edesmennyt viikko

..pervokki oli ystävänsä luona eestissä.. eestiläisessä maaseutukaupungissa.. ihan kiltisti.. pervokki ei sorru mihinkään tyhmyyksiin..

se kotiutui myöhään eilen kellariinsa ja meni perunasäkkiin nukkuu..

20

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      aiheutit huuhaanaisille..sydämentykytyksiä....;o)

      • ..mutta lähdin matkalle extemporee..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta lähdin matkalle extemporee..

        lohduttelin heitä et kyl Sä tuut takas...Kyl routa pors..Eikun Pervokin kotiin ajaa;o)) Röh...


      • quistis kirjoitti:

        lohduttelin heitä et kyl Sä tuut takas...Kyl routa pors..Eikun Pervokin kotiin ajaa;o)) Röh...

        ..ja oikeassa olit..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..ja oikeassa olit..

        Pervokin...Röh...Rapsuttaa nyt pos...Pervokin niskaa....Hyvälle tuntuu vai;o))


      • quistis kirjoitti:

        Pervokin...Röh...Rapsuttaa nyt pos...Pervokin niskaa....Hyvälle tuntuu vai;o))

        ..hyvälle.. oon ihan onnesta soikee..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..hyvälle.. oon ihan onnesta soikee..

        mä arvelinkin...Heh..Mukava et olet taas kartalla...:o)))


    • eijarina

      jo et oot vallan eksynyt! Kävin maanantaina Hesassa ettimässä sitä saavia mut en vaan löytänyt:(

      • ..en oo eksynyt..väsynyt vaan.. en oo ehtiny paljon saaveja ajatella..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..en oo eksynyt..väsynyt vaan.. en oo ehtiny paljon saaveja ajatella..

        on välillä rasittavia. Olin kans ihan puhki Hesan reissun jälkeen, otin tunnin tirsat junassa kun tulin kotiin päin.


      • eijarina kirjoitti:

        on välillä rasittavia. Olin kans ihan puhki Hesan reissun jälkeen, otin tunnin tirsat junassa kun tulin kotiin päin.

        ..puuhailit stadissa muuta kuin etsit saaveja?


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..puuhailit stadissa muuta kuin etsit saaveja?

        systerin ja hänen tyttären pojan kans Korkeesaaressa. Hyvä kun pääsin viel apinatalosta ulos kun luulivat mun karanneen jostain häkistä! Hesassa muuten sato ja ukkosti maanantaina just kun oltiin menossa takas juna-asemalle.


      • eijarina kirjoitti:

        systerin ja hänen tyttären pojan kans Korkeesaaressa. Hyvä kun pääsin viel apinatalosta ulos kun luulivat mun karanneen jostain häkistä! Hesassa muuten sato ja ukkosti maanantaina just kun oltiin menossa takas juna-asemalle.

        ..en oo käynyt piiitkään aikaan..


    • rahtari1

      vaan tuonu tuliaisia niin paljon ku perunasäkkiin eksyit ja huomenet sulle

      • ..tuonut tuliaisia.. rahaa oli vain vähän mukana.. ja ajattelin että oluen ja uuh väkevien juominen saa riittää..


      • rahtari1
        pervokki kirjoitti:

        ..tuonut tuliaisia.. rahaa oli vain vähän mukana.. ja ajattelin että oluen ja uuh väkevien juominen saa riittää..

        ihan oikein ei tota tärpättiä kannata liikaa vetää


      • rahtari1 kirjoitti:

        ihan oikein ei tota tärpättiä kannata liikaa vetää

        ..tuntuvat olevan kovia juomaan vodkaa.. raakaa vodkaa ja maustekurkkuja..


      • rahtari1
        pervokki kirjoitti:

        ..tuntuvat olevan kovia juomaan vodkaa.. raakaa vodkaa ja maustekurkkuja..

        kai ne on mut kato niitten mahalaukut kestää mut meikäläisen ei


      • rahtari1 kirjoitti:

        kai ne on mut kato niitten mahalaukut kestää mut meikäläisen ei

        ..se on että ne osaa juoda oikein..suomalaisilla on opittavaa...


    • ..maalaamaan..pakko saada maalaus tehtyä valmiiksi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe