Onko teillä sama kuin minulla että suosikkeja on ne kappaleet jotka ei ole niitä hittejä??
esimerkiksi Yö-yhtye;
omat lempparit;
1.vain vuoksi toisten(edelleen kuten silloin 14 vuotiaana kun kuulin ekan kerran tämän niin edelleen yön biiseistä kolisee lujiten ja tässä kappaleessa viehätysvoima piilee ehkä eniten mahtipontisessa ja tunnelmavoittoisessa kertosäe-vaiheessa mutta ihan kaikki muutkin osat biisistä on parhautta) ja mul ei oo mitään tietoa kuka sävelsi kappaleen kun säveltäjäksi on merkitty koko yhtyeen nimi mutta veikkaisin että jani viitanen ja markku petander on olleet säveltämässä tätä
2.Levoton mieli(kiusaamisesta kertova kappale ja kappaleessa on esim tehoja hyvä määrä ja kappaleen sävelsi mielosen Juha joka oli lyhyehkön ajan yössä komppikitaristina)
3.Unessa(äänet levyn satoa tämä loistava kappale)
4.Arpa on heitetty(äänet levyn biisi myös tää)
Popeda;
1.Mönkiäslaulu
2.Avaruusseikkailu
3.Korppi
Kolmas nainen;
1.Puhuva apina
2.Pikkumies
3.Likainen työ
CMX;
1.Kulje vasten
2.Yö ei ole pimeä päivä
3.Johdatus salatieteisiin
Kotiteollisuus;
1.Tuonen joutsen
2.Rautaportti
3.Selkä taittuu
Viikate;
1.Leikatun konjakin salaisuus
2.Kotkan kaunis käsi
3.Uvertyyri;pelakuu
Apulanta;
1.Usko
2.Turvallista matkaa helvettiin
3.Veritahrat(english version)
YUP;
1.Toppatakkeja ja toledon terästä
2.Mitä elämän jälkeen
3.Pää puhuu
don huonot;
1.Rauhanpiippu
2.kuujärven jää
3.Absurdit sävelkorvat
absoluuttinen nollapiste;
1.suvannossa ylpeä vaihe osa 1
2.Tungos on lavaste
3.Heitto-ovet
Dingo;
1.hämähäkkimies
2.Ruusuvettä
3.Sata rohkeaa laivaa
edu kettunen;
1.Petroolienkeli
2.Tuulinen yö
3.rodeosta jouluun
J.Karjalainen;
1.varaani
2.yön otukset
3.hypnoosia 21.00
eppu normaali;
1.viinaa tsa tsa tsaa
2.toivomuskirjeitä Jumalille
3.pahan puun metsä
maj karman kauniit kuvat;
1.ääretön
2.salassa kuin murhat
3.Saksalaista musiikkia
kari peitsamo;
1.ufokorjaamo
2.pääsiäinen
3.kivi metsässä
juice leskinen;
1.erkkae reggae
2.diogenes
3.lady of pain
Eri musanimien hittikappaleet ei ole mun juttu ja onko teillä sama juttu että omat suosikit
4
141
Vastaukset
Mulle on sama onko kappale hitti vai ei, jos tykkään siitä.
Siis en välitä onko kappale hitti vai ei, jos tykkään siitä. En kuuntele musiikkia vain sen takia, että joku on hitti, mutta on mun lempibiiseissä paljon hittejäkin.
- Anonyymi00001
Okei hyvä kuulla tuo.
Mulle esim Guns roses on kova yhtye mun mielestä ja niiltä löuytyy mun omat lempparit jotka ei ole niitä tunnetuimpia paitsi se megahitti welcome to the jungle on tosi jees että sitä usein kotona kuuntelen ja sitten niitä ei niin tuttuja guns rosesin biisejä.
Mä ostin 9 vuotta sitten kirpputorilta guns rosesin vuoje 87 C-kasetin eli vuoden 87 julkaisu . CD;tä en aio CD -versiota hankkia että riittää ihan C-kasettikin. Hyvintoimiva C-kasetti ja luulen painosversion olevan tosi vanha että voi olla ihan 87 vuoden painosversio kysseessä. Pitäs katsoa tarkemmin C-kasetin tietoja että kasettiin merkitty varmasti tiedot.
Oon pitäny jo pitempään paastoa musaostoksista mut jouluaatto oli poikkeus. Pukinkonttiin mm antti Sarpilan jazzia, pepe&hyvä olon CD(gospel-rokkia) ja sir elwoodin hiljaisten värien CD sattumankauppaa joka ei ole kaupallinen levy että jääny sen levyn myyntiluvut alhaisiksi muistaakseni mutta muistaakseni aika monet musakriitikot on kehuneet levyn taivaisiin kuvaillen adjektiivilla "huikeaa keskikalja-jatsia".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683