vaikka oli kielto ja suojanauhat ym...kusipäistä uhmakkuutta aikuisilta ihmisiltä...
Miksi ihmiset tukkivat hautausmaalle
24
381
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jaa-a, muista en osaa sanoa, mutta minä vien joskus kynttilä vanhempieni haudalle.
- Anonyymi00002
Oletko turhan klikki otsikon uhri?
- Anonyymi00003
Sensaatio median sensaatio juttu..kävelin hautausmaan vanhan puolen oli vanhalle kappelille menenöä tietä. Alueella ei ollut ketään .
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sensaatio median sensaatio juttu..kävelin hautausmaan vanhan puolen oli vanhalle kappelille menenöä tietä. Alueella ei ollut ketään .
Sama huomio.......
- Anonyymi00004
Ei Lapualla osata mitään. Puutkin saaneet olla vuosikymmeniä paikoillaan, kunnes tuho tuli. Kauhavalla hautausmaiden isot puut poistettu ajallaan ei tuhoja.
- Anonyymi00007
😆😆😆Et vissiin oo koskaan käyny Kauhavan päähautausmaalla. Metsän keskellä ja hyttysiä kesällä niin jottei sekaan mahru.
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
😆😆😆Et vissiin oo koskaan käyny Kauhavan päähautausmaalla. Metsän keskellä ja hyttysiä kesällä niin jottei sekaan mahru.
Eikö Lapualla ole hyttysiä 😀. Minä puhuin pois kaadetuista vanhoista puista. Käyn Kauhavan hautausmaalla aika usein talvellakin.
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö Lapualla ole hyttysiä 😀. Minä puhuin pois kaadetuista vanhoista puista. Käyn Kauhavan hautausmaalla aika usein talvellakin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
- Anonyymi00025
ja näky kuin suoraan perseestä ,kyllä puita kuuluu olla hautausmaalla ,sehän on jo miljöö asia kun puut luovat tunnelmaan ja viihtyvyyttä
- Anonyymi00005
Oishan se ollu hianua ku ois kuollu hautausmaalla kaatuvan puun alle,mites suku siihen ois sanonnu ja muutkin...
- Anonyymi00022
Kuali kaatuvan puun alle? Mitä tästä sanoo kirkkoväki?
- Anonyymi00006
Mikä juttu tämä nyt on?
- Anonyymi00009
Seiskan toimittelijat lapuala
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Seiskan toimittelijat lapuala
Ilpossa näkyy olevan iso juttu. En jaksa lukea, kun ei oikein kiinnosta nämä Lapuan "uutiset".
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilpossa näkyy olevan iso juttu. En jaksa lukea, kun ei oikein kiinnosta nämä Lapuan "uutiset".
missä iso juttu ,mikä on Ilpo ?
- Anonyymi00024
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ilpo lehti kiinnostaa vielä vähemmän kun on assjoen lehti ,ei liity Lapuaan millään tavalla !
- Anonyymi00011
Eihän siihen ois voinu muuta sanoa kuin lapualaisittain notta äikkis😜
- Anonyymi00014
Jumalattomia otsikoita revitään turhasta..Ilkka oli Hokkasen aikaan kova lehti.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jumalattomia otsikoita revitään turhasta..Ilkka oli Hokkasen aikaan kova lehti.
Hokkanen intti yleisönosastokirjoittajillekin vastaan.
- Anonyymi00016
Hajaantukaa, ei sielä oo mitään nähtävää.
- Anonyymi00017
Ei kai siellä ole mitään nähtävää
- Anonyymi00021
Käyn minäkin joskus viemässä kynttilän muttei tulis mieleenkään mennä jos on kieltolappu ja puomit edessä. Sakiat menee että saavat tyhmyytensä näyttää.
- Anonyymi00026
mitä sitten ? sehän on vaan suositus ,mikään laki ei sitä kiellä !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247