Hävettää kun sain vain kutosen uskonnosta jonka pitäisi olla helpoin aine kaikista.
Voiko minusta silti tulla kristitty?
Huono arvosana uskonnosta
7
458
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä sinusta voi tulla ihan mitä itse haluat.
Arvosanat ovat vain arvosanoja, ei niillä sinänsä ole mitään painoarvoa elämää ja omaa toimintaa ajatellen.
Jos haluat tulla joksikin, tehdä jotakin, niin otat itsellesi päämäärän ja tähtäät siihen.
Älä häpeä itseäsi turhaan, jokaiselta varmasti löytyisi jotain häpeämisen aihetta itsestään, mutta elämä jatkuu siitä huolimatta. Tsemppiä. - Anonyymi00002
Pohjustan vielä että uskonnonopettaja kutsui minua syntiseksi ensimmäisenä koulupäiväni uudessa koulussa neljännelle siirtyessäni. Hän tuli välitunnilla suoraan minun eteeni ja sanoi "katso mitä syntinen". Olin edellisessä koulussa tehnyt yhden jutun mistä jouduin jälki-istuntoon. Tein sen koska toiset yllytti. Olin silloin kiltti, arka ja hiljainen ja olen edelleen. Se on huono selitys mutta niin se meni.
Tunneilla hän sanoi että olen huono kristitty ja joudun helvettiin koska en osaa mitään.
Hän sanoi että palan ikuisessa tulessa. Ja tämä kaikki vuonna 1998 eikä missään 1960 luvulla.
Heti kun täytin 18 niin erosin kirkosta ja kielsin Jumalan olemassaolon täysin.
Edelleenkin kun uskonasiat nousee pintaan niin tunnen suurta vihaa tätä ihmistä koko uskontoa ja kaikkea heitä kohtaan jotka uskovat. Mutta en mahda sille mitään että haluaisin olla kunnon kristitty. Tunnen myös suurta kateutta heitä kohtaan jotka ovat uskossaan vahvoja eivätkä vain tapakristittyjä. - Anonyymi00003
Tässä ohje. https://www.youtube.com/watch?v=zZVffYqVJZ8
- Anonyymi00004
Uskontohan pitäisi olla koulussa kiellettyä.
Sehän alkaa olla pahinta mitä ihmiselle voidaan tarjota.
Ainakin kristinuskon muodossa. - Anonyymi00005
Jokainen joka turvaa Jeesukseen ja Jeesuksen tekoihin, pääsee taivaaseen. Synti tai epäonnistuminen ihmisten mittapuulla, ei ole ongelma, mutta epäusko on. Jeesus teki synneille sovinnon ristillä verellänsä.
Koulujärjestelmä perustuu ihmisten odotuksiin ja vaatimuksiin. Jumala odottaa, että ihmiset turvaavat häneen itsensä ja muiden ihmisten sijaan.
Esimerkiksi evoluutioteoriaan toivonsa laittanut ihminen, on laittanut toivonsa ihmisiin, jotka on kaikki erehtyväisiä ja heikkoja.- Anonyymi00006
...
Monien ihmisten toivo on siinä, ettei Jumalaa olisi, ja että ihminen on vain eläin, jonka on sopivaa käyttäytyä miten itse tahtoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4342814IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1002092- 1671662
Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.921564Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten171526Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591258- 1471104
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu521090Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44962Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450932