesta pitää heivata pois kaikki riidanhaluiset ja sotaa manguvat karjalaiset.
- Anonyymi00024
Sinut laitetetaan kavereidesi kanssa uimaan kohti somaliaa.
- Anonyymi00026
Luuletko että ihminen voi muuttaa vain Eurooppaan,jossa kaikkialla on laitaoikeisto hääräämässä.Haista sinä paska ja painu takas äitis vittuun.Mikä helvetin määrääjä sinä olet!
- Anonyymi00027
täältä palstalta saa luvan poistua
- Anonyymi00028
Mä en lähe mihinkään, mut matut vois lähtee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413