Onko hallitus varautunut

Anonyymi-ap

Suomen vasemmiston mahdollisiin ja jopa todennäköisin iskuihin energia yhtiöihin ja sähköntuotantoon.

20

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00018

Jew Tube, The White House, video.

https://www.youtube.com/watch?v=ZtVMoko3mSI

President Trump Holds a Press Conference, Aug. 11, 2025

1:46:30------>

Trump: Minä olin se, joka sanoi, te ette voi rakentaa sitä kaasuputkea, se oli jo puoliksi rakennettu, Nord Stream 2, kukaan ei tiedä siitä mitään, kukaan ei ole koskaan kuullut Nord Stream kadesta, sinäkään et mahdollisesti ole kuullut siitä.

Suurin kaasuputki, minä pysäytin sen, en ollut Venäjän ystävä, mutta tulen hyvin toimeen Putinin kanssa, on hyvä tulla toimeen muitten maiden kanssa, mutta se ei tarkoita että annat niitten ajaa ylitsesi.

Biden hyväksyi kaasuputken, enkä voinut käsittää sitä, sitten ne sanoivat "Trump ei ole tiukkana Venäjälle", minä oli tiukin kaikista, Putin sanoi sinä et ole kova

Minä pysäytin suurimman Euroopan energiahankkeen, jomka Venäjä ja Eurooppa oli rakentanut, minä pysäytin sen, se oli kuollut, ja tämä matalan ÄO presidentti (Biden, tuli ja antoi heidän rakentaa tämän kaasuputken, ja toimittaa öljyä ja kaasua koko Eurooppaan.

Ja presidentti Putin kutsui minut osallistumaan hankkeeseen, ja olin hieman pettynyt

• Anonyymi00002

Supo on varautunut terrori-iskuihin ja tietää että niiden todennäköisimmät tekijät ovat joko äärilaidan islamisteja tai sitten äärioikeistoa. Vasemmistoa eivät pidä minään merkittävänä uhkana.

https://supo.fi/uhka-arvio

"Äärioikeistolaisen ja radikaali-islamistisen terrorismin uhka on tasolla kolme, kohonnut. Todennäköisimmän isku-uhkan muodostavat edelleen äärioikeistolaista tai radikaali-islamistista ideologiaa kannattavat yksittäiset henkilöt tai pienryhmät. Muun terrorismin osalta Suomeen kohdistuva uhka on matala."

• Anonyymi00003

Mitenkä sitten Saksassa? Onko täällä vain mamuja halaavia vassareita?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mitenkä sitten Saksassa? Onko täällä vain mamuja halaavia vassareita?

Emme elä Saksassa. Oletko vähän tyhmä?

Saksassa äärioikeisto heilastelee Putinin kanssa. Afd-puolueen kokouksissa liehuvat Venäjän liput, joten tietää kenen lauluja ne tyypit laulavat.

• Anonyymi00006

Ei supo varaudu vasemmistolaisten iskuihin, koska vasemmiston terrorismi on sitä hyvää terrorismia. Kuten eduskuntatalon töhriminen.

• Anonyymi00011

Supo ja Kela lynkkaa ihan ensin syyttömät sivulliset hiljaiseksi,
        mielellään jäykkäsääriseksi.

Maamuja ei uhkaa mikään, portit avataan,
        vankilat tyhjenee kaduille.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Saksassa äärioikeisto heilastelee Putinin kanssa. Afd-puolueen kokouksissa liehuvat Venäjän liput, joten tietää kenen lauluja ne tyypit laulavat.

Non sekasin on vain aivopesty

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Helvetin outo väite:
        ”Saksassa äärioikeisto heilastelee Putinin kanssa. Afd-puolueen kokouksissa liehuvat Venäjän liput, joten tietää kenen lauluja ne tyypit laulavat.”

a) stalin ja hitler olivat toistensa kuvat edellisessä sodassa: teot, tavoitteet, tuhoamiset kaikki. piiiitkä vale väittää mitään muuta. NE MOLEMMAT toteuttivat samaa aatetta.

b) saksa tänään: hlvetin outoa väittää että saksalainen afd hengailis venäläisten kanssa.
        JOS niin on, a) saksalaiset on totaalisen harhaanjohdettuja, koska SAKUT VIHAA KAIKKIA JA NE KATSOO K A I K K I A ALASPÄIN.

c) venäläiset on sekalainen kaaoottinen joukko. Osa niistä on ihan keisareita, ylpeitä venäläisyydestään ja osa (70-80%) on rapajuoppoja.
        Euroopassa on ne on… varsinkin saksassa aikamoinen …(riesa) ja niiden jengeillä on tiukka ote saksassa ja euroopan sydänkaupungeissa. Paskasakkia suomeksi.

Voi vttu, ettei täällä voi kirjoittaa. Jos olisitte seuranneet muuta kuin suomen valtamediaa. Mut ikävä fakta on myös se, että netti sensuroi suomalaisia
        tiedonhakijoita. EU ihan itte luoma. Se ostaa sensuuria
        digijåteiltä.

Selain päättää mitä SINÄ SAAT KATSELLA.
        Eri maissa hakukone näyttää eri tavalla.

Suomessa on vaikea olla historian tutkija, KOSKA SENSUURI.

SAKSA RAKASTAA SENSUURIA JA TIUKKAA HALLINTAA
        VAIKKA SEN OMAT ASIAT OLIS PÄIN PERSETTÄ.

• Anonyymi00005

Kuka on niin tyhmä että olettaa edes hallituksen varautuneen. Jokaisen kannattaa varautua itse eikä vinkua apua lehtien palstoilla niin kuin se yksi nainen kun sähköt poissa monta päivää. Uusavuttomuuteen kun ei ole lääkettä .

• Anonyymi00007

Perustus lakia uudistaa ja Kriminalisoida koko vihreät ja vasemmistoliitto
      hyvään sään aikana ,kun ovat vaaraksi koko suomen olemassaoloon.

• Anonyymi00013

Se mitä hallitus ja hullut edustaa on rikollista ja kielletään. Juutal Komnuniztinen toiminta tulee loppu.
        Zion on tuhoutuu.. Mitta on täysi.

• Anonyymi00008

Höpöä pelkästään.

• Anonyymi00009

Tuskin, mutta sisäinen ilmapiiri alkaa olla erikoinen.
      Suomen infran myynnit tehtiin kataisen ja sipilän kaudella,
      joten seuraavasta sodasta ei enää nousta.

EU on tyhjentänyt Suomen hapesta. Talous on jo rikottu.

Katainen, urpilainen ja muut Euvostoliittolaiset,
      löytävät tekonsa, tulee vielä vastaan.
      Pettureita.

• Anonyymi00010

Minun rahoihin Hallitus iskee .Taas

• Anonyymi00015

Maanpetos ja rikoksia ihmisyyttä vastaan. Ja tuomio istuin on..

• Anonyymi00016

Tähän asti vain äärioikeisto, Cabbala, on tehnyt terrori-iskuja.

Trumpetti myönsi Valkoisen talon Jew Tube videolla räjäyttäneensä Euroopan suurimman energiahankkeen, North Streamin, kaasuputket.

• Anonyymi00017

Minä olin se, joka sanoi, ettette voi rakentaa Nord Stream 2 kaasuputkilinjaa, joka on kesken.

Tulin, ja pysäytin kaasuputkilinjan nimeltä Nord Stream 2.

Kukaan ei tiedä sitä.

Kukaan ei ole koskaan kuullut Nord Stream 2:sta.

Et ehkä ole edes kuullut siitä.

Maailman suurin kaasuputkilinja, minä pysäytin sen.

En ollut Venäjän ystävä, mutta tulin hyvin toimeen Putinin kanssa.

On aina hyvä tulla toimeen muiden maiden kanssa, jos mahdollista, mutta se ei tarkoita, että antaisit niiden ajaa ylitsesi, kuten Biden antoi.

Biden hyväksyi kaasuputketputken välittömästi.

En voinut uskoa sitä.

Sitten he sanovat, ettei Trump ollut kova Venäjälle.

Enkö ollut kova?

Olin kovin.

Putin sanoi, jos et ole kova, vihaisin kovasti nähdä kuka on.

Pysäytin suurimman talouskehitystyön, suurimman työn, jonka Venäjä ja Eurooppa on koskaan rakentanut, pysäytin sen. Se oli kuollut.

Ja tämä matalan älykkyysosamäärän presidentti (Biden) tuli ja antoi heidän rakentaa öljyputken ja toimittaa öljyä ja kaasua kaikkialle Eurooppaan.

• Anonyymi00019

Trumpetti terroristien johtaja.

• Anonyymi00020
      UUSI

Trumpetti terroristien johtaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3608
    2. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      40
      3599
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3379
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2655
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2641
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1688
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      401
      1182
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      58
      1130
    10. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      948
    Aihe