Tuli mieleen "Keltainen toukokuu, mikset sä jo tuu?"
Ihanaa, että ollaan tällä puolen vuotta eli ihan alussa.
Voisko päivä olla jo puoli tuntia pidempi.
Siivoilin tuossa ja huomenna loppuu mun joulu.
Korjaan silloin joulurojut laatikoihin ja laitan sellaista viileää vaikutelmaa huoneisiin. Värein.
Pitäisikö ostaa esikko?
Pitäisikö kylvää kesäkukat, kun niitä pusseja jäi panematta maahan.
Vilma
Kolme kuukautta ja noin 26 päivää ja on toukokuun eka tuossa noin
17
287
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai, että on positiivinen epäyhteiskunnallinen aloitus!
Nimimerkki: ihan ite Mää otin joulukuusen pois jo muutama päivä sitten ja vaihdoin toisen pöytäliinan. Taas se joulu tuli ja joulu meni ja uuden vuoden aattokin. Nyt sitten kevättä kohden mennään askel askeleelta. Sitä odotellessa.
Oi voi.
Toukokuun alku on eräs määräpäivä ja ennen sitä pitäisi ehtiä tekemään kaikenlaista.
Pari viikkoa pitää viettää reissuillakin ja ajaa pitkiä matkoja.
Pöh jne.Saisi olla jo huomenna. Tämä vuodenaika tappaa mut. Vihaan suorastaan pimeää kylmää talvea. Siinä ei ole mitään hyvää.
Pimeinä vuodenaikoina kotona näyttää tunnelmallisemmalta ja pölyt ei näy niin paljon nurkissa. Kun aurinko alkaa paistaa kevättalvella/aikaisin keväällä enemmän, niin kaikki pölyt ja roskat paljastuu ja liat pinnoilla (jos likoja on). Kevään valo on armoton, samoin kesän.
Keväässä tykkään siitä, kun tulee vihreää. Kesässäkin tykkään vihreydestä. Kesähelteistä en sen sijaan välitä, enkä tosin kovista talvipakkasistakaan. Toki hyvä, että vielä tulee lunta ja on pakkasta, vaikka ilmastonmuutosta on tapahtunut, vaikka en ole pakkasten ylin suosija. Pikkupakkaset ei haittaa tai nollakeli.
- Anonyymi00002
Ensin näköjään ulos katsottaessa suoritettava "Yellow submarine" -testi.
"Kaikki joukolla jäätä särkemään, jäätä särkemään..."
Mies 65 - Anonyymi00003
Noin reilu vartti sitten tuli tuolta alkavasta talvesta. Ei voi sanoa, että käväisee jossakin, sillä siellä oli varsin raskas keli icebugeilla tarpoa. Meni reisiin.
Kuinka monta kertaa 'uutta lunta saamme'?
Vilma
Piti niin korjata joulurekvisiitta pois.
Laiskuus iski. Voi sen tehdä huomennakin, eikö.- Anonyymi00004
Alkava talvi.
Mun ennustusteni mukaan kunhan näistä pakkasista selvitään niin lämpiää plussan puolelle.
Mutta valkoista talvea on tuskin täällä etelässä havaittavissa muualla kuin huumepoliisin kartalla!
Vorecan polaaripyörrettä ja sen lämpöä odotellessa. Istun keittiön pöydän ääressä ja yritän keskittää ajatukseni kiipeämissuoritukseen. Paperitähti pois ikkunasta. Niitä olen irroitellut yksi kahdessa tunnissa vauhdilla. Sohvalle odottelemaan siirtoa loppusijoituspaikkaan.
Viime vuonna kuusi ja koristeet saivat siirtokehoituksen vappuna!
Yritän nyt toimia ennen "lappuliisaa".
Siitä mukavia kapineita, että joulun jälkeen niillä ei ole kiire minnekään.
Mies 65 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Alkava talvi.
Mun ennustusteni mukaan kunhan näistä pakkasista selvitään niin lämpiää plussan puolelle.
Mutta valkoista talvea on tuskin täällä etelässä havaittavissa muualla kuin huumepoliisin kartalla!
Vorecan polaaripyörrettä ja sen lämpöä odotellessa. Istun keittiön pöydän ääressä ja yritän keskittää ajatukseni kiipeämissuoritukseen. Paperitähti pois ikkunasta. Niitä olen irroitellut yksi kahdessa tunnissa vauhdilla. Sohvalle odottelemaan siirtoa loppusijoituspaikkaan.
Viime vuonna kuusi ja koristeet saivat siirtokehoituksen vappuna!
Yritän nyt toimia ennen "lappuliisaa".
Siitä mukavia kapineita, että joulun jälkeen niillä ei ole kiire minnekään.
Mies 65Sulla on ennätys.
Mulla on kerran ollut pääsiäiseen parvekkeella nurkassa nojallaan.
Oli helppo poistaa. Kaikki neulaset lattialla eli harjalla ja rikkalapiolla roskiin.
Rangan saattoi sitten kätevästi palautella ja viedä roskiin.
Vilma
Helluntai heittelee ja pääsiäinen paiskii. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sulla on ennätys.
Mulla on kerran ollut pääsiäiseen parvekkeella nurkassa nojallaan.
Oli helppo poistaa. Kaikki neulaset lattialla eli harjalla ja rikkalapiolla roskiin.
Rangan saattoi sitten kätevästi palautella ja viedä roskiin.
Vilma
Helluntai heittelee ja pääsiäinen paiskii.Muovikuusi on sisäsiistimpi.
Siirryin sellaiseen ihan tuon neulaskadon vuoksi.
Maaliskuussa näkee kerrostalojen pihoilla sähköiskun saaneita joulupuita hangessa törröttämässä.
Luulen, että noidat keräävät niitä lentävän luudan varsiksi.
Pihapiiriin pudonneilla yksilöillä on ollut kumppaneita heikommat lento-ominaisuudet
Mies 65 - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Muovikuusi on sisäsiistimpi.
Siirryin sellaiseen ihan tuon neulaskadon vuoksi.
Maaliskuussa näkee kerrostalojen pihoilla sähköiskun saaneita joulupuita hangessa törröttämässä.
Luulen, että noidat keräävät niitä lentävän luudan varsiksi.
Pihapiiriin pudonneilla yksilöillä on ollut kumppaneita heikommat lento-ominaisuudet
Mies 65Ölen siirtynyt muoviin. 40 cm riittää, valkoinen.
Vilma
Olen kevään lapsi. Toukokuussa on syntymäpäivä. Silloin luonto puhkeaa kukkaan (vaikka sataisi omenankukille lunta). Silloin on jo kevättä ilmassa. 😊
Ihana toukokuu. Jään odottamaan . 😁🌸- Anonyymi00007
Toukokuu on ylivoimaisesti parasta aikaa minulle, joten saisi tulla nopeasti.
- Anonyymi00008
Kokeilen taas. Pääsenkö tähän ketjuun.
Vilma - Anonyymi00009
Odotan kirsikkapuiden sieviä kukintoja, sinililjoja ja tulppaaneja. Tupsahduksua.
Koivuun hirenkorvia ja huiskus sitä vehreää vihreyttä.
Vilma - Anonyymi00011
Aivan upea sää.
Sauvakävelin 4 km.
Jos olisin luontokuvaaja, niin tällainen päivä on taivaan värien takia mahdollisuus hyviin kuviin.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683