Adelia Aurora. Suomalaisempi nimi olisi ollut parempi. Pirkko tai Aino esim.
Auri Kanasen lapsen nimi
22
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jorma on kaunis nimi.
- Anonyymi00002
Onko se jotenkin sinulta pois kun vanhemmat itse valitsevat lapselleen haluamansa nimet???
Toki Palstakitisijä voi kitistä vaikka naapurin paskan väristäkin aivan kitisemisen pakottavasta tarpeestaan johtuen,,,- Anonyymi00007
Tuo on totta!
Aina, Aina löytyy joku jolle kaikki on ongelma!
- Anonyymi00003
Selma ja Tekla kivoja ja aukustiina .
- Anonyymi00006
Tesla on tutummanoloinen.
- Anonyymi00004
Jokainen Itse päättää lapsensa nimen.
Sinäkin😉 - Anonyymi00005
Panu
Teuvo
Pauli
Mauri
Siinä miesten nimet
Ritva
Riitta
Seija
Terttu
Tyyne
Hilma
Oili
Siinä naisten nimet
Joista valitsen😌 - Anonyymi00008
Tytöillä hirveästi muodissa A-alkuiset nimet. Aava jne.
- Anonyymi00009
Adelia Kana Aurora Kananen
- Anonyymi00011
Nätit nimethän nuo ovat..
- Anonyymi00012
Julkkikset ja elitistit
häpeävät suomalaista
identiteettiä.- Anonyymi00017
kukapa ei?
itsekin koitan peitellä suomalaisuuttani ulkomailla, mutta eihän se onnistu, kun tunnistavat jo sadan metrin päästä suomalaiseksi.
Iso-mongolipää ja persejalkaisuus ilmeisesti paljastaa (ja liuhuletti+silmälasit tietenkin)
- Anonyymi00013
Minusta se lempinimi ennen nimenantoa oli myös ihana: Dallas-pulla.
- Anonyymi00014
Riku Niemisen kaksosten lempinimet ennen nimenantoa olivat Pilli ja Pulla.
- Anonyymi00015
Ihan kaunis nimi annettiin Dallas-pullalle, eli Adelia Aurora.
- Anonyymi00019
Suomalaiseen tapaan unohdetaan se D-kirjain ja sanotaan Atelia tai Arelia tai Aelia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Suomalaiseen tapaan unohdetaan se D-kirjain ja sanotaan Atelia tai Arelia tai Aelia.
Aatella, että ihan Atelia. Niinku ateljöö.
- Anonyymi00018
No niin, nyt someraivo pystyyn.
- Anonyymi00020
Kleopatra?
- Anonyymi00021
Ulkolaiset nimet koituu lapselle huonoksi suomessa. Täälä kun ei ulkolaisuus ole muodissa.
- Anonyymi00022
Aivan liian suuri osa suomalaisista ei osaa sanoa b:tä, d:tä, f-kirjainta, eikä g-tä.
Aikuinen ei niin välitä, jos joku juntti ei osaa hänen nimeään sanoa, mutta lapset voivat pahastua.
Minunkin etunimessäni on yksi näistä kirjaimista ja kun nimeni viimeinen kirjain on konsonantti, niin sekin on usein suomalaisille ylivoimainen sanoa.
Pikkutyttönä se tuntui keljulta.
Jos jonkun nimi on esim. Henrik, niin Suomen juntti sanoo Henrikki.
Maarit on Maaritti suomijunttien kielellä ja Rakel on Raakeli.
Itse en ole mikään näistä jotka sanoin esimerkkeinä asiasta, mutta samalla tavalla minunkin nimeäni on väännetty.- Anonyymi00024
"liian suuri osa suomalaisista ei osaa sanoa b:tä, d:tä, f-kirjainta, eikä g-tä"
Kyllä minä osaan, mutta minä EN HALUA. Koska olen suomalainen ja haluan puhua kuin suomalainen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843648Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141194- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979