hyväää......

huomenta......

höppänät......:))))

45

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMR-52

...kivaa aamuu siul toinen höppänä...
      tääl aurinko paistaa ,linnut laulaa...))))

• antza.....:)))))))

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

antza.....:)))))))

...päivää BB. kipaisin aamutuimaan huoltsikal
        "närpiöläistä" hakemas..))) toinen pannullinen
        menos,kahvii,ei pontikkaa..)))))

• SY.

Vai linnut laulaa...täällä pärisee raivaussaha :(
        Luonto ääni sekin ;))

• rahtari1

hyvää aamua sullekkin ja aurinko se vaan paistaa nyt on kesä ja huuhaan aika

• hyvääää..... niin aurinko tuol paistaaaa.... ja linnut laulaaa....:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

hyvääää..... niin aurinko tuol paistaaaa.... ja linnut laulaaa....:))))

olevan jo oikeen pirteellä ja reippaalla tuulella niin sitä pitääkin

• rahtari1 kirjoitti:

olevan jo oikeen pirteellä ja reippaalla tuulella niin sitä pitääkin

aina.... olla.... tunnut sinäkin olevan... :)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

aina.... olla.... tunnut sinäkin olevan... :)))

tässähän on niin pirtee ku peipponen ku ei tullu eilen edes ton huutoveden kans läträttyä

• rahtari1 kirjoitti:

tässähän on niin pirtee ku peipponen ku ei tullu eilen edes ton huutoveden kans läträttyä

mitäs sitä turhaan läträä ku voi huuhaalla olla....:)))

• eijarina

huomenta vaan sullekkin. Just heräsin:)

• rahtari1

se onkaan jo hereillä kyllä mä vartosin sua eilen takas mut et kai vaan napsassu punkkua

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

se onkaan jo hereillä kyllä mä vartosin sua eilen takas mut et kai vaan napsassu punkkua

mä täällä illalla kun tulin kotiin siel muutto keikalta. Vähän aikaa juttelin Quistisin kans mut oli niin hiljasta et lähdin mesen puolelle.

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

mä täällä illalla kun tulin kotiin siel muutto keikalta. Vähän aikaa juttelin Quistisin kans mut oli niin hiljasta et lähdin mesen puolelle.

olit muuttokeikalla no siit en tienny ja sit kävit titty saunassa ja ihan yksin

• sitä on aamukahvit juotu.... itellä tässä kuppi nenän edessä.....:)))))

• eijarina
        BBrunetti kirjoitti:

sitä on aamukahvit juotu.... itellä tässä kuppi nenän edessä.....:)))))

minäkin tässä ten, jon aamukahvia kun mesen puolella meni kahteen asti yöllä niin tuli nukuttua tavallista pitempään.

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

olit muuttokeikalla no siit en tienny ja sit kävit titty saunassa ja ihan yksin

on multa kielletty:( Kaveria olin auttamassa muutossa toissa päivänä ja eilen. Onneks saatiin kaikki kamat siirrettyä ja siivottua se vanha kämppä. Nyt ois hartia hieronta poikaa:(

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

on multa kielletty:( Kaveria olin auttamassa muutossa toissa päivänä ja eilen. Onneks saatiin kaikki kamat siirrettyä ja siivottua se vanha kämppä. Nyt ois hartia hieronta poikaa:(

sentään ku en vielä oo löytäny sun osotetta niin ei kerkiä nyt hartioit hieromaan muuten kyllä tulisin

• eijarina kirjoitti:

minäkin tässä ten, jon aamukahvia kun mesen puolella meni kahteen asti yöllä niin tuli nukuttua tavallista pitempään.

kanssa aika myöhään tän koneen kimpussa....
        mutta olenhan naimissi koneeni kanssa.....:))))

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

sentään ku en vielä oo löytäny sun osotetta niin ei kerkiä nyt hartioit hieromaan muuten kyllä tulisin

juu. Eiköhän ne siitä taas itekseenkin tokene. Tän päivän meinaan olla vaan tekemättä mitään. Ei oo menoa mihkään ennenkun huomenna.

• eijarina
        BBrunetti kirjoitti:

olen koneen kanssa kans naimisissa! Hyvä "ukko" onkin, sen kun saa hiljaseks het kun haluaa eikä urputa vastaan.

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

juu. Eiköhän ne siitä taas itekseenkin tokene. Tän päivän meinaan olla vaan tekemättä mitään. Ei oo menoa mihkään ennenkun huomenna.

vaan hesaan karkaa ja huilaa joo raskaan muuton jälkeen

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

vaan hesaan karkaa ja huilaa joo raskaan muuton jälkeen

mummon käytän kirjastossa kun soitti perjantaina ja pyysi apua, en mä sen pitemmälle mene.

• eijarina kirjoitti:

olen koneen kanssa kans naimisissa! Hyvä "ukko" onkin, sen kun saa hiljaseks het kun haluaa eikä urputa vastaan.

samaa mieltä.... :)))))

• lastasi
        BBrunetti kirjoitti:

se tarvitsee sinua

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

mummon käytän kirjastossa kun soitti perjantaina ja pyysi apua, en mä sen pitemmälle mene.

vauhdilla kirjastoon mut älä sit sille mitään miestenlehtiä näytä

• lastasi kirjoitti:

se tarvitsee sinua

ystävä hyvä.... ollaan tytön kanssa koettu vaikka mitä ja se on mun aarre.... en todellakaan unohda...... ja kärvähän jos joku edes kehtaa moista väittäää....

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

vauhdilla kirjastoon mut älä sit sille mitään miestenlehtiä näytä

sitä mummoo ei vauhdilla enää viedä mihkään. Me köpötellään hiljaa hissukseen. Eikä meil mikään kiire ole mihkään.

• AMR-52

..eijarina, miekii jo pääsin tän,ko maziinan
        sain huollost pois...)) mitä muuta sin Itä-Suomeen kuuluu..??...)))

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

sitä mummoo ei vauhdilla enää viedä mihkään. Me köpötellään hiljaa hissukseen. Eikä meil mikään kiire ole mihkään.

eijarina yks paha ongelma

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

eijarina yks paha ongelma

murhees, mikähän ongelma sul on?

• eijarina
        AMR-52 kirjoitti:

..eijarina, miekii jo pääsin tän,ko maziinan
        sain huollost pois...)) mitä muuta sin Itä-Suomeen kuuluu..??...)))

Lopultakin sain mesen pelittään! Pitää vaan lisätä sinne niit kamuja ja vähän muutenkin säädellä sitä. Aattelin tehdä sen viel tänään jossain vaiheessa kunhan joudan.

• äidistään muutakin
        BBrunetti kirjoitti:

ystävä hyvä.... ollaan tytön kanssa koettu vaikka mitä ja se on mun aarre.... en todellakaan unohda...... ja kärvähän jos joku edes kehtaa moista väittäää....

kuin selkä liikaa ei saa koneella olla

• äidistään muutakin kirjoitti:

kuin selkä liikaa ei saa koneella olla

sulle tiedoks.... kyllä lastani rakastan.... hoidan ja leikin ulkoilen ja syötän.... enkä unohda... yksin kasvatan ja elatan... ja voin sanoa olevani ylpeä äiti.....

• eijarina
        BBrunetti kirjoitti:

sulle tiedoks.... kyllä lastani rakastan.... hoidan ja leikin ulkoilen ja syötän.... enkä unohda... yksin kasvatan ja elatan... ja voin sanoa olevani ylpeä äiti.....

BB. Me äidit kyl osataan hoitaa muksumme toisten siihen puuttumattakin!!!

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

murhees, mikähän ongelma sul on?

on sun löytämises mut sit mä yritän saada mun tiliä miinukselle mutei onnistu mitenkään ryypänny oon mut siihen meni liian vähän rahaa joten lopetin sen matkoille en viitsi lähteä ku ne tulee jo työn puolesta rahtiauton korjauslasku oli 2000 euroo ja viel on rahaa tilillä ja uus tili jo tulossa niin miten ihmeessä mä saan sen ees kerran miinukselle

• eijarina kirjoitti:

BB. Me äidit kyl osataan hoitaa muksumme toisten siihen puuttumattakin!!!

niin osataan....:))))

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

on sun löytämises mut sit mä yritän saada mun tiliä miinukselle mutei onnistu mitenkään ryypänny oon mut siihen meni liian vähän rahaa joten lopetin sen matkoille en viitsi lähteä ku ne tulee jo työn puolesta rahtiauton korjauslasku oli 2000 euroo ja viel on rahaa tilillä ja uus tili jo tulossa niin miten ihmeessä mä saan sen ees kerran miinukselle

on sulla murheet! Mun löytäminen ei ole mikään ongelma päin vastoin voi olla sulle pikemminkin hyväks ettet löydä, voisin olla melkoinen pettymys. Rahan tuhlaaminenkaa ei ole ongelma, mee kadulle ja jakele ihmisille. Taidan häippästä fiksailemaan tota mese puoltani et saan sen joskus kuntoon.

• vain
        BBrunetti kirjoitti:

niin osataan....:))))

laittakaa itsenne lapsen tilalle ja katsokaa tilannetta lapsen silmin voitte kuvitella miltä se tuntuu

• eijarina
        vain kirjoitti:

laittakaa itsenne lapsen tilalle ja katsokaa tilannetta lapsen silmin voitte kuvitella miltä se tuntuu

sä tiet minkä ikäsiä meidän lapset on?

• vain kirjoitti:

mun elämästä mitään... ja todella olen joutunut tekemään asioita että mulla mun lapsella olis hyvä elämä.... todennäköisesti olet mies... ole ylpeä itsestäsi....ja muista miehistä.... kiitos siitä kuin osaatte kohdella... mä sain sen nahoissani tuntea.... ja lapsi näki kuin äitiä kohdeltiin.... ( en yleistä löytyy myös ihania miehiä).... hyvää päivän jatkoa sinullekin... ja oletko itseesi tyytyväinen...nyt....

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

on sulla murheet! Mun löytäminen ei ole mikään ongelma päin vastoin voi olla sulle pikemminkin hyväks ettet löydä, voisin olla melkoinen pettymys. Rahan tuhlaaminenkaa ei ole ongelma, mee kadulle ja jakele ihmisille. Taidan häippästä fiksailemaan tota mese puoltani et saan sen joskus kuntoon.

mulle mikään pettymys oo ja rahaa en jaa kadulla enkä mä ketään muuta tarkottanu hierovani kun sua kun löydän sut

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

mulle mikään pettymys oo ja rahaa en jaa kadulla enkä mä ketään muuta tarkottanu hierovani kun sua kun löydän sut

tonne Q:lle ettei tarvi ravata edes takas.

• välillä ikävälle
        BBrunetti kirjoitti:

mun elämästä mitään... ja todella olen joutunut tekemään asioita että mulla mun lapsella olis hyvä elämä.... todennäköisesti olet mies... ole ylpeä itsestäsi....ja muista miehistä.... kiitos siitä kuin osaatte kohdella... mä sain sen nahoissani tuntea.... ja lapsi näki kuin äitiä kohdeltiin.... ( en yleistä löytyy myös ihania miehiä).... hyvää päivän jatkoa sinullekin... ja oletko itseesi tyytyväinen...nyt....

hyvää päivänjatkoa myös teille

• Brune.....ejk
        välillä ikävälle kirjoitti:

hyvää päivänjatkoa myös teille

totuus.... pidä huoli omasta elämästä.... kun et tiedä muiden elämästä mitään.... niin ja jos epäilet että joku äiti tai isä ei pidä lapsestaan huolta ilmoita viranomaisille.... tyypillinen katkera mies olet....

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2186
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      189
      1778
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1729
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      101
      1399
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      43
      1274
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      53
      1091
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      165
      1085
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1004
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      918
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      871
    Aihe