Onko teillä sama kuin minulla että suosikkeja on ne kappaleet jotka ei ole niitä hittejä??
esimerkiksi Yö-yhtye;
omat lempparit;
1.vain vuoksi toisten(edelleen kuten silloin 14 vuotiaana kun kuulin ekan kerran tämän niin edelleen yön biiseistä kolisee lujiten ja tässä kappaleessa viehätysvoima piilee ehkä eniten mahtipontisessa ja tunnelmavoittoisessa kertosäe-vaiheessa mutta ihan kaikki muutkin osat biisistä on parhautta) ja mul ei oo mitään tietoa kuka sävelsi kappaleen kun säveltäjäksi on merkitty koko yhtyeen nimi mutta veikkaisin että jani viitanen ja markku petander on olleet säveltämässä tätä
2.Levoton mieli(kiusaamisesta kertova kappale ja kappaleessa on esim tehoja hyvä määrä ja kappaleen sävelsi mielosen Juha joka oli lyhyehkön ajan yössä komppikitaristina)
3.Unessa(äänet levyn satoa tämä loistava kappale)
4.Arpa on heitetty(äänet levyn biisi myös tää)
Popeda;
1.Mönkiäslaulu
2.Avaruusseikkailu
3.Korppi
Kolmas nainen;
1.Puhuva apina
2.Pikkumies
3.Likainen työ
CMX;
1.Kulje vasten
2.Yö ei ole pimeä päivä
3.Johdatus salatieteisiin
Kotiteollisuus;
1.Tuonen joutsen
2.Rautaportti
3.Selkä taittuu
Viikate;
1.Leikatun konjakin salaisuus
2.Kotkan kaunis käsi
3.Uvertyyri;pelakuu
Apulanta;
1.Usko
2.Turvallista matkaa helvettiin
3.Veritahrat(english version)
YUP;
1.Toppatakkeja ja toledon terästä
2.Mitä elämän jälkeen
3.Pää puhuu
don huonot;
1.Rauhanpiippu
2.kuujärven jää
3.Absurdit sävelkorvat
absoluuttinen nollapiste;
1.suvannossa ylpeä vaihe osa 1
2.Tungos on lavaste
3.Heitto-ovet
Dingo;
1.hämähäkkimies
2.Ruusuvettä
3.Sata rohkeaa laivaa
edu kettunen;
1.Petroolienkeli
2.Tuulinen yö
3.rodeosta jouluun
J.Karjalainen;
1.varaani
2.yön otukset
3.hypnoosia 21.00
eppu normaali;
1.viinaa tsa tsa tsaa
2.toivomuskirjeitä Jumalille
3.pahan puun metsä
maj karman kauniit kuvat;
1.ääretön
2.salassa kuin murhat
3.Saksalaista musiikkia
kari peitsamo;
1.ufokorjaamo
2.pääsiäinen
3.kivi metsässä
juice leskinen;
1.erkkae reggae
2.diogenes
3.lady of pain
Eri musanimien hittikappaleet ei ole mun juttu ja onko teillä sama juttu että omat suosikit
3
89
Vastaukset
Mulle on sama onko kappale hitti vai ei, jos tykkään siitä.
Siis en välitä onko kappale hitti vai ei, jos tykkään siitä. En kuuntele musiikkia vain sen takia, että joku on hitti, mutta on mun lempibiiseissä paljon hittejäkin.
- Anonyymi00001
Okei hyvä kuulla tuo.
Mulle esim Guns roses on kova yhtye mun mielestä ja niiltä löuytyy mun omat lempparit jotka ei ole niitä tunnetuimpia paitsi se megahitti welcome to the jungle on tosi jees että sitä usein kotona kuuntelen ja sitten niitä ei niin tuttuja guns rosesin biisejä.
Mä ostin 9 vuotta sitten kirpputorilta guns rosesin vuoje 87 C-kasetin eli vuoden 87 julkaisu . CD;tä en aio CD -versiota hankkia että riittää ihan C-kasettikin. Hyvintoimiva C-kasetti ja luulen painosversion olevan tosi vanha että voi olla ihan 87 vuoden painosversio kysseessä. Pitäs katsoa tarkemmin C-kasetin tietoja että kasettiin merkitty varmasti tiedot.
Oon pitäny jo pitempään paastoa musaostoksista mut jouluaatto oli poikkeus. Pukinkonttiin mm antti Sarpilan jazzia, pepe&hyvä olon CD(gospel-rokkia) ja sir elwoodin hiljaisten värien CD sattumankauppaa joka ei ole kaupallinen levy että jääny sen levyn myyntiluvut alhaisiksi muistaakseni mutta muistaakseni aika monet musakriitikot on kehuneet levyn taivaisiin kuvaillen adjektiivilla "huikeaa keskikalja-jatsia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1307215Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam944970Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk733801Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273054Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni462617Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,312246Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t281999Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2101527Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3261347Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1671143