Huomenta..Nyt Quu tarvitsee ....

quistis

kunnon aamuhieronnan..Liekkö toi yöllinen lento luudalla jumittanut selän kankeaksi??? Mut se kul notkistuu hyvillä käsillä ja ,jos viel kunnon naurut saisin:o))))) Pienet aamuhalit sentään irtoo...:o)))

173

3014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääää..... :))

• quistis

ne luudat ,ne luudat;o)))

• quistis kirjoitti:

ne luudat ,ne luudat;o)))

jäykempää käyttänyt...;)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

jäykempää käyttänyt...;)))

mitäs sitä sellasella imurin..Se kyl olis ollu hitusen paksumpi;o)))

• quistis kirjoitti:

mitäs sitä sellasella imurin..Se kyl olis ollu hitusen paksumpi;o)))

siinä on kyllä moottori...:))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

siinä on kyllä moottori...:))))

hyrinät..hmmm..Niin oikeassa olet...Nyt kokeilee..

• quistis kirjoitti:

hyrinät..hmmm..Niin oikeassa olet...Nyt kokeilee..

sit mitä pidit....:)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

sit mitä pidit....:)))

erittäin miellyttävä,täyteläinen ja tumma;o)))Parempaan analyysiin tarvitaan lisäkokeita;o)))

• quistis kirjoitti:

erittäin miellyttävä,täyteläinen ja tumma;o)))Parempaan analyysiin tarvitaan lisäkokeita;o)))

tekemään kokeita lisäää....;)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

tekemään kokeita lisäää....;)))

samalla...kätevää vai mitä;o))) Hyrisee voimakkaammin...

• Brune ejk
        quistis kirjoitti:

samalla...kätevää vai mitä;o))) Hyrisee voimakkaammin...

käteväää...;))) nyt päivän jatkeet... iloiset...:)))mie pois mut en kokonaan...:)))

• quistis
        Brune ejk kirjoitti:

käteväää...;))) nyt päivän jatkeet... iloiset...:)))mie pois mut en kokonaan...:)))

kokeen tulokset jo valmiit;o)))

• eijarina

kämppis. Hierontaa mäkin kaipasin mut ei ole viel ketään löytynyt.

• quistis

eiks vieläkään..No johan on kumma..huuhaamiehet nyt hieromaan ja nopiasti...Meil paikat niin jumissa:o))

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

eiks vieläkään..No johan on kumma..huuhaamiehet nyt hieromaan ja nopiasti...Meil paikat niin jumissa:o))

...en hiero ko sinnuu,nii..))) alappas tulla sielt,laitan koht klinikan oven säppiin,toivottavast oot silloin sisäpuolel...))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

kyl tekstari viel illalla et kui ja miks ei? Mut kun ei niin ei!!!

• quistis
        AMR-52 kirjoitti:

...en hiero ko sinnuu,nii..))) alappas tulla sielt,laitan koht klinikan oven säppiin,toivottavast oot silloin sisäpuolel...))))

mul viel silmät melkein kiinni..sis ristissä...Etkö Sä teekkään kotikäyntejä??

• quistis
        eijarina kirjoitti:

kyl tekstari viel illalla et kui ja miks ei? Mut kun ei niin ei!!!

tiukkana:o)) No jospas tänään hieroja löytyy:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

tiukkana:o)) No jospas tänään hieroja löytyy:o)))

täst edespäinkin tiukkana! Toisen omaa en koske metrin tikullakaan, kehtaa ees kuvitella musta sellasta, yäk!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

täst edespäinkin tiukkana! Toisen omaa en koske metrin tikullakaan, kehtaa ees kuvitella musta sellasta, yäk!

Niinkö kuvitteli...:o( Onhan noita vapaita..

• AMR-52

..Quuu..)))) nyt jo täs vaihees lommaa oot rättiväsynyt..(( tuleppas pikasesti miun klinikal,löytyy jottain virkistävää..)))
      pekko on pitänt sanansa,siul lokosat kelit naatiskella..mm.auringost....)))

• quistis

Poutaan voi aina luottaa...Pitäs oikeestaan halit hälle laittaa...No halii Sua,kun olet ollu niinkuin välikätenä;o)))

• poromies

lähden mopedilla ajelemaan teille päin...

• quistis

ja osoitteenhan Sä tiedätkin...Huuhaal mä asun;o))

• rahtari1

jo luvannu hieronnat yhel toisel mut joku toinen kerta ja huomenet sullekkin

• quistis

mut juu kyl lupaukset on pidettävä;o))

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

muuta ei lupauksia uskalla rikkoa

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Rahtari on siis menossa hieroon jotakuta toista! Mulle se sano et on liian pitkä matka tai jotain sinnepäin?!

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

Kukas nyt petturi haluu olla:o))) (liian moni)

• pastori
        rahtari1 kirjoitti:

olis täällä paikat ihan jäykkänä ja olis kyllä sellanen iso hieronta tarpeen, mutta kun ei täälläkään ole sitä oikeaa paikalla:))

• quistis
        eijarina kirjoitti:

Rahtari on siis menossa hieroon jotakuta toista! Mulle se sano et on liian pitkä matka tai jotain sinnepäin?!

hän Sua tarkoittanutkaan...Rahtari hoi...:o))

• eijarina
        pastori kirjoitti:

olis täällä paikat ihan jäykkänä ja olis kyllä sellanen iso hieronta tarpeen, mutta kun ei täälläkään ole sitä oikeaa paikalla:))

harmi! Kelpaisinko minä???

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

just sua et kun löydän sut niin tuun hieroo ja tuu nyt tonne alrmmaks lukee ne mun ongelmat

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mä tie ketä se on menossa hieromaan.

• pastori
        eijarina kirjoitti:

harmi! Kelpaisinko minä???

kun noi sun muut mitat näyttäs ihan sopivilta hierojalle, mutta toi matka näyttäs olevan niin pirun pitkä....

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

just sua et kun löydän sut niin tuun hieroo ja tuu nyt tonne alrmmaks lukee ne mun ongelmat

jo siel alempana.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

mä tie ketä se on menossa hieromaan.

niin paljon hierottavia;o)))

• eijarina
        pastori kirjoitti:

kun noi sun muut mitat näyttäs ihan sopivilta hierojalle, mutta toi matka näyttäs olevan niin pirun pitkä....

tuli suuri pettymys:(

• quistis
        pastori kirjoitti:

ei sunnuntaina kirota..Eiks Sun pitäis olla jo kirkossa...Ai niin sul on paikat jäykkänä:o)))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

niin paljon hierottavia;o)))

se sit kuitenkin kuulemma mua mut kun se ei löydä mua näin suuresta kaupungista enkä nyt tässä viitti osotetta kirjottaa.

• Pastori
        eijarina kirjoitti:

jo siel alempana.

te kaikki käydä silleen jonoon ja toinen hierois aina toista takaapäin aluksi, sit vois muutella asentoja et kaikki pääsis hieromaan niinku toisestakii asennosta:))

• quistis
        eijarina kirjoitti:

se sit kuitenkin kuulemma mua mut kun se ei löydä mua näin suuresta kaupungista enkä nyt tässä viitti osotetta kirjottaa.

ompas vaikeeta!!! Ette te kyl ikinä löydäkkään..Ei ole puhelimia...Ei ole sähköpostia...:o))

• Pastori
        quistis kirjoitti:

ei sunnuntaina kirota..Eiks Sun pitäis olla jo kirkossa...Ai niin sul on paikat jäykkänä:o)))))

samat tekstit käy ihan hyvin tuonne saarnapuolellekin nykyään; nääs maailma muuttuu...

• eijarina
        quistis kirjoitti:

ompas vaikeeta!!! Ette te kyl ikinä löydäkkään..Ei ole puhelimia...Ei ole sähköpostia...:o))

olekkaan! Känny lens partsilta männyn kylkeen ja sähköposti tilttas, vaiks:)

• quistis
        Pastori kirjoitti:

samat tekstit käy ihan hyvin tuonne saarnapuolellekin nykyään; nääs maailma muuttuu...

Pastori ammentaakin...Sit mä tuun Sun kirkkoon ihan joka sunnuntai ja sit tietysti viel ripittäytymään:o)))))

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

tietää et eijarinaa mä just tarkotin

• quistis
        eijarina kirjoitti:

olekkaan! Känny lens partsilta männyn kylkeen ja sähköposti tilttas, vaiks:)

vaikeetahan se sitten on...Miten hän sitä ennen...;o))

• eijarina
        Pastori kirjoitti:

te kaikki käydä silleen jonoon ja toinen hierois aina toista takaapäin aluksi, sit vois muutella asentoja et kaikki pääsis hieromaan niinku toisestakii asennosta:))

että junaa ehdotat? Huh, huh, siin vois jo kädet väsyä ja viiminen jäädä ilman.

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

tietää et eijarinaa mä just tarkotin

hyvä ja eikun sit hieromaan...;o)

• eijarina
        quistis kirjoitti:

vaikeetahan se sitten on...Miten hän sitä ennen...;o))

vanhaan oli varmaan puute kova, siis hieronnasta puhun!

• Pastori
        quistis kirjoitti:

Pastori ammentaakin...Sit mä tuun Sun kirkkoon ihan joka sunnuntai ja sit tietysti viel ripittäytymään:o)))))

ja sitten ehtoollisen jälkeen voidaaan tosiaan hieroa vaikka toisemme jos siltä alkaa tuntumaan, on siellä sakastissa sen verran pöydän kulmaa vapaana...

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

hyvä ja eikun sit hieromaan...;o)

vielä edessä mulla ei oo vielä sen osotetta mut kyl mä sen aion löytää

• quistis
        Pastori kirjoitti:

ja sitten ehtoollisen jälkeen voidaaan tosiaan hieroa vaikka toisemme jos siltä alkaa tuntumaan, on siellä sakastissa sen verran pöydän kulmaa vapaana...

olekkaan ennen sakastissa hierontaa antanut...Mut se kyl on kätevää...Kirkoissa niin kauheet penkit et niihin melkein paikoilleen kangistuu..Hyvä palvelu nykyisin kirkossa...Hmmm...;o))

• Pastori
        eijarina kirjoitti:

että junaa ehdotat? Huh, huh, siin vois jo kädet väsyä ja viiminen jäädä ilman.

voisin olla siellä jonon hännillä, siinä ehtii jäykistyä vielä lisää kun seisottaa itseään ja odottelee vuoroaan; ja olis varmaan sitten jo liukkaat paikat(selät)valmiiksi...

• quistis
        eijarina kirjoitti:

vanhaan oli varmaan puute kova, siis hieronnasta puhun!

Silloin ne sokeat hierojat kierteli talosta taloon...;o))

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

vielä edessä mulla ei oo vielä sen osotetta mut kyl mä sen aion löytää

sentään tiedossa..kuule kämppis asuu mun kanssani huuhaalla:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Silloin ne sokeat hierojat kierteli talosta taloon...;o))

sais olla nytkin tarjolla, muuten ryntäis karkuun kun mut näkis!

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

sentään tiedossa..kuule kämppis asuu mun kanssani huuhaalla:o)))

voisit auttaa mua vähäsen kaupnki on tiedossa ja kaupungin osa

• eijarina
        Pastori kirjoitti:

voisin olla siellä jonon hännillä, siinä ehtii jäykistyä vielä lisää kun seisottaa itseään ja odottelee vuoroaan; ja olis varmaan sitten jo liukkaat paikat(selät)valmiiksi...

sentään! Tässähän alkaa todellakin kaivata sitä hierontaa ja pikaisesti sittenkin mut mistä sen avun tähän hätään löytää, oiskohan mesen puolella ketään joka vois auttaa?

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sais olla nytkin tarjolla, muuten ryntäis karkuun kun mut näkis!

myt itseään mollaa...Kuule..Nyt piiskaa...:o))

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

voisit auttaa mua vähäsen kaupnki on tiedossa ja kaupungin osa

Sua auttaisin..Mut en tiedä osoitetta...;o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

myt itseään mollaa...Kuule..Nyt piiskaa...:o))

oot sen opettanu! Mähän apinoin kaikki mitä sä teet, enhän mä tuu enää ilman sua toimeenkaan, halaa lujaa kämppistä:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

oot sen opettanu! Mähän apinoin kaikki mitä sä teet, enhän mä tuu enää ilman sua toimeenkaan, halaa lujaa kämppistä:)

tee niin kun mä teen..Tee niinkuin mä sanon:o))
        Heh..

• Pastori,,
        quistis kirjoitti:

olekkaan ennen sakastissa hierontaa antanut...Mut se kyl on kätevää...Kirkoissa niin kauheet penkit et niihin melkein paikoilleen kangistuu..Hyvä palvelu nykyisin kirkossa...Hmmm...;o))

nuo kirkon palvelut ovat muuttuneet sitten nuoruusvuosistani; nyt kun piispatkin ovat antaneet hierontoja niin miksemme me pikku pastorit voisi ottaa oppia ja kehittyä ihmisinä ja lähimmäisen auttajina...

• eijarina
        quistis kirjoitti:

tee niin kun mä teen..Tee niinkuin mä sanon:o))
        Heh..

teen niinkuin sä sanot ja ihan kirjaimellisestikkin viel, olipa sana! Täyty oikein tavata et osasin kirjottaa oikein.

• quistis
        Pastori,, kirjoitti:

nuo kirkon palvelut ovat muuttuneet sitten nuoruusvuosistani; nyt kun piispatkin ovat antaneet hierontoja niin miksemme me pikku pastorit voisi ottaa oppia ja kehittyä ihmisinä ja lähimmäisen auttajina...

Kirkko on sittenkin lähentynyt kansaa...Minusta tuleekin sitten kirkon vakioasiakas:o)) Oikein nautin kirkossa käynnistä..Kyllä kylillä sit puhutaan..On Aina.Ilonakin sitten kääntynyt herran puoleen...Niihn:o)

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

Sua auttaisin..Mut en tiedä osoitetta...;o(

lähetän sille joku päivä sähköpostii

• Pastori
        quistis kirjoitti:

Kirkko on sittenkin lähentynyt kansaa...Minusta tuleekin sitten kirkon vakioasiakas:o)) Oikein nautin kirkossa käynnistä..Kyllä kylillä sit puhutaan..On Aina.Ilonakin sitten kääntynyt herran puoleen...Niihn:o)

hyvin ajatella, että hengen ja vartalon ravinto ja hoito tulisi samasta paikasta ja näin myös monipuolistaisi työn kuvaamme:))

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

lähetän sille joku päivä sähköpostii

kiltti poika:o)))

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

kiltti poika:o)))

kato ens tai seuraaval viikol rekalla kahtena päivänä turku-helsinki väliä

• quistis
        eijarina kirjoitti:

teen niinkuin sä sanot ja ihan kirjaimellisestikkin viel, olipa sana! Täyty oikein tavata et osasin kirjottaa oikein.

suomenkielessä on monia sellaisia sanoja:o))) Mul tääl on ainakin hurjasti kirjoitusvirheitä...Ajatus on nopee,mut sormet salaman nopeet...;o)

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

juoksen!

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

täs joku päivä kattoo sun sähköpostiosoitteen

• quistis
        Pastori kirjoitti:

hyvin ajatella, että hengen ja vartalon ravinto ja hoito tulisi samasta paikasta ja näin myös monipuolistaisi työn kuvaamme:))

Amatissasi on siis kasvun ja kehityksen varaa:o))
        Olet kutsumuksesta alalla..Sen huoma kaikesta..Oikein aistii:o))) Joudutko nyt lisäkoulutukseen?

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

juoksen!

nyt karkuun juokse nyt ne hommat vasta alkaa luistaa kun pääsen sinne

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

Sanos mun veljellen Turkuun terveiset;o))

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

nyt karkuun juokse nyt ne hommat vasta alkaa luistaa kun pääsen sinne

mitkä hommat alkaa luistaa? Hierontaako tarkoitat? Minähän en sokko treffeistä pidä:)

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

Sanos mun veljellen Turkuun terveiset;o))

sanoo jos ilmestyy näköpiiriin ja nyt se eijarina sano lähteväsä karkuun

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

sanoo jos ilmestyy näköpiiriin ja nyt se eijarina sano lähteväsä karkuun

kiinni vaan...Höh miks karkuun...Onks tää joku Suomifilmi vai...Ja taas näkyy koivuja ja taivasta..kun Ansa ja Tauno kirmailee kesäniityllä..

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

mitkä hommat alkaa luistaa? Hierontaako tarkoitat? Minähän en sokko treffeistä pidä:)

sä miten treffit sit pitää järjestää toimitaan nyt vaikka aluks sun ehdoilla

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

kiinni vaan...Höh miks karkuun...Onks tää joku Suomifilmi vai...Ja taas näkyy koivuja ja taivasta..kun Ansa ja Tauno kirmailee kesäniityllä..

tajuu miks se karkuun lähtis kyl tää tavallinen suomifilmi on

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

sä miten treffit sit pitää järjestää toimitaan nyt vaikka aluks sun ehdoilla

vaan mun ehdoilla ja sitkö sä kaappaisit vallan? Höh, ei onnistu! Mua ei komentele enää ketään ikinä!

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

tajuu miks se karkuun lähtis kyl tää tavallinen suomifilmi on

perinteinen mustavalke...Vau..sit siinä on latokin..Voih...:o)))

• Pastori
        quistis kirjoitti:

Amatissasi on siis kasvun ja kehityksen varaa:o))
        Olet kutsumuksesta alalla..Sen huoma kaikesta..Oikein aistii:o))) Joudutko nyt lisäkoulutukseen?

tuohon ruumiilliseen puoleen tosiaan aikoo paneutua enemmässä määrin, olis tietenkin suotavaa lisäkoulutus. Siitä on aina hyötyä, että oppis oikeat menetelmät ja tosiaan tietäisi sitten paikat, että mistä hieroo niinku hellemmin ja mistä toinen saa sen parhaimman helpotuksen kii...eiku hieronnan puutteessaan...

• quistis
        Pastori kirjoitti:

tuohon ruumiilliseen puoleen tosiaan aikoo paneutua enemmässä määrin, olis tietenkin suotavaa lisäkoulutus. Siitä on aina hyötyä, että oppis oikeat menetelmät ja tosiaan tietäisi sitten paikat, että mistä hieroo niinku hellemmin ja mistä toinen saa sen parhaimman helpotuksen kii...eiku hieronnan puutteessaan...

uhrautua kouluttautumisen ja ekumenian hengessä(tietenkin) koulutusmateriaaliksi...Eihän minulla puu...Siis kireitä paikkoja ole,mut mä olen niin avulias et haluun auttaa:o))

• Pastori
        eijarina kirjoitti:

sentään! Tässähän alkaa todellakin kaivata sitä hierontaa ja pikaisesti sittenkin mut mistä sen avun tähän hätään löytää, oiskohan mesen puolella ketään joka vois auttaa?

toi mese ,,,mese, siis varmaan niinku messu. Joo kyllä varmaan kirkosta messun jälkeen vois löytyä joku suntio tai muu toimihenkilö jolla olis hetki aikaa syventyä tuohon rasvaus ja hoiteluhommaan..

• eijarina
        Pastori kirjoitti:

toi mese ,,,mese, siis varmaan niinku messu. Joo kyllä varmaan kirkosta messun jälkeen vois löytyä joku suntio tai muu toimihenkilö jolla olis hetki aikaa syventyä tuohon rasvaus ja hoiteluhommaan..

nyt tän kerran sit vaiks messu kunhan se suntio vaan löytys liukkaasti:)

• Pastori
        quistis kirjoitti:

uhrautua kouluttautumisen ja ekumenian hengessä(tietenkin) koulutusmateriaaliksi...Eihän minulla puu...Siis kireitä paikkoja ole,mut mä olen niin avulias et haluun auttaa:o))

voitaisiin jo ennakkoon tosiaan harrastella pienimuotoisesti tuolla sakastin puolella. Siellä onlis sellanen kapeahko pöytä, joka on osittain pehmustettu ja siihen jos kävis vaikka vatsalleen aluksi. Tosin raajat jää kyllä roikkumaan reunoilta alas, että niinku siinä tavallaan joutuis ne sitomaan sieltä pöydän alta yhteen ettei siinä paljonkaan pääse sitten liikkumaan ja on tosiaan ihan hierojan vallassa. Luulen että tästä sitä voisi sitten kehitellä tarpeen mukaan ja koulutuksen monipuolisuus tulisi tässä hyvinkin esille....

• Pastori
        eijarina kirjoitti:

nyt tän kerran sit vaiks messu kunhan se suntio vaan löytys liukkaasti:)

kyllä tässä nyt sitä suntion apua tarvittaan, kun olen tuolla ylempänä kiinni tuossa opiskeluhommassa. Näyttäs oleva siellä aktiivinen asian harrastaja ja kiinnostunut variaatioista ja lupautui ihan avustajaksikin. Hän on tosiaan siellä jo pöytään sidottuna ja odottelee, että suntion puoleen nyt siitä.....

• amaryllie

sä olet luudalla lennellyt??? niin että paikatkin kangistuu....
      minä en sitten saanut eilen moppia käyntiin enkä osannut niillä puujaloillakaan kävellä, pyörästäkin oli kumi puhki....
      harmittiko kun jouduit siivoamaan yksin, mua harmitti kun en päässyt apuun.....

• quistis

Sua ja aloin sit tosi nihkeesti hommiin...Ei nähty vieläkään...Pidä Sä reppu kuitenkin lähtövalmiina...Ja kokeiles Säkin sitä luutaa!!

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

Sua ja aloin sit tosi nihkeesti hommiin...Ei nähty vieläkään...Pidä Sä reppu kuitenkin lähtövalmiina...Ja kokeiles Säkin sitä luutaa!!

pian käy kuin muumissa...huudan korkeuksissa.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaa AUTTAKAA, LUUTANI PIIPUTTAAA AAAAAA!!!..
        kokeilen silti, olen rohkea suomen kansalainen jolle mikään ei ole este...korkeintaan hidaste...
        reppu pysyy pakattuna....

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

pian käy kuin muumissa...huudan korkeuksissa.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaa AUTTAKAA, LUUTANI PIIPUTTAAA AAAAAA!!!..
        kokeilen silti, olen rohkea suomen kansalainen jolle mikään ei ole este...korkeintaan hidaste...
        reppu pysyy pakattuna....

olet..Mutama hyvä harjoite ja olet mestarilentälä...:o)) Ja sit äkkiä luudalla tänne mun tueksi ja turvakseni:o)))

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

olet..Mutama hyvä harjoite ja olet mestarilentälä...:o)) Ja sit äkkiä luudalla tänne mun tueksi ja turvakseni:o)))

parhaani...
        täällä oli eilen oikein kunnon ukkosen ilma...
        mitä jos minä joudun luutani kanssa myrskynkeskukseen....
        ehkä ei kuitenkaan kannata ajatella pahinta...
        poistun taas, oli kiva jutella hiukan..
        sitten sitä oikein hyvää huomenta kaikille....

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

parhaani...
        täällä oli eilen oikein kunnon ukkosen ilma...
        mitä jos minä joudun luutani kanssa myrskynkeskukseen....
        ehkä ei kuitenkaan kannata ajatella pahinta...
        poistun taas, oli kiva jutella hiukan..
        sitten sitä oikein hyvää huomenta kaikille....

ja väistele niitä salamoita..Niistä saa kyl kunnon säväreitä;o)))

• suututin ihmisen

puhuin vain elämän tosiasioista lähden pois hän saa jatkaa mihin jäi

• amaryllie

sinä olet saanut suunniltaan????
        ei niin saa tehdä....

• quistis

eihän me edes olla tavattukaan tänään..Älä mee:o))

• mentävä
        quistis kirjoitti:

eihän me edes olla tavattukaan tänään..Älä mee:o))

toivotaan sen yhden rauhoittuvan enkä kyllä haluaisi tavata tuota kissaa kasvotusten kun ei pysty asioista puhumaan edes netissä ettei tule ruudun läpi

• tosiasioista
        amaryllie kirjoitti:

sinä olet saanut suunniltaan????
        ei niin saa tehdä....

yksi kissa otti kyntensä esiin enkä viitsi mainita nimeä

• quistis
        mentävä kirjoitti:

toivotaan sen yhden rauhoittuvan enkä kyllä haluaisi tavata tuota kissaa kasvotusten kun ei pysty asioista puhumaan edes netissä ettei tule ruudun läpi

olisit vain jääny haastelemaan!!! Halaa Sua:o)))

• Brune ejk
        mentävä kirjoitti:

kun puhutaan siitä että en muka lastani hoida... typy on mun elämän tärkein asia ja mikä mut kasassa pitäää... ja yleensä pystyn puhumaan... mutta haavat aukes... no jokaiselle muksaa päiväää... siitä huolimatta..

• anteeksi
        Brune ejk kirjoitti:

kun puhutaan siitä että en muka lastani hoida... typy on mun elämän tärkein asia ja mikä mut kasassa pitäää... ja yleensä pystyn puhumaan... mutta haavat aukes... no jokaiselle muksaa päiväää... siitä huolimatta..

ei ollut tarkoitus ihan noin saada sinua suunniltaan mukavampi lähteä pois jos saan edes vähän anteeksi

• Brune ejk
        anteeksi kirjoitti:

ei ollut tarkoitus ihan noin saada sinua suunniltaan mukavampi lähteä pois jos saan edes vähän anteeksi

että mua jopa tuntemattomat syyllistäää... anteeks annan aina... heips..

• eijarina

sanat! Mul varmaan puuttuu jotain kirjaimia täst näppiksestä tai sit mul on luki häiriö tai tarvis ostaa uus näppis tai...

• quistis

varmasti tartutin ssinuun...Taas tuli pari kirjainta liikaa:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

varmasti tartutin ssinuun...Taas tuli pari kirjainta liikaa:o(

koht mennä kurkkaamaan tonne mesen puolelle onko siel ketään jos ei ole niin tuun takas.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

koht mennä kurkkaamaan tonne mesen puolelle onko siel ketään jos ei ole niin tuun takas.

Mä en pidä siitä ollenkaan:o( Kahdesti olen siel haastellu!

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Mä en pidä siitä ollenkaan:o( Kahdesti olen siel haastellu!

sitä kahdenkeskeistä puolta. Siel saattaa koht joku olla.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sitä kahdenkeskeistä puolta. Siel saattaa koht joku olla.

Siel mkin olen ollu kahdesti...Mut ...

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Siel mkin olen ollu kahdesti...Mut ...

oon ollu siel vast kerran. Katotaan nyt mitä tuleman pitää. En mä teitä kyllä hylkää missään tapauksessa mut on asioita joita ei viitti täs sanoo niin se on hyvä keino.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

oon ollu siel vast kerran. Katotaan nyt mitä tuleman pitää. En mä teitä kyllä hylkää missään tapauksessa mut on asioita joita ei viitti täs sanoo niin se on hyvä keino.

totta...Kaikkea ei pidä kertoo....Säilyy yksityisyys ja anonyymiys:o)))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

totta...Kaikkea ei pidä kertoo....Säilyy yksityisyys ja anonyymiys:o)))))

takia just. "Akilta" muuten terkkuja, tuli tekstari just äsken:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

takia just. "Akilta" muuten terkkuja, tuli tekstari just äsken:)

takas...kivat terkut:o))) Heh...Aki;o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

takas...kivat terkut:o))) Heh...Aki;o))

ilmestyy koht kun saa koneen fiksattua.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ilmestyy koht kun saa koneen fiksattua.

kiva:o))) Fiksausta täsä nyt kyl kaipais ihan itsekkin;o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

kiva:o))) Fiksausta täsä nyt kyl kaipais ihan itsekkin;o))

juuri! Koskahan sitä sais?

• quistis
        eijarina kirjoitti:

juuri! Koskahan sitä sais?

tilaukseen...Halutaan fiksausta välittömästi..Tai sit aikas nopeesti..Haloo..kuuleeko kukaan;o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

tilaukseen...Halutaan fiksausta välittömästi..Tai sit aikas nopeesti..Haloo..kuuleeko kukaan;o))

yhdessä niin paljon kun ääntä lähtee niin eiköhä joku kuule meitä!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

yhdessä niin paljon kun ääntä lähtee niin eiköhä joku kuule meitä!

halooooooooo kuuleko kukaan Helppppppp;o)) Jokohan riittää..Ihan ääni menee...

• eijarina
        quistis kirjoitti:

halooooooooo kuuleko kukaan Helppppppp;o)) Jokohan riittää..Ihan ääni menee...

loppu ääni nyt kokonaan mut onneks kone viel pelittää:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

loppu ääni nyt kokonaan mut onneks kone viel pelittää:)

taas..Illalla..heh puoliyön aikaan pelitys loppui!

• eijarina

se on mis ennenkin. Yleensä vastaan meileihin het kun ehdin.

• rahtari1

mä sitä nyt tarkottanu sä käsität kaikki asiat ihan väärin en mä sua komentelis koskaan

• rahtari1

mun koneelta menee nyt jostain syystä viestit tonne alas jotka lähetän sulle

• eijarina

menee, kun ketju on tarpeeks pitkä niin tullaan raput pääedellä alas että kolisee.

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

menee, kun ketju on tarpeeks pitkä niin tullaan raput pääedellä alas että kolisee.

mun kone alkaa temppuilemaan mut ei temppuile kauaa ku viskaan pihalle koko masinan ja otan kannettavan tilalle

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

mun kone alkaa temppuilemaan mut ei temppuile kauaa ku viskaan pihalle koko masinan ja otan kannettavan tilalle

het mieleen yks rahareikä kun tuskailit mihkä rahas laitat! Sillä lailla! Niist treffeitä, enhän mä tie susta mitään! Ootko pitkä, lyhyt,lihava,laiha, tumma, vaalee ja minkä ikäinen ennenkaikkea?

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

het mieleen yks rahareikä kun tuskailit mihkä rahas laitat! Sillä lailla! Niist treffeitä, enhän mä tie susta mitään! Ootko pitkä, lyhyt,lihava,laiha, tumma, vaalee ja minkä ikäinen ennenkaikkea?

tietoja vasemmassa korvassa kultanen korvarengas tukka ponihännällä ikä 35 pituus167cm paino60kg

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

tietoja vasemmassa korvassa kultanen korvarengas tukka ponihännällä ikä 35 pituus167cm paino60kg

toi on totta niin poikanen oot muhun verrattuna! Joten haeppas ikäistäs seuraa ja unohda mun ettimis aikeet:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

toi on totta niin poikanen oot muhun verrattuna! Joten haeppas ikäistäs seuraa ja unohda mun ettimis aikeet:)

ei pidä paikkansa on mun ikä kokeilin vaan sua mä oon syntyny 2.11.56 eli täytän marraskuussa 49

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

ei pidä paikkansa on mun ikä kokeilin vaan sua mä oon syntyny 2.11.56 eli täytän marraskuussa 49

että sitä aletaan temppuilla mun kustannuksella! Jos löydät niin annan kunnon tukkapöllyä kun on ponnarikin mist saa hyvin kii:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

että sitä aletaan temppuilla mun kustannuksella! Jos löydät niin annan kunnon tukkapöllyä kun on ponnarikin mist saa hyvin kii:)

tukkapöllyä. mulla synty tyttö vuonna 82 olin silloin vain kihloissa mut erosin sit 87 mun tuttö on 23vuotias ja sillä on jo kolme vuotias poika ja mä oon jo vaari mut ei mul oo enempää lapsia kun yks

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

tukkapöllyä. mulla synty tyttö vuonna 82 olin silloin vain kihloissa mut erosin sit 87 mun tuttö on 23vuotias ja sillä on jo kolme vuotias poika ja mä oon jo vaari mut ei mul oo enempää lapsia kun yks

viitti näin yleisesti alkaa itestäni kertomaan yhtikäs mitään mut se pallopää tuol galleriassa on ihan näkönen:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

viitti näin yleisesti alkaa itestäni kertomaan yhtikäs mitään mut se pallopää tuol galleriassa on ihan näkönen:)

ei mua haitaa vaan se sisäinen kauneus

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

ei mua haitaa vaan se sisäinen kauneus

oon musta kuin padan kylki! Mistäs sä mun sisäisen "kauneuteni tiet? Pettyisit varmaan siinäkin ja pahasti. Mähän oon oikee piru ihmiseks.

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

oon musta kuin padan kylki! Mistäs sä mun sisäisen "kauneuteni tiet? Pettyisit varmaan siinäkin ja pahasti. Mähän oon oikee piru ihmiseks.

mun on vaikee uskoo kyl mä sen selvitän vielä millanen luonne sulla on ja ethän sä piru voi olla ethän sä muuten ois systeris ja sen lapsenkaan kanssa lähteny korkeasaareenkaan äläkä nyt keksi vaan tekosyyks sitä et se makso sun matkan

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

mun on vaikee uskoo kyl mä sen selvitän vielä millanen luonne sulla on ja ethän sä piru voi olla ethän sä muuten ois systeris ja sen lapsenkaan kanssa lähteny korkeasaareenkaan äläkä nyt keksi vaan tekosyyks sitä et se makso sun matkan

tekemistä ei sillon ollut ja siks lähdin mukaan. Soitin sil just ja se pyys mua kaupungille mut sanoin etten jaksa lähtee tänään mihinkään

• SY.

mitäs sie luudalla lentelet :))
      Liekkö ollut edes luuta...ettei vain jotakin muuta ;))

• quistis

ja vain ja ainoastaan pelkkä luuta...Pakko täs on jotain keksii..Noita-akoilla on kuules kaikilla sellanen jämäkkävartinen luuta;o)))))

• SY.
        quistis kirjoitti:

ja vain ja ainoastaan pelkkä luuta...Pakko täs on jotain keksii..Noita-akoilla on kuules kaikilla sellanen jämäkkävartinen luuta;o)))))

laiskottaa kirjautua :))
        Pitäsköhän munkin hommata luuta ja lakaista roskia pihalle...tehdä suursiivous ;))

• quistis
        SY. kirjoitti:

laiskottaa kirjautua :))
        Pitäsköhän munkin hommata luuta ja lakaista roskia pihalle...tehdä suursiivous ;))

lämpimästi...Mäkin nyt olen testaillu ja näin voin suositella..Hurjan monikäyttöisiä ovat...Mut kyl silti viel mehujäätä tarvitsen;o)))

• SY.
        quistis kirjoitti:

lämpimästi...Mäkin nyt olen testaillu ja näin voin suositella..Hurjan monikäyttöisiä ovat...Mut kyl silti viel mehujäätä tarvitsen;o)))

alkaa janottaa kun oikein siivoaa ;))
        Vaan miepäs lähen nyt polskuttelee ja aurigosta nauttii...päivän jatkoa vaan :))

• quistis
        SY. kirjoitti:

alkaa janottaa kun oikein siivoaa ;))
        Vaan miepäs lähen nyt polskuttelee ja aurigosta nauttii...päivän jatkoa vaan :))

päivää SY!!! Toivoo ettei tule ukkonen...Niin hauteista on:o(

• Aki
        quistis kirjoitti:

..moinen mehujää villitys? Niin ja muista ettei ne sula, pitää äkkiä viedä pakkaseen! =)

• eijarina

hiljasta oli muutenkin eilen illalla.

• quistis

seuraa;o))) Mut sit kuitenkin yksin nukuin:o(

• eijarina
        quistis kirjoitti:

seuraa;o))) Mut sit kuitenkin yksin nukuin:o(

paljon viittinyt sattuneesta syystä tulla väliin solkkaamaan. Onnen pieniä pipanoita sul kuiteskin...

• quistis
        eijarina kirjoitti:

paljon viittinyt sattuneesta syystä tulla väliin solkkaamaan. Onnen pieniä pipanoita sul kuiteskin...

saa tulla...Ei haittaa...Ystäville on aina tilaa..Tiedä se:o)))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

saa tulla...Ei haittaa...Ystäville on aina tilaa..Tiedä se:o)))))

mä sen mut kuitenkin, sit lakkas taas ovet paukkumasta ja menin muualle:)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

mä sen mut kuitenkin, sit lakkas taas ovet paukkumasta ja menin muualle:)

Mut tuu vain aina:o)))

• Aki

Yöllisiä lentoja sitten ollut, vaikka pääsiäinen on ollut ja mennyt???

• quistis

olekkin pelottavaa...Heh...Pakko sitä on jotain yrittää:o))))

• eijarina

sä lopultakin! Kyl sua on saanut odotellakkin! Cd tuli sit eilen tehtyä!

• Aki
        quistis kirjoitti:

olekkin pelottavaa...Heh...Pakko sitä on jotain yrittää:o))))

Taisit kokeilla uutta turbomallia! ;)

• Aki
        eijarina kirjoitti:

sä lopultakin! Kyl sua on saanut odotellakkin! Cd tuli sit eilen tehtyä!

Hyvinkö onnistui CD:n teko?

• quistis
        Aki kirjoitti:

Taisit kokeilla uutta turbomallia! ;)

nyt ukkostaa..Häipyy luutineen..

• eijarina
        Aki kirjoitti:

Hyvinkö onnistui CD:n teko?

onnistu mainiosti! Kiitti vaan. Surffailen tääl jonkun aikaa vielä mut lähtisitkö sä mun kanssa vaikka uimaan sit kun tuun hakemaan sua?

• Aki
        eijarina kirjoitti:

onnistu mainiosti! Kiitti vaan. Surffailen tääl jonkun aikaa vielä mut lähtisitkö sä mun kanssa vaikka uimaan sit kun tuun hakemaan sua?

Sinilevästä huolimatta =)

• eijarina
        Aki kirjoitti:

Sinilevästä huolimatta =)

joku hiljainen metsä lampi mis saadaan uida kaksistaan vaik nakuna niin ettei ketään häiritse:) Täytyy vaan hoitaa pari juttu ens pois alta ja sit tuun hakemaan sua täältä.

• Aki
        eijarina kirjoitti:

joku hiljainen metsä lampi mis saadaan uida kaksistaan vaik nakuna niin ettei ketään häiritse:) Täytyy vaan hoitaa pari juttu ens pois alta ja sit tuun hakemaan sua täältä.

Lampiahan riittää!! =)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

se selväks sit et kyl se muita kattelee

• eijarina
        Aki kirjoitti:

Lampiahan riittää!! =)

niitä on niin paljon! Sehän on meidän onni. Tuun mahdollisemman pian hakemaan sua!

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

se selväks sit et kyl se muita kattelee

saa, vaan ei koskea! Älä sinä ota kaikkee niin vakavasti!

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

nyt ukkostaa..Häipyy luutineen..

se eijarina syyttää mua jonkun hieronnasta ja nyt se on ite lähössä jonkun kanssa nakuuinnille tommonen peli ei kyllä vetele

• on naisia
        rahtari1 kirjoitti:

se eijarina syyttää mua jonkun hieronnasta ja nyt se on ite lähössä jonkun kanssa nakuuinnille tommonen peli ei kyllä vetele

antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

saa, vaan ei koskea! Älä sinä ota kaikkee niin vakavasti!

sä rupeet keuhkoo jostain hieronnasta ja sit paat asiat kymmenen kertaa suoraan paremmaks

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

sä rupeet keuhkoo jostain hieronnasta ja sit paat asiat kymmenen kertaa suoraan paremmaks

oot noin huumorin tajuton tosikko niin siinä tapauksessa sitä suuremmalla syyllä ei kannata mua ettiä, sitä paitsi tää nyt on huuhaata, etkä tietääkseni "omista" mua enkä ole sulle mitään lupauksia antanut tai uskollisuuden valoja vannonut!

• eijarina
        Aki kirjoitti:

Lampiahan riittää!! =)

lähden nyt meseen! Tääl alkaa koht kipinät sinkoilla kun mua omitaan ihan ilman syytä!

• herneet nenässä
        eijarina kirjoitti:

oot noin huumorin tajuton tosikko niin siinä tapauksessa sitä suuremmalla syyllä ei kannata mua ettiä, sitä paitsi tää nyt on huuhaata, etkä tietääkseni "omista" mua enkä ole sulle mitään lupauksia antanut tai uskollisuuden valoja vannonut!

nuo kissat on ihan mahdottomia liikaa huuhaata parempi taas häipyä hyvän sään aikana

• quistis
        on naisia kirjoitti:

antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa

mihin Sun moraalis jäi?? :o))

• quistis

hetken mietittyäni...huomasin et tarkoitus "pyhittää"keinot....Pastori on sitten niin hyvä ja asettuu pöydälle...Ensin näin,koska olet sentään pyhä mies ja mä vain ihan tavallinen maalaisnainen;o)))

• Pastori

sitä tultiinkin katumapäälle,kun ensin lupaudutaan opetusvälineeksi ja sitten kieltäydytään täällä alempana. Tässä on nyt nämä osat vaihtumassa ihan päälaelleen, mutta haitanneeko tuo mittään:)

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2274
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      222
      1899
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1762
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1441
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1326
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      54
      1159
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      176
      1132
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1041
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      947
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      891
    Aihe