Mulla oli ihan tavalliset. Joku mokoma teki niistäkin laulun. Omituista.
https://youtu.be/Zs-b6dyt8YY?si=Iaau8n_4LUcmDv6y
>simiti<
Minkälaiset synttärit järjestit?
3
108
Vastaukset
Onnea Timppa :)
JWV:n tekele on aika mianio noin mieskuoron esittämänä. Taitaa olla ammattilaisnäyttelijöitä kaikki nuorempina. Ärsyttävää vain jos kun siitä tulee korvamato . . . :D
Öö... En ole järjestellyt mitään synttäreitä vähään aikaan. Mutta kohta pitäisi sellaiseen ryhtyä. Kun keksisi jotain railakasta ja ilahduttavaa (miehelle). Sen verran sanon että kyseeseen ei tule aloituksen kaltaiset kemut.
Ideoita? (noihin kekkereihin tuskin tulee vieraita. Ja jos tulee niin sitten järjestän ne maalla hyvän seuran ja ruuan kera)- Anonyymi00001
Ottaisin synttärisankarin puhelimen ja kirjoittaisin tinderi ja kuka lähimpänä niin hankkisin tinderipanon ehkä 3 panoa ja sen jälkeen synttärisankari saa itse siitä eteen päin hoitaa panonsa eli synttärilahjaksi tinderipano eli tinderistä seksiseuraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1997754Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1123007Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve792851Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka12729"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1122353Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382162- 161994
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee341546- 181498
- 201286