-USA hyökkäsi Venezuelaan. Persut lyövät käsiään yhteen hurraten. Pääasia, että vihervassareita ketuttaa.
-USA hyökkää Grönlantiin. Persut lyövät käsiään yhteen hurraten. Pääasia että vihervassareita ketuttaa.
-Kiina hyökkää Taiwaniin. Persut lyövät käsiään yhteen hurraten. Pääasia että vihervassareita ketuttaa.
-Venäjä miehittää Ukrainan. Persut lyövät käsiään yhteen hurraten. Pääasia että vihervassareita ketuttaa.
-Venäjä väittää suomalaisia natseiksi ja fasisteiksi ja päättää tulla "vapauttamaan" meidät sotilaallisesti. Persut lyövät käsiään yhteen hurraten. Pääasia että vihervassareita ketuttaa.
Persut hurraavat, kun aatetoverit hyökkäävät
19
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on todellakin huvittavaa,että kaikella yritetään provosoida "vastapuolta".Kaikesta öykkäröinnistä ja nokittelusta on tullut tapa kommunikoida.Kun hönöt pääsevät valtaan niiden hönöt kannattajat alkavat käyttäytyä todella lapsellisesti.
- Anonyymi00002
Jotkut somen persuista ilkkuvat, jos heille muistuttaa siitä mahdollisuudesta, että USA miehittäisi seuraavaksi Grönlannin. Osa jopa toivoo USAn tekevän niin.
Tällaista porukkaa ovat persut.- Anonyymi00007
Faktat esiin aivoinva
Ihan oikein jos USA vapauttaisi Grönlannin.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi00008
Maanpetturipersun mietteitä?
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Maanpetturipersun mietteitä?
Pasi on avoimesti tunnustanut olevansa Venäjä-mielinen ja fasisti, jos kyseisen tolliskon kirjoituksia on yhtään seurannut.
- Anonyymi00003
On PS:ssa toinenkin linja.
Arno Westerholm varoittanut Yhdysvallat sidoinnaisesta turvallisuuspolitiikasta jo kauan, puoluejohto ei kuuntele!
https://blogit.perussuomalaiset.fi/arno-westerholm/yhdysvallat-ulkoistettava-euroopan-turvallisuuspolitiikasta/ - Anonyymi00013
OOletteko persut koskaan tulleet ajatelleeksi, miten massiivista ketutusta se aiheuttaisi vihervasemmoistossa, jos söisitte kakkaa, hieroisitte vatsaanne suunpieliä lipoen ja myhäilisitte, että "Mmmmm... herkkusuklaata!"
- Anonyymi00018
Persut suhtautuvat aloitukseen hyvin aggressiivisesti. Taisi osua ja upota.
- Anonyymi00019
"Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.
Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila,
...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut ääliöoikeistolainen trolli kyseessä. - Anonyymi00020
Soita baranovin poika paranoid..
- Anonyymi00021
"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "tedrakkaasi", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
- Anonyymi00022
Venezualaiset hurraa kun pääsivät diktaattorista eroon ja Suomen suvakkivassarit järjestää loppiaisena hätämielenosoituksen samasta syystä. Mene kaltaistesi joukkoon ap...😁😁😁
- Anonyymi00026
Maduro on ihan samanlainen kuin persu.
- Anonyymi00024
Mölypersu ainakin näyttää Trumpin ja Putinin miehiltä
- Anonyymi00029
Hyvin heitti Trump Grönlantilaisislle - "Lisäsivät yhden koiravaljakon"
- Anonyymi00030
Kyllä me teidät vihervassari-eloporukan voimme lähettää sinne Venezuelaan tovereitanne tukemaan, no problem!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423