Eri musanimien hittikappaleet ei ole mun juttu ja onko teillä sama juttu että omat suosikit

Anonyymi-ap

Onko teillä sama kuin minulla että suosikkeja on ne kappaleet jotka ei ole niitä hittejä??

esimerkiksi Yö-yhtye;

omat lempparit;

1.vain vuoksi toisten(edelleen kuten silloin 14 vuotiaana kun kuulin ekan kerran tämän niin edelleen yön biiseistä kolisee lujiten ja tässä kappaleessa viehätysvoima piilee ehkä eniten mahtipontisessa ja tunnelmavoittoisessa kertosäe-vaiheessa mutta ihan kaikki muutkin osat biisistä on parhautta) ja mul ei oo mitään tietoa kuka sävelsi kappaleen kun säveltäjäksi on merkitty koko yhtyeen nimi mutta veikkaisin että jani viitanen ja markku petander on olleet säveltämässä tätä

2.Levoton mieli(kiusaamisesta kertova kappale ja kappaleessa on esim tehoja hyvä määrä ja kappaleen sävelsi mielosen Juha joka oli lyhyehkön ajan yössä komppikitaristina)

3.Unessa(äänet levyn satoa tämä loistava kappale)

4.Arpa on heitetty(äänet levyn biisi myös tää)



Popeda;

1.Mönkiäslaulu

2.Avaruusseikkailu

3.Korppi



Kolmas nainen;

1.Puhuva apina

2.Pikkumies

3.Likainen työ



CMX;

1.Kulje vasten
2.Yö ei ole pimeä päivä
3.Johdatus salatieteisiin


Kotiteollisuus;

1.Tuonen joutsen
2.Rautaportti
3.Selkä taittuu



Viikate;
1.Leikatun konjakin salaisuus
2.Kotkan kaunis käsi
3.Uvertyyri;pelakuu


Apulanta;

1.Usko
2.Turvallista matkaa helvettiin
3.Veritahrat(english version)


YUP;
1.Toppatakkeja ja toledon terästä
2.Mitä elämän jälkeen
3.Pää puhuu


don huonot;
1.Rauhanpiippu
2.kuujärven jää
3.Absurdit sävelkorvat



absoluuttinen nollapiste;
1.suvannossa ylpeä vaihe osa 1
2.Tungos on lavaste
3.Heitto-ovet


Dingo;
1.hämähäkkimies
2.Ruusuvettä
3.Sata rohkeaa laivaa



edu kettunen;
1.Petroolienkeli
2.Tuulinen yö
3.rodeosta jouluun



J.Karjalainen;

1.varaani
2.yön otukset
3.hypnoosia 21.00


eppu normaali;

1.viinaa tsa tsa tsaa
2.toivomuskirjeitä Jumalille
3.pahan puun metsä



maj karman kauniit kuvat;
1.ääretön
2.salassa kuin murhat
3.Saksalaista musiikkia



kari peitsamo;

1.ufokorjaamo
2.pääsiäinen
3.kivi metsässä



juice leskinen;

1.erkkae reggae
2.diogenes
3.lady of pain

4

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle on sama onko kappale hitti vai ei, jos tykkään siitä.

    • Siis en välitä onko kappale hitti vai ei, jos tykkään siitä. En kuuntele musiikkia vain sen takia, että joku on hitti, mutta on mun lempibiiseissä paljon hittejäkin.

      • Anonyymi00001

        Okei hyvä kuulla tuo.
        Mulle esim Guns roses on kova yhtye mun mielestä ja niiltä löuytyy mun omat lempparit jotka ei ole niitä tunnetuimpia paitsi se megahitti welcome to the jungle on tosi jees että sitä usein kotona kuuntelen ja sitten niitä ei niin tuttuja guns rosesin biisejä.

        Mä ostin 9 vuotta sitten kirpputorilta guns rosesin vuoje 87 C-kasetin eli vuoden 87 julkaisu . CD;tä en aio CD -versiota hankkia että riittää ihan C-kasettikin. Hyvintoimiva C-kasetti ja luulen painosversion olevan tosi vanha että voi olla ihan 87 vuoden painosversio kysseessä. Pitäs katsoa tarkemmin C-kasetin tietoja että kasettiin merkitty varmasti tiedot.

        Oon pitäny jo pitempään paastoa musaostoksista mut jouluaatto oli poikkeus. Pukinkonttiin mm antti Sarpilan jazzia, pepe&hyvä olon CD(gospel-rokkia) ja sir elwoodin hiljaisten värien CD sattumankauppaa joka ei ole kaupallinen levy että jääny sen levyn myyntiluvut alhaisiksi muistaakseni mutta muistaakseni aika monet musakriitikot on kehuneet levyn taivaisiin kuvaillen adjektiivilla "huikeaa keskikalja-jatsia".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe