Tiia Pihlamaa nenäleikkaus

Anonyymi-ap

Menin Tiia Pihlamaalle korjaamaan edellisen nenäleikkauksen tuhoja. Hän teki muokautut kuvat ja olin niihin tyytyväinen. Leikkauksen jälkeen paljastui, että hän oli tehnyt nenänpäästäni liian pystyn (ei siis oikeassa kulmassa) ja lisäksi nenänvarressa oli ongelma (nenänvarren kulma muuttui yhtäkkiä rumasti). Eli tulos on epäonnistunut, minulla on nyt liian pysty nenänpää ja nenänvarressa outo ruma kulma. Leikkaus maksoi yli 10 000 euroa, joten en ole tyytyväinen. Leikkauksen jälkeen ja lastanpoistossa hän sanoi, että oli itse todella tyytyväinen lopputulokseen. Tämän lisäksi hän on AINA myöhässä, puoli tuntia jollei tunti.

7

1066

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kai menet keskustelemaan hänen kanssaan, että et ole tyytyväinen tulokseen. Missä tuo toimenpide tehtiin?

• Anonyymi00002

Kai menet keskustelemaan hänen kanssaan, että et ole tyytyväinen tulokseen. Missä tuo toimenpide tehtiin?

• Anonyymi00005

Todellakin sanoin. Hän vähätteli ja sanoi, että ennenkuin vuosi kulunut, ei voi sanoa mitään. Hän on myös vaihtanut yritystä, joten jatkuvuutta ei ole.

• Anonyymi00006

Lisäyksenä vielä edelliseen. Kirurgi totesi, että "Sellaista se on näissä nenäleikkauksissa: kun yksi paikka korjaatuu, niin toinen kohta huonontuu." Tällaista en kyllä kuullut ENNEN leikkausta.

• Anonyymi00007

Tämä kirurgi teki nenästäni toispuoleisen. Toinen puoli sojottaa suorana ja on todella epäluonnollisen näköinen. Ennen leikkausta tehdyt muokatut valokuvat eivät olleet lainkaan tällaiset mitä lopputulos on. En suosittele!

• Anonyymi00008

Minun on varmaan pakko hakeutua ulkomaille korjaukseen. Toinen puoli nenänpäästä on todella lyhyt ja toinen on taas pitkä. Tiian motto "Mieluummin liian vähän hienovaraisesti kuin liian paljon" ei ole toteutunut. En tiedä, oliko hänellä jonkin syy tehdä minulle näin, mutta lopputulos ei ole lainkaan sellainen kuin keskusteltiin.

• Anonyymi00009

Hei mulla vähän sama kokemus, mutta ekasta leikkauksesta. Ois kiva jutella ja nähdä sun tilanne!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43