Olen koko sen ajan eli yli 20 vuotta terveyspalveluissa käydessäni törmännyt sellaiseen "ilmiöön", että parturit Hämeenlinnassa leikkaavat tukkani vastoin ohjeitani, miten sattuu tai vasemmistokielellä "ihan vituiksi".
Viimeksi käydessäni demariparturissa, tämä leikkasi taas pois sellaista tukkaa
edestä sivulta, mikä ei kasva enää takaisin juurikin minulla. Muutenkin käydessäni tällä demariparturilla tukkani on niinsanotusti leikattu vasemmistokielellä "vituiksi" eli leikkaa tukkaa sivuilta eri puolilta eri suuntaan vinoon ja takatukan raja on vinossa eli takatukkani on aina vasemmalle vinoon leikattu.
Joka kerta on ollut samalla tavalla leikattu siellä demariparturissa.
Olen käynyt yli 20 vuotta Hämeenlinnassa terveyspalveluissa ja minulle on kirjoiteltu OMAKANTAAN sellaista,
joka ei pidä paikkaansa ollenkaan tai on ollut vastoin mitä olen sanonut.
Viimeksi kun huomautin kokoomuslaiselle (yli)lääkärille asiasta, toinen (yli)lääkäri alkoi konsultoida tälle kokoomuslaiselle (yli)lääkärille minusta.
Siltä toiselta (yli)lääkäriltä tuli OMAKANTAAN sellaista mikä ei pidä myöskään paikkaansa, oliko hänkin kokoomuksen (yli)lääkäri.
Siis aina kun vetoan / valitan perusteettomasta OMAKANTA-kirjoittelusta, terveyspalvelut alkaa uhkailla minua perusteettomasti.
Edellistä on jatkunut siis yli 20 vuotta ja ihan jatkuvasti.
On määrätty perusteettomia lääkkeitä ja siis lievästi sanottuna kiusattu OMAKANNASSA.
Olen valittanut OMAKANTA-kiusaamisesta potilasasiamiehelle / naiselle, sekään ei auta yhtään.
Nykyään potilasasiamiehelle / naiselle ei voi valittaa tälläisesta OMAKANTA-kiusaamisesta eli hoitaja /lääkäri / ylilääkäri tekee ihan mitä vaan.
Minua ei ole kertaakaan kuunneltu tai uskottu tuona yli 20 vuoden aikana. Kaikki mitä terveyspalvelut on kirjoittanut
on heidän keksimäänsä, minun kertomuksiani ei ole kuultu tai on vääristelty / "laitettu huonoon valoon" mitä sanon.
Kuinka kauan ihminen jaksaa käydä Hämeenlinnan terveyspalveluissa, jos koko ajan kiusataan OMAKANNASSA ??
parturit ja terveyspalvelut Hämpton / Hämeenlinna
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kuumat kuvat ja chatti täällä 😈 Tsekkaa! https://Beth.hoty.lat/Beth#/?/?/o7whenyrn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543108
- 612931
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa432603SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p512430- 632177
- 552065
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411035Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115976Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123939Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38924