Mistä Maduron vaimoa syytetään?

Anonyymi-ap

Onko presidentin vaimolla ollut jotain päätösvaltaa?

Mitähän ovat todisteet Maduroa vastaan? Onko kuvattu häntä myymässä huumeita? Onko salakuunneltu keskusteluja? Se ehkä voidaan todistaa, että Venezuelan hallinto on osallistunut huumekauppaan, ja käytännössä Maduro on päättänyt asioista. Nimellisesti siellä on parlamentti, mutta sen asema on hieman sama kuin oli Saksassa Hitlerin aikana.

Mutta mistä vaimo on tarkoitus tuomita?

17

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Cia kun vesikiduttaa vaimoa maduron nähden, niin hän tunnustaa olevansa vaikka mustanaamio.

• Anonyymi00007

Miksi kiduttaisi? Maduro on tässä kohde! Ei suinkaan vaimo!

• Anonyymi00002

” Mutta mistä vaimo on tarkoitus tuomita?”

Ei mistään! Hyvä vaimo seuraa miestään!

• Anonyymi00014

Jos niin on, pitäisi maailman vapaimman maan järjestää vaimolle hotellimajoitus valtion laskuun.

• Anonyymi00003

Madero väärensi toistuvasti vaalituloksaet ja tarrautui valtaan! Moni on Venezuelassa iloinen hänen poistumisestaan!

• Anonyymi00012

näin se on ollut jo pitemmän aikaa ja samalla koko valtion RAPAUTTI

• Anonyymi00015

Miksei häntä sitten tuomita siitä?

• Anonyymi00004

Tuskin Maduron hallinto on sekaantunut huumekauppaan.
      Onhan tuo irvokasta, että jenkkien 'oikeusistuin' käsittelee itsenäisen maan, vaaleilla valitun presidentin, muka syntejä.
      Oman maan oikeusasiat ovat vähintääkin kyseenalaiset, nyt Trump kyllä asettuu ihan uudenlaiseen valoon.

Kysymyksessä on tekaistu juttu, ja agendaan kuuluu hallita Venezuelan luonnonvaroja, eli ryöstää ne.

• Trumplahkolainen alkaa näköjään huomata tulleensa petetyksi ja kannattaneensa väärää hevosta. Parempi tietysti myöhään kuin ei milloinkaan, mutta onhan häntä jo vuosia varoiteltukin.

• Anonyymi00006

” Tuskin Maduron hallinto on sekaantunut huumekauppaan.”

Tuskin itse sekaantui, mutta ei liioin estellyt kuljetuksia ”kalastusveneillä”, koska siitä koitui valtaisa rahallinen hyöty maalle!

Trump pani sille, ja Kolumbian vastaavalle, stopin!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuskin itse sekaantui, mutta ei liioin estellyt kuljetuksia ”kalastusveneillä”, koska siitä koitui valtaisa rahallinen hyöty maalle!

Ei huumekauppa ole muuta kuin huono kulissi maahantunkeutumiselle.

• Anonyymi00009

Huumejutut on yksi selkeä pointti! Niiden jatkuvan salakuljetuksen USA:han olisi voinut estää!

Toinen on se, että Maduro väärensi useammat selkeät häviönsä vaaleissa eikä luopunut vallasta!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Huumejutut on yksi selkeä pointti! Niiden jatkuvan salakuljetuksen USA:han olisi voinut estää!

Toinen on se, että Maduro väärensi useammat selkeät häviönsä vaaleissa eikä luopunut vallasta!

Pistäpä vankat näytöt väitteellesi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Millä kalastusveneillä? Eikös USA upottanut muutaman lentotukialuksensa voimalla jotain pikaveneitä. Varmistaen, että kaikki veneissä olleet kuolivat.

• Anonyymi00005

Trumpille olisi jo sopivampi homma vaikka mainostaa Calvin Kleinin alushousuja kunnon diilillä eikä tehdä itsestään jatkuvasti pelleä.

Avustajia mahtaa jo v tuttaa kun herra saa kummallisia päähänpistoja.

• Anonyymi00010

Kukapa sen nyt etukäteen tietää. Tuomarit ovat sitä varten että kertovat sitten kun ovat saaneet sopivan syytteen valmiiksi.

• Anonyymi00017

Eikö Suomi kuitenkin voisi esittää vastalauseen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe