Menin Tiia Pihlamaalle korjaamaan edellisen nenäleikkauksen tuhoja. Hän teki muokautut kuvat ja olin niihin tyytyväinen. Leikkauksen jälkeen paljastui, että hän oli tehnyt nenänpäästäni liian pystyn (ei siis oikeassa kulmassa) ja lisäksi nenänvarressa oli ongelma (nenänvarren kulma muuttui yhtäkkiä rumasti). Eli tulos on epäonnistunut, minulla on nyt liian pysty nenänpää ja nenänvarressa outo ruma kulma. Leikkaus maksoi yli 10 000 euroa, joten en ole tyytyväinen. Leikkauksen jälkeen ja lastanpoistossa hän sanoi, että oli itse todella tyytyväinen lopputulokseen. Tämän lisäksi hän on AINA myöhässä, puoli tuntia jollei tunti.
Tiia Pihlamaa nenäleikkaus
6
770
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kai menet keskustelemaan hänen kanssaan, että et ole tyytyväinen tulokseen. Missä tuo toimenpide tehtiin?
- Anonyymi00002
Kai menet keskustelemaan hänen kanssaan, että et ole tyytyväinen tulokseen. Missä tuo toimenpide tehtiin?
- Anonyymi00005
Todellakin sanoin. Hän vähätteli ja sanoi, että ennenkuin vuosi kulunut, ei voi sanoa mitään. Hän on myös vaihtanut yritystä, joten jatkuvuutta ei ole.
- Anonyymi00006
Lisäyksenä vielä edelliseen. Kirurgi totesi, että "Sellaista se on näissä nenäleikkauksissa: kun yksi paikka korjaatuu, niin toinen kohta huonontuu." Tällaista en kyllä kuullut ENNEN leikkausta.
- Anonyymi00007
Tämä kirurgi teki nenästäni toispuoleisen. Toinen puoli sojottaa suorana ja on todella epäluonnollisen näköinen. Ennen leikkausta tehdyt muokatut valokuvat eivät olleet lainkaan tällaiset mitä lopputulos on. En suosittele!
- Anonyymi00008
Minun on varmaan pakko hakeutua ulkomaille korjaukseen. Toinen puoli nenänpäästä on todella lyhyt ja toinen on taas pitkä. Tiian motto "Mieluummin liian vähän hienovaraisesti kuin liian paljon" ei ole toteutunut. En tiedä, oliko hänellä jonkin syy tehdä minulle näin, mutta lopputulos ei ole lainkaan sellainen kuin keskusteltiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658