Eikö rahaa enää riitä auraukseen. Ollenkaan
Vantaan rahat menee ratikkaan ja sotejohtajat ylityö korvauksiin 1000e tunti
Kadut. aurataan pyörä teille
köyhää on
Eikö rahaa enää riitä auraukseen rahat menee ratikkaan
8
240
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
No niin, nyt pääsit taas mieleiseesi aiheeseen, lumityöt. Lunta on tullut jo kolme senttiä. Kyllä se siitä….
Kävikö raskaaksi noin kahdeksan kuukauden aikana, kun lumitöitä ei lumenpuutteen vuoksi kukaan tehnyt?- Anonyymi00004
Ja suolan on kaupunki seurannut lumet sun pihaltakin Bai ja jo, juhannuksena.
- Anonyymi00003
Joo meillä risteystä ei ole aurattu kertaakaan puhtaaksi , mutta siihen on aurattu lunta joka päivä kymmeniä kertoja
- Anonyymi00007
Asut varmaan Hommaksentiellä jossa edes liikenne esteet ja kukkapurkit ei haittaa joka päivästä aurausta.
- Anonyymi00005
Nyt tuli lunta ja melkoisesti. Hyvin on silti auraukset keskustoissa ja vilkasliikenteisillä teillä tehty ja koko ajan aurataan myös niillä,syrjäisemmillä alueilla. Sen mukaan miten tiet on vilkkautensa yms mukaan priorisoitu.
- Anonyymi00006
Meillä päin aittaan ajotieltä kävelyalueelle, eikä viime viikkojen lumia jalkaklytävi vieläkään aurattu
Kaikki rahat ratikkaan
Siis meillä päin taas ihan perseestä , Vantaan tapa - Anonyymi00008
Joo nyt aurattiin tie mutta risteys tavan mukaan auraamatta.
Nyt aamulla sitten eisteyskin aurattiin mutta ei kunnolla
Kiusataan jätettiin niin tukkoon että on vaan yksi kaista käytössä
Onneksi pääsen pyörätien kautta kun se aina suoraan jo klo 05 aamulla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200859- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 62530
- 55517
- 36494
- 24479
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398