Eiköhän hänelle olisi myönnettävä työn mitali Presidentti Stubbin ojentamana?
On niitä paljon turhempiakin mitaleita ja kunniamerkkejä. Suurin osa niistä on kuitenkin ihan normi orjamerkkejä.
Itsekin olen saanut moisia tehtaan palvelusvuosistani.
>simiti<
Kuka on palstan ahkerin työntekijä?
17
254
Vastaukset
- Anonyymi00002
Olen tutkinut lomastani useinpina päivinä työjuttuja. Onko jaossa myös orjatar merkkejä?
- Anonyymi00003
Tuli tunne, että istut työkoneesi ääressä.
- Anonyymi00004
mutta niin alkaa valumaan ikävä--palsala ihmisiä tänne juttuamaan j otain: älkää pelotelko heitä!
noh niin eläkkeistä niin noin 23 euroa kokonais eläkekerymäsi koko elinaikasi tekemästä työstä niin tekee jotain 700 miljoonaa euroa mitä synnyttänyt äitisi on sinulle velkaa henk.koht.
oikeasti niin rahoista ja niin jos jotain yhteyksiä kasino-ihmisiinkin (whole lotta money), tai jotain niin... - Anonyymi00005
Työn määrä eri toimialoilla on valtava.
Myönnän sen. - Anonyymi00006
Minulla on jo presidentin, vaan ei Stubbin myöntämä kunniamerkki, se riittää.
- Sheena- Anonyymi00007
Palveluvuosista.
Oisin saanut. En huolinut.
Vilma
Ne oikeat mitalimiehet toimi 39 - 44. Kaikki muu on jäljittelyä.
Vilma - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Palveluvuosista.
Oisin saanut. En huolinut.
Vilma
Ne oikeat mitalimiehet toimi 39 - 44. Kaikki muu on jäljittelyä.
VilmaEn saanut palveluvuosista, vaan ansioista.
- Sheena - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En saanut palveluvuosista, vaan ansioista.
- SheenaPS on myös isäni mitali sotavuosilta.
- Sheena
- Anonyymi00010
Yksi juttu minua hiukan huvittaakin jos pitäisi tehdä jotain UltraFas koodia niin DMA käyttössä jne.
kokeile tehdä python tai html-kielellä nopeata impossible. - Anonyymi00011
Tuli tosta Stubbista mieleen toi Muller näyttää ihan samalta, https://en.wikipedia.org/wiki/Rudolf_Müller_(pilot) ainakin toi osasto on sama mikä oli Kuhlmeyn alaisuudessa, jättivät vielä peräänsä tänne hollille.
Tässä taas Kiinan pääministeri samat piirteet, https://en.wikipedia.org/wiki/Tetsuzō_Iwamoto
Vähän amerikkalaista koulukuntaa kasvomuistin kehitystä ja luokkien sekoittelua jottei kuppikunnitu. Virtaskaa kehiin.- Anonyymi00012
Lähti kyl laitteet Made in Chinaan ei tartte erikseen iwata motoista. Hauskaa ironiaa kun työt on tehty...
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lähti kyl laitteet Made in Chinaan ei tartte erikseen iwata motoista. Hauskaa ironiaa kun työt on tehty...
Banzaaai!
- Anonyymi00014
Muistakaa vaan et teillä on vieläkin pohjois-vietnamilaiset teidän uutisvastuussa. Se on fyysinen este enemmän kuin epäkonkreettinen jos hiffaatte mitä meinaan.
Omissa hommissa oon ahkera. Teen paljon ja ylikin tarvittavan.
Työnantajan hommissa tunnollinen, teen mikä vaaditaan en enempää.Käsitin otsikon niin, että kuka on ahkerin kirjoittelija palstalla. No, sitä en tiedä kuka on ahkerin, mutta kaipa hänelle (kuka lieneekin) voisi jonkun mitalin antaa.
- Anonyymi00015
Aloituksesta tuli mieleeni sketsi.
https://www.youtube.com/watch?v=YYDz-YPJAGU
AV
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683