..pervokki oli ystävänsä luona eestissä.. eestiläisessä maaseutukaupungissa.. ihan kiltisti.. pervokki ei sorru mihinkään tyhmyyksiin..
se kotiutui myöhään eilen kellariinsa ja meni perunasäkkiin nukkuu..
edesmennyt viikko
20
563
Vastaukset
- quistis
aiheutit huuhaanaisille..sydämentykytyksiä....;o)
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mutta lähdin matkalle extemporee..
lohduttelin heitä et kyl Sä tuut takas...Kyl routa pors..Eikun Pervokin kotiin ajaa;o)) Röh...
quistis kirjoitti:
lohduttelin heitä et kyl Sä tuut takas...Kyl routa pors..Eikun Pervokin kotiin ajaa;o)) Röh...
..ja oikeassa olit..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ja oikeassa olit..
Pervokin...Röh...Rapsuttaa nyt pos...Pervokin niskaa....Hyvälle tuntuu vai;o))
quistis kirjoitti:
Pervokin...Röh...Rapsuttaa nyt pos...Pervokin niskaa....Hyvälle tuntuu vai;o))
..hyvälle.. oon ihan onnesta soikee..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..hyvälle.. oon ihan onnesta soikee..
mä arvelinkin...Heh..Mukava et olet taas kartalla...:o)))
- eijarina
jo et oot vallan eksynyt! Kävin maanantaina Hesassa ettimässä sitä saavia mut en vaan löytänyt:(
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..en oo eksynyt..väsynyt vaan.. en oo ehtiny paljon saaveja ajatella..
on välillä rasittavia. Olin kans ihan puhki Hesan reissun jälkeen, otin tunnin tirsat junassa kun tulin kotiin päin.
eijarina kirjoitti:
on välillä rasittavia. Olin kans ihan puhki Hesan reissun jälkeen, otin tunnin tirsat junassa kun tulin kotiin päin.
..puuhailit stadissa muuta kuin etsit saaveja?
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..puuhailit stadissa muuta kuin etsit saaveja?
systerin ja hänen tyttären pojan kans Korkeesaaressa. Hyvä kun pääsin viel apinatalosta ulos kun luulivat mun karanneen jostain häkistä! Hesassa muuten sato ja ukkosti maanantaina just kun oltiin menossa takas juna-asemalle.
eijarina kirjoitti:
systerin ja hänen tyttären pojan kans Korkeesaaressa. Hyvä kun pääsin viel apinatalosta ulos kun luulivat mun karanneen jostain häkistä! Hesassa muuten sato ja ukkosti maanantaina just kun oltiin menossa takas juna-asemalle.
..en oo käynyt piiitkään aikaan..
- rahtari1
vaan tuonu tuliaisia niin paljon ku perunasäkkiin eksyit ja huomenet sulle
..tuonut tuliaisia.. rahaa oli vain vähän mukana.. ja ajattelin että oluen ja uuh väkevien juominen saa riittää..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..tuonut tuliaisia.. rahaa oli vain vähän mukana.. ja ajattelin että oluen ja uuh väkevien juominen saa riittää..
ihan oikein ei tota tärpättiä kannata liikaa vetää
rahtari1 kirjoitti:
ihan oikein ei tota tärpättiä kannata liikaa vetää
..tuntuvat olevan kovia juomaan vodkaa.. raakaa vodkaa ja maustekurkkuja..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..tuntuvat olevan kovia juomaan vodkaa.. raakaa vodkaa ja maustekurkkuja..
kai ne on mut kato niitten mahalaukut kestää mut meikäläisen ei
rahtari1 kirjoitti:
kai ne on mut kato niitten mahalaukut kestää mut meikäläisen ei
..se on että ne osaa juoda oikein..suomalaisilla on opittavaa...
..maalaamaan..pakko saada maalaus tehtyä valmiiksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
