Koditon makasi viilussa ja koki symbolisen tapahtuman.
Ei osaa tulkita sen ja tarvitsee apua.
Yksin orvollisesti unohdettuna kylmässä luonnon puolella.
Kylki jäätyy oikealta ja vuorostaan vasemmalta.
Kuuluu rusahdus ja kaukana näkyy nainen kävelevän kohti.
Välissä on vaarallinen puro vähän jäässä.
Suljetuin silmin uskon, ettei nainen selviä puron yli.
Yhtäkkiä nainen on ihan vieressä.
Valkoiset toppahousut, vaaleansinisen-vihreä takki ja kultanoutaja koira.
Kävelivät läpi hyisen jäätyneen karun maaston kuin tyhjästä.
Ajattelin, että kävelevät ohitse.
Mutta nainen tuli lähemmäs ja heitti minulle läpinäkyvän tiikerin huivin.
- "Ota huivi" tai jotakin nainen sanoi tarkoittaen lämmittää itseäni.
Huivi jäi pyörään kiinni ja oli siellä, koska en ottanut huivia ja nainen lähti koiransa kanssa, joka ei hauku.
Makaan yksinäisenä ja mietin, millä tavoin läpinäkyvä tiikerihuivi auttaa minua pysymään lämpimänä.
Myöhemmin aloin tehdä lähtöä ja haistelin varmuuden vuoksi huivin ja vähän oksensi jostakin syystä, näin jonkinlaisen kodin.
Piilotin huivin maastoon ja lähdin pois.
Sitä ennen minua heittivät kivillä pikkupojat ja yrittivät heräämään.
Ohikulkijoiden ajatukset kyllä häiritsevät yksinäistä mieltä kun jäävät kelautumaan.
Sinänsä rauhallinen yksinäisyys on tasaisempi.
Joku koditon sentään osaa nukkua sosiaalisessa paikassa keskellä ihmisiä rauhassa.
Koditon News: Tiikerihuivi
Anonyymi-ap
1
50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Matkat mielen sisällä ovat osa kulkemista. Se onko matka yhteinen vai yksityinen ei ole merkityksellinen. Se miten matkalla pärjää on tärkeää yhteisöjen ja yksilöiden kannalta. Ravinto auttaa matkaa jatkumaan. Sitätilat tarjoavat pesua vaatteille ja ehkä mahdollisuuden suihkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615237Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23888Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873